Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-02-25, 02:12
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vebben1
Om du menar processorns värme så ligger den runt 70

AMD processor och 70 grader. Du har lokaliserat problemet, se nu till att få ner temperaturen så kommer det bli en jävla skillnad i prestanda vill jag lova.

Min Phenom klipper(slår av) vid 65 grader, så att nå 70 grader vid något jag skulle kalla mer eller mindre IDLE är allt annat än okej.
Citera
2012-02-27, 22:34
Medlem
Tack alla, jag har använt ccleaner och avast och gick igenom datorn, ska även rengöra den med tryckluft i skolan i morgon...

Kan redan surfa snabbt, utan problem och kolla på film! Även spela minecraft! Vid mer problem så skriver jag här igen
Citera
2012-02-28, 00:26
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vebben1
Tack alla, jag har använt ccleaner och avast och gick igenom datorn, ska även rengöra den med tryckluft i skolan i morgon...

Kan redan surfa snabbt, utan problem och kolla på film! Även spela minecraft! Vid mer problem så skriver jag här igen
Gött att du fått sprutt på manicken
Se till att du har SP1, SP2 och uppdaterat fullt ut med Win Update. Utan det så har du stenåldersVista med all dess medfödda seghet.
Kör Diskrensning. Ställ ner till minimum för utrymme som Systemåterställning får använda, annars sväller det med tiden.
Det finns även en batchfil för Vista som rensar onödiga filer du inte hittar manuellt, googla så kanske du hittar den
Senast redigerad av Skadat gods 2012-02-28 kl. 00:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in