2012-02-27, 20:26
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Ja, testo P har bara en sprtid p 2 veckor.

Nebido / Andriol har en sprtid p en vecka, och testo suspension har en sprtid p 3 dagar. Dock r alla dessa ganska dyra. Om man vet att man mste vara ren till en viss dag kan det vara bra att kra testo prop, men om gymmet man trnar p fr besk av farbror bl och man testas ker man dit.

Ett annat slags doping som man inte kollar efter s vitt jag vet r EPO. Dock tjnar man vldigt lite p EPO om man r byggare, mest fr maratonlpare och cyklister. Kostar en frmgenhet ocks.

Nebido och Andriol r helt olika saker. Nebido har ett antal mnaders sprtid. Nebido r testosteron undecanoate.

/Glomgold
Citera
2012-02-27, 20:29
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Nebido och Andriol r helt olika saker. Nebido har ett antal mnaders sprtid. Nebido r testosteron undecanoate.

/Glomgold

Ber om urskt, du har rtt, jag tnkte fel. Visste att andriol var den orala varianten av undecanoate och att andriol hade en sprtid p en knapp vecka, men det blev lite frvirrigt och felaktigt. Sorry!

EDIT: Kom precis p att nebido r den lngsta testo varianten med injiceringen varannan mnad. Skyller p mndagstrtthet
Senast redigerad av ojtbs 2012-02-27 kl. 20:33.
Citera
2012-02-27, 20:35
Medlem
det r enbart farbror bl som kan dyka upp p mitt gm. Det r det jag r rdd fr just nu.

Arbetet testar mig inte
Gymmet testar mig inte.
Ingen tvling p G

Nr strongman86 sger "inte rdd fr biverkningar" rdet d s farliga biverkningar p dessa prepp?
Har aldrig varit aktuellt fr mig frut s jag e nollad p just peppisar och SARMs.
Hller dock p och lser de sm stunder jag fr ver.

50mg av osta r det hgt ? Lst om folk som ligger p 150mg.. ?

FInns ju olika sorter ocks, vad har man kommit fram till e den bsta nu? Och finns den p vran marknad ltttilgnglig? (letar inte sljare)

Ser det hr bra ut i andra erfarnas gon?
50mg ostarine V1-8
Ghrp-6 100mcg delat p 3 stick om dygnet, ta inga carbs 20 min innan stick eller 20 efter.
mvh Dell
Citera
2012-02-27, 20:38
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
det r enbart farbror bl som kan dyka upp p mitt gm. Det r det jag r rdd fr just nu.

Arbetet testar mig inte
Gymmet testar mig inte.
Ingen tvling p G

Nr strongman86 sger "inte rdd fr biverkningar" rdet d s farliga biverkningar p dessa prepp?
Har aldrig varit aktuellt fr mig frut s jag e nollad p just peppisar och SARMs.
Hller dock p och lser de sm stunder jag fr ver.

50mg av osta r det hgt ? Lst om folk som ligger p 150mg..

FInns ju olika sorter ocks, vad har man kommit fram till e den bsta nu? Och finns den p vran marknad ltttilgnglig? (letar inte sljare)

Ser det hr bra ut i andra erfarnas gon?
50mg ostarine V1-8
Ghrp-6 100mcg delat p 3 stick om dygnet, ta inga carbs 20 min innan stick eller 20 efter.
mvh Dell

Ls trdarna som finns om sarms och peptider. Jag har fr mig att sarms har snabbt avtagande effet, s de flesta doserar inte ver 20-25mg ed och peptiderna tar du 100mcg per stick av. Det r inte carbsen som r det viktiga med peptiderna, det r frmst fettsyror i omlopp. Ls p.

/Glomgold
Citera
2012-02-27, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Ls trdarna som finns om sarms och peptider. Jag har fr mig att sarms har snabbt avtagande effet, s de flesta doserar inte ver 20-25mg ed och peptiderna tar du 100mcg per stick av. Det r inte carbsen som r det viktiga med peptiderna, det r frmst fettsyror i omlopp. Ls p.

/Glomgold

JA mste lsa p det e min filosofi. Jag har varit med Lnge med detta r nytt fr mig.
Frut var det lttare d kunde jag lsa hur mycket jag ville. Nu e tiden knapp och man fr en kort stund varje dag att "Plugga"
Citera
2012-02-28, 19:44
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
50mg av osta r det hgt ? Lst om folk som ligger p 150mg.. ?

