• 1
  • 2
2012-02-27, 20:04
Medlem
Goatshags avatar
Trener omtrent 5 dager i uka. Kampsport, styrke, utholdenhet, alpint og endel annet. Jeg liker å bruke kroppen. Bruker sjelden noe når jeg trener, med unntak av noe CNS en og annen gang. Synes ikke medikamententene gjør meg i dårligere form. Det eneste jeg har senket prestasjonene var dengang jeg røykte.
Citera
2012-02-27, 20:52
Medlem
åker longboard(när det är säsong) och styrketränar minmum 3 ggr i veckan.. är grymt fåfängd för att har rökt hasch i många år på daglig basis
Citera
2012-02-27, 21:55
Medlem
Xamples avatar
Dagligen, om de stå är cykling för transport, dra till gymmet eller bara långa promenader.
Det går ju att faktistk vänta med drogerna tills man har utrett dagen agenda. Metamina före träning gör att du pallar sjukt mycket mer, en gås och massa benso efteråt för att bli hungrig och muskelavslappnande för att vila. Funkar utmärkt!
Citera
2020-11-20, 07:46
Medlem
LostinDarknesss avatar
Intressant tråd!

Tyvärr delade ingen av er samma erfarenhet som jag!

Personligen kan jag bara träna när jag har rökt cb!
Känner inte alls av musklerna i normalt tillstånd och jag riskerar att skada mig, iallafall att öka slitage och felbelastningarna.

Får sådan kontakt med kroppen att jag bara måste träna och jag kan då avbelasta de ställen som ger obehag/smärta och träna runt det för att avsluta med att träna just de mest kritiska punkterna men samtidigt då inställa mig i exakt rätt ställning/rörelse för det.

Men när jag inte röker så förfaller jag efter några dagar igen och hamnar i felbelastnings hållet igen och oftast med mer smärta igen, men då är det inte heller exakt på samma millimeter utan för varje gång man har tränat så förflyttar man smärtan tills den till slut försvinner. Dock måste man underhålla kroppen med träning. Vilket jag fallerar på då man inte kan bruka så ofta som man hade behövt i ett land där det är olagligt och samtidigt klara hålla sig flytande för att inte bli plockad.

Skillnaden med "gym" och mitt sätt är nog mer att på gym går du till för att få musklerna att växa i volym mest. Medans på mitt sätt så avlastar / stärker jag muskelfästena och sedan går vidare ut mer centralt i muskeln. ex biceps.

Gillar träna med kroppstyngd. Dricker mycket citronvatten och har tillgång till choklad om man skulle tappa kraften emellanåt.

Ska jag träna biceps som liknande på gym så ser jag till att spänna dom tills jag skakar och det börjar brännas till och bibehåller spänningen och först då börjar tränar loss. Men kommer mjölksyran så vrider man bara lite lite grann på handleden som tex och då belastas muskelfibrerna precis bredvid och mjölksyran försvinner då man sprider/förflyttar kraften, istället för att mata sönder exakt "de fiberdelarna" i muskelgruppen som utsätts för mjölksyran. Kan alltså därmed fortsätta fokusera på hälften av dessa fibrer/muskel trådarna då den totala belastningen har förskjutits halvvägs till de precis bredvid inom samma muskel.

Är heller inte rädd för att gå ut när det är kallt ute under cb då jag antingen är varm eller så är det lättare att komma igång och därmed kan hålla sig varm.

Det ända problemet är att bibehålla energin så att du känner att du har gjort mer än att bara reta muskelgrupperna. Men den energin finner jag inte alls utan cb.
Tror i övrigt att jag alltid har ätit fel och att det kan vara en anledning till att jag inte känner av allt så som cb hjälper mig till att kunna göra. Jag vet inte.

Gjorde testet att stå på händer med fötterna mot väggen och göra pushups.
Vad som hände var att jag ökade antal pushups med 300% med hjälp utav CB!!!!!!!!!!

En grej som jag stör mig är att i normalt tillstånd så är skillnaden så uppenbar.
Jag är starkast i högerarmen, men när jag då tränar biceps med hantlar av samma vikt så får jag mjölksyra i högern också men känner absolut ingenting i vänster armen, trots att jag är bra mycket svagare i den! Med Cb finner jag sätt att faktiskt nå fram till mjölksyran om jag så vill i vänster armen, som jag till en viss del kan använda mig då utav även i normalt tillstånd, men det är inte i närheten lika effektivt.

Ni andra som inte tränar på cb röker för starkt! Ni sätter er i soffan och degar istället för att gå ner i armhävning, belasta sig för att sen känna energin komma krypandes till att kunna få ett träningspass ni aldrig har varit med om tidigare!

Ett tips, testa nästa gång och låt ingen/inget störa er!
Senast redigerad av LostinDarkness 2020-11-20 kl. 08:20.
Citera
2020-11-20, 07:56
Medlem
Är väl påverkad varje dag men tränar 5 dagar i veckan, oftast medan jag är hög på rivotril. man tappar tidsuppfattning så man kan köra riktigt länge utan att det känns jobbigt.

Bra form.
Citera
2020-11-20, 08:42
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo
Då tråden är riktad till folk som brukar droger placerar jag tråden här!

Är det som man har fått för sig att ju mer det knarkas ju mindre tränar man. Hänger det ihop eller är jag helt ute och cyklar?

Själv när jag rökte som mest så rörde jag mig i princip ingenting. Detta resulterade i att jag sov mer än var vaken --> Ändring krävdes --> Jag röker i stort sett aldrig längre, men tränar mycket mer nu!

Tell me your stories

Känner folk som går på Sub, Benzo, Lyrica, Kokain och Testosteron samt är väldigt noga med kost och tränar förbannat mycket. Han är 40+ och är fit som fan. Dock knarkar han som att han vore odödlig.

Han dricker inget dock vilket jag tror påverkar mycket.

Sen känner jag folk också som inte ens tar en Alvedon och fortfarande sitter hemma och spelar Fortnite halvfeta runt 25 år gamla.

Så det där stämmer inte riktigt. Även jag tränade ganska så duktigt (3-4 ggr/vecka) när jag pundade hårt förut, mest benzo och Oxycontin var det då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in