En tråd om Brain Energy! Tjack-älskarens bästa AT-vän
(också cola-fans o alkisar titta hit!)
Tänkte ta upp om detta tillskott som e helt lagligt naturtillskott som ökar dopamin produktionen naturligt i hjärnan och det vet vi ju alla att den inte är så vass efter ett tjackrace!
Tänkte berätta om mitt senaste race då, nope inte sovit än
Så, sitter nu här nyduschad, påklädd, fixad i håret sminkad. Ögonen svider dock skärmen gungar en del, också tangentbordet.. Kört 3 dagar på tjack nu, tog sista vid 3-4 i morse. ca 2.5g totalt, endast vatt hemma o pluggat, inget festande dock. började torsdag kväll sen tagit regelbundet till i natt då.
Det värsta med ett race, (okej är ingen super-racare med 10g o 7 dagar uppe, men fungerar nog på er med) är som vi alla känner till AT, när man slutat ta o det sakta börjar sina ur kroppen. Jag brukar känna ångesten krypa sig på och närma sig sakta ifall ja inte fyllt på på ca 2-3timmar eller runt sista natten. Man känner hur den kryper sig in i hjärnan och det blir nån äcklig känsla i magen..ni som vet, man känner ju igen den bara på sekunden den kommer! o sitta i timmar med den i huvudet e hemskt
Det jag gör då för att undvika ångestfyllda AT:s jag använder mig av dessa tillskott:
Citokolin: Ett naturligt kosttillskott som ökar hjärnhastigheten, förbättrar minnesfunktionerna och stimulerar din egen acetylcholinproduktion
Symtom på låg hjärnhastighet och lågt acetylcholin
Minnesproblem, koncentrationssvårigheter, förvirring, muntorrhet mm.
Brain Energy: Ett naturligt kosttillskott som ökar hjärnenergin och stimulerar din egen dopaminproduktion.
Symtom på låg hjärnenergi och lågt dopamin
Utmattning, lättsinnig/tanklös – yr/vimmelkantig, viktökning, svårighet att utföra rutinmässiga sysslor, minskad sexlust, sexuell dysfunktion mm.
D-vitamin
Omega 3
Multivitamin
Fun light jordgubb
när jag kört 12 timmar tar ja 2 citokolin, d-vitamin, omega, multi
1 dygn samma + 2 brain energy
2 dygn samma + 4 brain energy
Okej har ju ingen kraft eller ork i kroppen, men hjälper ju me energi i knoppen...dah
i alla fall vill rekommendera detta till er tjack-älskare där ute...nej ja kommer inte sova på ett tag....
nu ska ja väcka min slöa kompis o dra o shoppa lite i det fina vädret
kom gärna me förslag på bättre AT eller åsikter om detta! ps.känner inget när man slutar ta de!ds
Lev sunt!! (haha)
(också cola-fans o alkisar titta hit!)Tänkte ta upp om detta tillskott som e helt lagligt naturtillskott som ökar dopamin produktionen naturligt i hjärnan och det vet vi ju alla att den inte är så vass efter ett tjackrace!
- Ni får gärna komma med fler förslag på bra AT-återhämtare,
- dock röka, benzo m.m redan finns trådar om så tänkte jag lite mer unika påfynd som vi borde dela med oss till andra tjackare

Tänkte berätta om mitt senaste race då, nope inte sovit än

Så, sitter nu här nyduschad, påklädd, fixad i håret sminkad. Ögonen svider dock skärmen gungar en del, också tangentbordet.. Kört 3 dagar på tjack nu, tog sista vid 3-4 i morse. ca 2.5g totalt, endast vatt hemma o pluggat, inget festande dock. började torsdag kväll sen tagit regelbundet till i natt då.
- Till saken; jag har INGEN ångest!!
- (och nej kommer inte få, brukar köra detta, också efter hårda 1-2g cola/alcohol-nätter, tom festat på brain energy o sprit ;p)
Det värsta med ett race, (okej är ingen super-racare med 10g o 7 dagar uppe, men fungerar nog på er med) är som vi alla känner till AT, när man slutat ta o det sakta börjar sina ur kroppen. Jag brukar känna ångesten krypa sig på och närma sig sakta ifall ja inte fyllt på på ca 2-3timmar eller runt sista natten. Man känner hur den kryper sig in i hjärnan och det blir nån äcklig känsla i magen..ni som vet, man känner ju igen den bara på sekunden den kommer! o sitta i timmar med den i huvudet e hemskt
Det jag gör då för att undvika ångestfyllda AT:s jag använder mig av dessa tillskott:
Citokolin: Ett naturligt kosttillskott som ökar hjärnhastigheten, förbättrar minnesfunktionerna och stimulerar din egen acetylcholinproduktion
Symtom på låg hjärnhastighet och lågt acetylcholin
Minnesproblem, koncentrationssvårigheter, förvirring, muntorrhet mm.
Brain Energy: Ett naturligt kosttillskott som ökar hjärnenergin och stimulerar din egen dopaminproduktion.
Symtom på låg hjärnenergi och lågt dopamin
Utmattning, lättsinnig/tanklös – yr/vimmelkantig, viktökning, svårighet att utföra rutinmässiga sysslor, minskad sexlust, sexuell dysfunktion mm.
D-vitamin
Omega 3
Multivitamin
Fun light jordgubb
när jag kört 12 timmar tar ja 2 citokolin, d-vitamin, omega, multi
1 dygn samma + 2 brain energy
2 dygn samma + 4 brain energy
- så fort jag känner den där äckliga känslan komma krypande, som den bara helt plötsligt gör, när man sitter i soffan o snackar, sitter vid datorn o skriver, ligger o läser osv. Då går ja upp och tar 1-2 brain energy!
- Då tjack, alcohol, cola m.fl tömmer hjärnan på dess dopamin så brukar det ju ta ett tag innan den naturliga produktionen kommer igång igen = ångest, deppig, nere, vill dö, känner sig minst på jorden och 1000 röster om hur dålig man e. Men dessa piller skyndar på den naturliga produktionen av dopaminet o hjärn recovern blir kortare eller inget alls

- Så nu sitter ja här efter 3 dagars tjack, väntar på att min polare ska vakna till liv i soffan, som endast tog pytte 2 linor vid 2 tiden i natt...kan säga att när hon kom i natt blev hon riktigt rädd för mig hur ja såg ut, hade inte kollat mig i spegeln då ja varit sjuuuukt busy med plugg, plocka, pilla, chatta, beställa saker m.m men såg riktigt risig ut...
- visst e inte jättegullig nu heller men ögonen ser friska ut, huden har fått tillbaka någorlunda färg, min hjärna e aktiverad, se så fint ja skriver
och framför allt inget ångest-tänkande...inget ligga i soffan o krama kudden o känna att alla tankar e negativa...ätit broccoli och soppa precis o te. Tog nu 4 brain energy till i morse för kände mig väldigt sliten, skakig, många saker snurrade, lampa blinka ont i huvudet, nere m.m.
Okej har ju ingen kraft eller ork i kroppen, men hjälper ju me energi i knoppen...dah
i alla fall vill rekommendera detta till er tjack-älskare där ute...nej ja kommer inte sova på ett tag....
nu ska ja väcka min slöa kompis o dra o shoppa lite i det fina vädret

kom gärna me förslag på bättre AT eller åsikter om detta! ps.känner inget när man slutar ta de!ds
Lev sunt!! (haha)
Senast redigerad av tocajosssan 2012-02-26 kl. 11:55.
Senast redigerad av tocajosssan 2012-02-26 kl. 11:55.