Citat:
Ursprungligen postat av zeke68
det är ju märkligt att du inte pissar gult?? är du säker på att du köper b-komplex o inte bara b12 eller nåt?? b-komplex n forte då lär du pissa gult annars har väl en sån b-vitamin brist så att kroppen tar upp allt?
jag vet inte vad det är för några har inte förpackningen kvar men apotekets vanliga b-vit rör med apelsin smak eller nått ska fråga imorgon om dom har några andra.
Citat:
Ursprungligen postat av carls
En? En halv?
Du ska äta 10-15st.
ska man äta 15 st? 2-3 stycken har laxerande effekt på kistan, en halv ger urinet färg. varför käka hela röret på en gång? antar att du syftar på några helt andra vitaminer än dom som jag sagt ger pisset grön färg.
Citat:
Ursprungligen postat av kaspuh
De testar väl även kreatin nivån i urinet? Så då känns det som att färg inte spelar så stor roll?
Färgen spelar roll därför att om dom ser att pisset är genomskinligt så orkar dom inte ens kolla de på varken droger eller kreatinhalt eftersom dom ser att det är totalt utspätt. ser det däremot normalt ut så tar dom sticken så är man antagligen negativ, har man tur nöjer dom sig så. skickar dom det på labb ser dom att det är utspätt (kreatinhalten är väldigt låg) så, färgen spelar i allra högsta grad roll.
Men åter till ämnet, jag söker en produkt som ger tokgult piss och innan nån gör det så skriv inte bara "b-vitamin" namn, var det går att köpa osv osv. tack på förhand