2012-02-22, 10:47
Medlem
mjuktasss avatar
Undrar vad som är "dyrast"?
Såg en eskort på nätet som säljer 4 h varav 2 ska vara middag 2 på rummet för 7000 kr t.ex. Annars 5000 för 2 timmar sex och hon hade inga andra alternativ på hemsidan.

Andra har jag sett Ville ha 12000 för en "helnatt", det är den högsta prissättningen jag sett till (i Sverige)...
Citera
2012-02-22, 17:08
Medlem
Anaiss avatar
En 4 timmars dejt med drink ute och ca 1 timmes sex för 8000. Det är väl det högsta jag fått.
Citera
2012-02-23, 00:28
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjuktass
Undrar vad som är "dyrast"?
Såg en eskort på nätet som säljer 4 h varav 2 ska vara middag 2 på rummet för 7000 kr t.ex. Annars 5000 för 2 timmar sex och hon hade inga andra alternativ på hemsidan.

Andra har jag sett Ville ha 12000 för en "helnatt", det är den högsta prissättningen jag sett till (i Sverige)...
sett lyxhoror som tar från 36000 per natt och upp

hon för 36000. var någon 24 årig 08.
Citera
2012-02-23, 00:45
Medlem
Manmothers avatar
Vad är vitsen med att drinka och käka med en prostituerad?
Citera
2012-02-23, 05:41
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manmother
att dina kompisar eller nått ser dig men en snygging? :b

eller så gillar vissa.att käka och snacka lite innan.man.knullar, eller.en.hora är en robot enligt dig?
Citera
2012-02-23, 08:54
Medlem
Anaiss avatar
Citat:

De flesta av oss är bra på andra saker än att suga kuk...
Sexet är inte det primära för vissa, det finns de som vill ha sällskap en kväll när de är borta i jobbet. För många är det viktigt med en "dejt".
Citera
2012-02-23, 18:40
Medlem
mjuktasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
sett lyxhoror som tar från 36000 per natt och upp

hon för 36000. var någon 24 årig 08.
36000 och upp!? Vilka är dessa lyxhoror och vilka är männen? Finns dem i Sverige?
Citera
2012-02-23, 18:41
Medlem
mjuktasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anais
En 4 timmars dejt med drink ute och ca 1 timmes sex för 8000. Det är väl det högsta jag fått.
Oj var de förutbestämt med att de skulel vara drink 4h sen 1 h sex? Eller "boka han dig för hela kvällen" och avgjorde själv hur länge ni skulle prata/ha sex typ?
Citera
2012-02-23, 19:31
Medlem
Citat:

Det är ju trevligt att gå och käka med en trevlig dam.

Det är ju knappast så att det enda folk betalar för är sex eller sjävla sexet.
Citera
2012-02-23, 21:57
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjuktass
36000 och upp!? Vilka är dessa lyxhoror och vilka är männen? Finns dem i Sverige?
lol ingen aning, antagligen väldigt rika män.

tjejerna är lite mer som GFE, som är väldigt snygga och lite.små kända, modeller, porrskådisar etc etc...
Citera
2012-02-23, 23:49
Medlem
Manmothers avatar
Okej, verkar ju som att det finns en del folk som tycker det är trevligt att betala för vanligt sällskap. Inte för att jag dömer någon men, i min värld verkar det rätt udda.

Kebabsuger:
Nä en sexarbetare är självklart ingen robot. Och naturligtvis är det viktigt att kunna föra ett normalt samtal vid sidan om också. Men från det till att betala för köra en långsittning på restaurang känns steget långt för mig. Lite som att betala multum för en racingupplevelse på bana med en F1-bil, själva körningen vara bara en kort stund, men innan det krävs en massa tråkig teorikunskap.
Citera
2012-02-24, 00:26
Medlem
Lisalits avatar
Mina priser för helnätter beror på personen (inte aktiviteten) så vad jag som mest fått betalt vill jag inte säga.

Däremot angående just grejen med att boka helnätter så är det nästan alltid (andra sexarbetare får rätta mig om jag har fel) kunder man träffat tidigare. De har helt enkelt trivts i mitt sällskap och velat spendera en längre tid där det inte finns samma tidsbegränsningar.

Ärligt talat, har man pengarna och gillar tjejen, varför inte umgås en kväll, natt och morgon med denne?
Du umgås med med någon du tycker är trevlig, rolig och vacker, du får garanterat ligga och med största sannolikhet är hon öppen för dina önskemål (eftersom ni säkert träffats tidigare).
Plus att hon knappast kommer stalka dig.
Vad är problemet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in