Tror du lst om s4, 150mg p osta gr inte.
Men 50 funkar!
Citera
2012-02-29, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Tror du lst om s4, 150mg p osta gr inte.
Men 50 funkar!

hehe har du provat

N men som sagt dlig koll s det r skert so du sger.

Vilket e bst d?

Kollar de inte osta eller syns det inte? Eller e det lagligt t.o.m?
Citera
2012-05-31, 10:06
Medlem
LaCucharachas avatar
Tycker mnet "laglig doping"/doping du inte kan torska p r jvligt intressant s har lst lite i mnet. Snubblade ver detta upplgg p peptider;

Pre Workout
- 15 min pre 100mcg IGF DES Bi-Lat

Post Workout
- 15 min Post workout 300mcg MGF Bi-Lat
- 15 min after MGF Dose GHRP/CJC Combo 150mcg or more of each subq
- 20 Min After GHRP Combo Dose 120mcg IGF-LR3 Sub Q

Non Workout Days
Dose PEG MGF 200mcg Sub Q
ghrp2/cjc 150mcg or more upon wakeup and before bed.

Workout Days:
- 200mcg GHRP-2 & 200mcg cjc-1295 w/o Dac ( Morning, Post Workout 15min after MGF Dose, Pre Bed)

Det r frmodligen riktigt overkill och ett jkla stickande, men har man bara nerverna att ta in allting utifrn kan man komma undan lindrigt ekonomiskt (Jfr exv. 1 mg igf-1 lr3 p den inhemska marknaden fr 1000 - 1200 kr med amerikanska shoppar dr samma mngd kostar 40 usd). Sen hade jag personligen inte stuckit ghrp-combon efter trning utan anvnt dessa innan lggdags och kanske p morgonen innan frukost.

Lgg sedan till en stack med SARMS, ngot i stil med;

Ostarine 25-50 mg ed
S4 100 - 150 mg ed

Dessutom hade jag krt ngon form av AAS efter IGF/MGF fr att maximera peptidernas inverkan p muskelcellerna. SARMS kanske ocks funkar fr detta syfte men sklart inte lika effektivt som AAS.

Osker p denna del men stacks som ocks ska vara bra fr "cutting och uthllighet";

GW-501516
AICAR
TB-500

Senare substanser verkar anvndas inom elitidrotten;

http://www.velonation.com/News/ID/11...-products.aspx

Detta r bara en snabb sammansttning med vad som plausibelt skulle kunna anvndas, finns skert fler peptider som kan slngas in och vissa kan bytas ut.
Senast redigerad av LaCucharacha 2012-05-31 kl. 10:19.
Citera
2012-05-31, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Ja, testo P har bara en sprtid p 2 veckor.

Nebido / Andriol har en sprtid p en vecka, och testo suspension har en sprtid p 3 dagar. Dock r alla dessa ganska dyra. Om man vet att man mste vara ren till en viss dag kan det vara bra att kra testo prop, men om gymmet man trnar p fr besk av farbror bl och man testas ker man dit.

Ett annat slags doping som man inte kollar efter s vitt jag vet r EPO. Dock tjnar man vldigt lite p EPO om man r byggare, mest fr maratonlpare och cyklister. Kostar en frmgenhet ocks.

Sen nr fick testosteron undecanoate en sprtid p 1 vecka!?
Citera
2013-01-28, 14:51
Medlem
Vcker en ngot gammal trd.

Vet inte om dopingproven har ndrats nu det senaste, men hur vet ni att SARMs inte syns p dopingtest? Ringde till dopingjouren hr om dagen fr att kolla upp om just Ostarine. De hande inte kunskapen om Ostarine skulle ge ett positivt test eller ej. r det rena spekulationer frn er sida att man skulle klara ett test med Ostarine i kroppen, eller har ni hittat fakta om att det inte r sprbart i kroppen?

mvh
Citera
2013-07-09, 13:02
Medlem
verkar som ostarine syns i urinprov nu frgan e om det r samma test som cheriffen och RF tar hr i sverige? ngon som vet?

http://m.si.com/3024874/russian-cycl...ve-for-doping/
Citera
2015-11-06, 21:02
Medlem
Ngon som p rak arm kan sga hur lng tid peptider normalt gr att spra?
Som jag frsttt det ger det inte utslag p urinprov, s man ska ju nstan tas med fingrarna i burken fr att ka p ett test som kan ge utslag fr peptider va?
Ngon som vet exakt vad som gller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in