Citat:
Ursprungligen postat av RunAwayRadioEdit
Tjenare, jag har samma problem som TS. Grejen r den att jag inte har bootcamp p datorn utan den vgrar helt enkelt starta. Jag kommer till laddningsskrmen sen str den dr och tuggar i timmar. Problemet startade igr d jag fick slut p batteri under en iPhoto uppdatering. Jag har prvat alt grejen och valt Macintosh HD men samma sak hnder.
Jag r nybrjare p omrdet och undrar drfr, hur allvarligt r det egentligen att ta recovery och kommer det funka d tror ni?
Tackar fr all hjlp.

Detta borde fungera.
Nr du startar datorn, s kommer vitt skrm upp och ett ljud, nr du ser detta, s hller du inne:
alt - cmd - p - r knappen, 4 knappar. Var beredd med dom nr du startar upp datorn, sen hller du inne dessa 4 knappar. Datorn kommer starta om, d slpper du dessa 4 och lter datorn starta upp, eller s hller du dom inne igen, fr att gra omstarten igen, d ska de funka.
Har hnt mig att datorn kommer till laddningsdelen men sen hnder inget men "alt-cmd-p-r" knappen har rddat mig.
Om datorn INTE startar upp alls, hll inne skift-alt-cmd OCH powerknappen fr 3-4sekunder SAMTIDIGT, hll inne dessa 4knappar och sen slpp allt samtidigt, sen tryck p powerknappen och starta upp datorn.