• 3
  • 4
2012-02-23, 07:52
Medlem
No_fears avatar
En rejäl balja chili con carne gjord på högrev, serverad med majskolvar, nachochips, gräddfil, salsasås, guacemole osv, och några backar öl och en och annan tequilaflaska att dricka till.
Citera
2012-02-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondpojken
Förätt, Foie gras med tillbehör!

Huvudrätt. Beef bourgion med riktigt mycket kött för grabbsen

Efterätt. OST i mängder med lite vindruvor parmaskinkor och päron och annat gott gott!

Positivt, Lätt och göra och mättar hungriga grabbar! Samt lite icke standard! Jag förstår om kanske förätten kanske är otillgänlig men det finns andra roliga alternativ! Kanske någon trevlig soppa?

Foie gras har jag aldrig provat, kan vara nått!
Citera
2012-02-23, 12:10
Medlem
morgonvalss avatar
Jag tänker:
Hästbiff, rejäla bitar på 700 gram stycket. Bor du i Stockholm inhandlas detta på saluhallen, hötorget. Whiskeysås som någon innan sa fungerar bra till.
Det räcker så.
Citera
2012-02-24, 12:42
Medlem
lilla.bruns avatar
Varför känns den här trådstarten så fel?

En herrmiddag för adeln... Grabbmiddag... Som någon annan sa, kör på korvfest, är nog mest lämpligt!

Gör folk verkligen sånt där? "Grabbmiddag" alltså? Trodde det bara var förunnat kvinnor att ha "tjejmiddag"...

Vad fan, ni snackar om gåslever och sånt, tror ni att ni har blått blod eller? Vem fan lagar sånt hemma...
Citera
2012-02-24, 19:54
Medlem
sasos avatar
ts och hans polare äter riktig middag med kall öl just nu
hoppas ena inte leder till de andra och de delar säng med varandra, middag med "happy endig"
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in