Hej jag skulle vilja ha lite heta tips på vad jag kan säga för att bli av med mitt lvu, jag har haft det i ett år, varit på ungdomshem första halvåret och nu bor jag i familjehem, i mars ska det omprövas, jag brukar vara bra på att snacka men när de säger typ" men vad spelar det för roll om du har ett lvu eller inte ett halvår till, det är ju ingen skillnad förutom att du kan säga fuck off när du vill och dra" det är ju sant, men jag kan inte heller åka utomlands, men jga tycker att jag varit så jävla duktig nu och fixat en okej tid på behandlingen så varför ska det vara kvar, det värsta är att jag har fyllt 20 nu så de vet ju att de är kört nu om de tar bort lvuet, men det är ju även därför jag vill att det ska bort, jag vill bli en fri tjej nu för fan, jag vill leva mitt liv som jag vill att det ska vara, inge jävla instutitioner,inga jävla hem inget med samhället att göra överhuvudtaget, jag vill fan inte längre, jag är less på att åka in och ut hela tidfen,. nu är det sista rycket för komunalasen sen kan jag gå ut på banan igen,. jag har manipulerat min terapeut jag låtsas vara frälst och säger att jag kapitulerat inför narkotika och att jag hittat min högre makt,,,bla bla bla jag har sagt att jag köpt 12stegs köret, vad mer ska man behöva göra..ge mig några heta tips inför förhandlingarna, jag finner fan inga ord i det läget tror jag..