Hejsan.
Det finns en dns-changer malware (typ ett virus) som förändrar din dns så att du kommer in på scam sidor istället för riktiga. Detta malware har infekterat 500 miljoner datorer i USA och europa.
FBI har satt upp servrar som guidar dom infekterade datorerna till dom rätta sidorna.
Den 8 mars ska dom kanske ta bort servrarna.
så om din dator är infekterad kan ditt internet förloras den 8 mars!
här kan du kolla om du har malwaret:
http://dns-ok.us/
om bakgrunden är grön är det lugnt. Om den är röd har du troligen malware. Ladda hem ett anti-malware program för att få bort malwaret och säg detta till dina vänner!