• 1
  • 2
2012-02-25, 10:14
Medlem
god morgon, ska pissa om några dagar och ska hyrdrera lite. det enda problemet är att dom ser om ja dricker mycket vatten och b vit för att i deras ögon blir pisset grönt så.... någon som vet nått shit som gör pisset riktigt jävla gult? jag tjackar mina b vitaminer på apoteket förresten inte hittat någon annan stans. och ja, jag har provat dosera dom, en, en halv osv osv skiten funkar inte.

Tack på förhand.
Citera
2012-02-25, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falkone
god morgon, ska pissa om några dagar och ska hyrdrera lite. det enda problemet är att dom ser om ja dricker mycket vatten och b vit för att i deras ögon blir pisset grönt så.... någon som vet nått shit som gör pisset riktigt jävla gult? jag tjackar mina b vitaminer på apoteket förresten inte hittat någon annan stans. och ja, jag har provat dosera dom, en, en halv osv osv skiten funkar inte.

Tack på förhand.
det är ju märkligt att du inte pissar gult?? är du säker på att du köper b-komplex o inte bara b12 eller nåt?? b-komplex n forte då lär du pissa gult annars har väl en sån b-vitamin brist så att kroppen tar upp allt?
Citera
2012-02-25, 11:03
Medlem
Elefantpungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke68
det är ju märkligt att du inte pissar gult?? är du säker på att du köper b-komplex o inte bara b12 eller nåt?? b-komplex n forte då lär du pissa gult annars har väl en sån b-vitamin brist så att kroppen tar upp allt?
Gult lär det bli, men mer åt det gröna hållet än vanligt. Ser ut som om man ätit en burk radium eller så.
Citera
2012-02-25, 12:05
Medlem
carlss avatar
En? En halv?

Du ska äta 10-15st.
Citera
2012-02-25, 13:03
Medlem
Citat:

Tack på förhand.

De testar väl även kreatin nivån i urinet? Så då känns det som att färg inte spelar så stor roll?
Citera
2012-02-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeke68
jag vet inte vad det är för några har inte förpackningen kvar men apotekets vanliga b-vit rör med apelsin smak eller nått ska fråga imorgon om dom har några andra.

Citat:
Ursprungligen postat av carls
En? En halv?

Du ska äta 10-15st.

ska man äta 15 st? 2-3 stycken har laxerande effekt på kistan, en halv ger urinet färg. varför käka hela röret på en gång? antar att du syftar på några helt andra vitaminer än dom som jag sagt ger pisset grön färg.

Citat:
Ursprungligen postat av kaspuh
De testar väl även kreatin nivån i urinet? Så då känns det som att färg inte spelar så stor roll?
Färgen spelar roll därför att om dom ser att pisset är genomskinligt så orkar dom inte ens kolla de på varken droger eller kreatinhalt eftersom dom ser att det är totalt utspätt. ser det däremot normalt ut så tar dom sticken så är man antagligen negativ, har man tur nöjer dom sig så. skickar dom det på labb ser dom att det är utspätt (kreatinhalten är väldigt låg) så, färgen spelar i allra högsta grad roll.

Men åter till ämnet, jag söker en produkt som ger tokgult piss och innan nån gör det så skriv inte bara "b-vitamin" namn, var det går att köpa osv osv. tack på förhand
Citera
2012-02-25, 16:36
Medlem
carlss avatar
Citat:

ska man äta 15 st? 2-3 stycken har laxerande effekt på kistan, en halv ger urinet färg. varför käka hela röret på en gång? antar att du syftar på några helt andra vitaminer än dom som jag sagt ger pisset grön färg.
d

Jag menar sån där B-vitaminkomplex i burk (100 st).

Visst, det första pisset är lite väl limegrönt men sen är det stabil färg på det i ett par timmar oavsett hur mycket du dricker.
Citera
2012-02-25, 17:01
Medlem
InternetTuffings avatar
Om man dricker vatten med C-vitamin brustablett, alldaglig tuggtablett med de flesta vitaminer (b12 bl.a.) samt kreatintillskott, pissar jag gult då?
Citera
2012-02-25, 17:29
Medlem
SMD FBs avatar
multiplex multivitamin funkar alldeles utmärkt och finns på de flesta matvarubutiker. Var annat glas med brus i funkar bra, om man är frekvent såklart.
Citera
2024-05-04, 12:04
Medlem
12 år gammal tråd, det är grejer det, jag tycker ändock det är kul att svara då det är relevant även i nutid.
Köp Mivitotal brus ( multivitamin & mineraler ) en brustablett om dagen två till tre dagar innan pisstest, prova dig fram innan för att hitta den lämpliga färgen, jag tog i fem dagar då blev pisset knallgult, det är inte så lämpligt men det är säker olika på person, hursomhelst är det helt ofarligt, snarare jäkligt bra men att gå omkring och pissa knallgult är ju lite udda.
Citera
2024-05-04, 12:34
Medlem
isgetens avatar
Det räcker gott och väl att ta 2-3st b-vitamintabletter ett par timmar innan prov.
Citera
2024-05-10, 11:04
Medlem
Pisset blir svagt grönfärgat av b vitamin. Men lämnar man urinprovet i en vit mugg så ser färgen gul ut😉
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in