2012-02-20, 21:26
Medlem
Invandrare får allt förspänt Svensken pröjsar
Förmåner precis hela tiden jag blir så provocerad av detta förslaget så om Ullenhag läser här på Flashback så kan du dra åt helvete din idiot jävel!
Gratis liv och förmåner enbart för att dom invandrat hit.. listan går att göras lång, gratis körkort,busskort,staten betalar 80% av invandrares lön i vissa fall och vips går dom före svensken ty arbetsgivaren tjänar påt..bidragen är deras liv många gånger..SFI ger bonus pengar! orkar ej med en skatte sänkning nu är det fan slut daltat!
Kanske dags att flytta ut i skogen och ge fan i samhället leva på djur natur och slippa bli kränkt för att man är svensk!
Citera
2012-02-20, 21:34
Medlem
Cincinnatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalas
Nej, alla invandrare får inte lägre skatt, inte heller är det uteslutande dessa som får skattesänkningar. Skatten sänks i Rosengård... Detta borde förövrigt inträffa överallt.

Och det råkar bo över 90% invandrare i Rosengård. Vilket sammanträffande hörru.
Citera
2012-02-20, 21:34
Medlem
Lutar åt att man kommer rösta på SD då jag inte vill se mitt land gå i graven. (Har alltid haft förakt för SD väljare, menmen....Jag vill att Svenskarna ska vara Svenskar i sitt eget land.)
Citera
2012-02-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzen
men alla som bor i Sverige är ju svenskar??

Jag tyckte Rainfeldt sa att det inte fanns några svenskar?
Citera
2012-02-20, 21:41
Medlem
Nån som har koll på vad en liten bostadsrätt kostar i rosengård? Det kanske är dags att investera i en så man kan folkbokföra sig på adressen å på så sätt spara lite skattepengar.

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-rosengard-malmo-kommun-von-lingens-vag-33-3399536

Visserligen en tvåa så de borde finnas billigare. Bara göra en uträkning när de officiella siffrorna för skattesänkningen kommer för att se om de är värt det. Tillräckligt hög lön så är de ju lätt värt det. Utöver sparade pengar får man tänka på att man investerar i en bostad i ett up-and-comming nybyggarområde!

edit: Detta förutsätter naturligtvis att förslaget realiseras.
Senast redigerad av crapi 2012-02-20 kl. 21:46.
Citera
2012-02-20, 21:42
Medlem
Blattar, negrer och diverse hudingar är Sveriges nya adelsmän, etniska svenskar deras betjänare.
Citera
2012-02-20, 21:44
Medlem
Ska alla i Rosengård få sänkt skatt eller är det bara invandrare?
Citera
2012-02-20, 21:45
Medlem
Tror inte på det förrän jag ser det. Det är väl bara ett förslag just nu? Kan tänka mig att även "vanligt" (läs oinsatt) folk har något att säga till om här.. skulle det genomföras ser jag en grov ökning för SD i framtiden..
Citera
2012-02-20, 21:45
Medlem
Afrika är en gigantisk "nystartzon" och har enorma naturresurser, låga skatter och billig arbetskraft men inget företag vill ändå investera där. När kineserna investerar och bygger i Afrika tar de med sig arbetskraft från Kina även för "skitjobb".

- I Arabvärlden vill inget företag starta upp forskning, utveckling och produktion heller. Skall det byggas nåt hus i arabvärlden så tar dom in folk från Indien, Indonesien och Filipinerna. Araberna anställer ju inte ens deras egna. Vad är det då som får Ullenhag att tro att företag vill anställa dessa kulturbärare bara för att de flyttat till den östra sidan av skandinaviska halvön?

PK-iterna slår desperat omkring sig, det är verkligen tragiskt att se.
Citera
2012-02-20, 21:47
Medlem
filharmonikerns avatar
Helt sinnessjukt!
Citera
2012-02-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filharmonikern
Helt sinnessjukt!
Det är kanske inte så konstigt eftersom vi svenskar röstade på pro-invandrarpartier.
Citera
2012-02-20, 21:55
Medlem
0zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapi
Nån som har koll på vad en liten bostadsrätt kostar i rosengård? Det kanske är dags att investera i en så man kan folkbokföra sig på adressen å på så sätt spara lite skattepengar.

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-rosengard-malmo-kommun-von-lingens-vag-33-3399536

Hur fan kan det kosta 400 000 att köpa en lägenhet i ROSENGÅRD?!?!

Aja. Vi kan ju vänta på att fastighetsmarknaden smäller åt helvete och sen köpa lägenheter allihop i samma Flashback-trappuppgång. Då kanske man tom kan bo där utan att det blir allt för olidligt.

Bo med araber som grannar rekommenderas inte. Talar av egen erfarenhet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in