Citat:
Ursprungligen postat av rippedout
Tjena allihopa !! Skulle behöva ett tips på Winstrol dosering då jag tänkt köra inject ?
Då jag anser att jag har lite för mycket fett på magen och lovehandles samt lite på brösten.. har tränat hårt på gymmet och kosten har jag bra koll på då det bara är näringsrik och proteinrik mat. Jag ser inte överviktig ut, man kan mer säga att jag vill finslipa magen och brösten så att konturerna ännu mer syns efter allt hårt jobb man lagt ner på gymmet... så tänkte om ni hade något bra doserings tips på winstrol? med då kanske lite lägre doseringar i veckan ? hade inte tänkt köra på Nolva ifall det inte visar att jag får BT vilket risken är väldigt låg med winnosar samt att det inte är orala intag skadas levern mindre.
Uppskattar alla förslag !!
Lyssna nu RIKTIGT riktigt noggrant. Förslaget jag ger dig är att skita i alla planer med AAS tills dess att du egentligen vet vad det är.
Du vet just nu lika mycket om AAS som en 6åring vet om relativitetsteorin och längdkontraktion.
Så innan du börjar fäppla med sådant så gör dig själv en tjänst där du ser till att att bli påläst så att du efter detta ens kan ställa vettiga frågor. Nu vet du för lite för att ens klara av att formulera de frågor du egentligen vill ha svar på.
GL HF