Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-22, 14:13
  #1
Medlem
-=Damian=-s avatar
Hej!
flyttar nu i helgen till en ny adress och ska skaffa TV via com hem.. nu när jag ska beställa så finns det ju en massa boxar att välja på. jag skiter heligt i om jag kan spela in eller om jag kan spola fram och tillbaka i tv programmen eller välja starttid m.m. så nu tittade jag och såg en enkel box som kostade 1kr, men det står inget om HD på denna. innebär detta att jag inte kan se HD kanalerna i HD kvalite eller handlar det bara om att jag då inte heller kan spela in i HD bara? fattar liksom inget speciellt av dessa saker.
egentligen skiter i jag i HD kvalitet också men kan vara bra att veta då jag får en hög HD kanaler i paketet jag beställer.

Den jag tittar på heter Samsung DCB B270Z.

finns det några andra hinder med denna boxen eller det är då helt enkelt bara att jag inte har massa konstigheter i den? Att se på Kanalerna i övrigt blir inga problem? inte sämre mottagning och annat?
Citera
2012-02-22, 15:29
  #2
Avstängd
HVonSmaschforkas avatar
Jag har en sådan box, tycker den har sämre bild än den Sagem-box jag hade förut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback