2014-03-01, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolen555
Jag pratar med vegas igen och frågar vilket samband det finns mellan min vinst och det kort jag använde för 6 månader sedan. De svarar bara att det är mitt bekymmer och att de måste få den här uppgiften från mig för att utbetala min vinst.

JAG PÅPEKAR att den kontrollen borde de isf tagit i någon av de många skeden jag använt det kortet för intag och utag och att detta inte längre är väsentligt. Men nej nej är det ända de säger..

Bolagen kollar bara gamla kort vid vinst, inte när man sätter in pengar, och när du sen ska ta ut vid en vinst vill bolagen "nolla" korten så om du skulle kört med ett snott kort vill de först betala tillbaka balansen på tidigare använda kort.

Därför de ber om det gamla kortet.
Citera
2014-12-10, 02:13
Medlem
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! !!!!!!!!

då får vi se var skatteverket säger om 300k från leovegas.

40k maxuttag så det blir ett par uttag
Citera
2014-12-10, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flenspump

Varför skulle dom säga något ?
Citera
2014-12-10, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaget83
Varför skulle dom säga något ?
Se tidigare i tråden, vissa spel är inte på Malta. Den jag vann stort på var det iofs.

Dryga är de på leovegassupporten iaf. Vägrar göra banköverföring utan bara betala tillbaka på kreditkortet.. Hoppas pengarna hamnat på kontot knutet till korten o inte krediten.
Citera
2014-12-10, 13:38
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:

Vad vann du 300k på?
Citera
2014-12-10, 13:40
Medlem
henkeee82s avatar
Citat:
Se tidigare i tråden, vissa spel är inte på Malta. Den jag vann stort på var det iofs.

Dryga är de på leovegassupporten iaf. Vägrar göra banköverföring utan bara betala tillbaka på kreditkortet.. Hoppas pengarna hamnat på kontot knutet till korten o inte krediten.

tror du skatteverket kan se vilka spel du spelat?? meddelandet man får när man öppnar vissa spel (att man lämnar Maltas jurisdiction bla bla bla) spelar ingen som helst roll. Det viktiga är att företaget, (i detta fall leo vegas) är reggade på malta, således behöver du inte betala ngn skatt!
Citera
2014-12-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkeee82
tror du skatteverket kan se vilka spel du spelat?? meddelandet man får när man öppnar vissa spel (att man lämnar Maltas jurisdiction bla bla bla) spelar ingen som helst roll. Det viktiga är att företaget, (i detta fall leo vegas) är reggade på malta, således behöver du inte betala ngn skatt!

skönt o höra
Citera
2014-12-10, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vad vann du 300k på?

låter som en reklam men :
satte in 600 kr vann 10k efter nån timme på gonzoz quest och sen storvinst på 100 bet på starburst. sen lite roulette och kortspel
då var jag som mest uppe i 50 k , spelade ner mig kraftigt och skulle satsa de sista 10 k som jag inte redan tagit ut, 200 bet på jackpot jester, vinst , spela på superspelet och fick två rader med jokrar = 300k. totalt gick jag 340 k plus
Senast redigerad av flenspump 2014-12-10 kl. 14:42.
Citera
2014-12-10, 14:40
Medlem
nåt o tänka på när man spelar är att betala med banköverföring, inte med kort som jag gjorde. får se var pengarna hamnar, känns olustigt om de hamnar på kreditkontot och inte det vanliga...
Citera
2015-01-24, 23:43
Medlem
Gjorde ett uttag och fick pengarna redan efter 15 min på mitt konto!
Citera
2015-05-01, 18:54
Medlem
eradnups avatar
Tog ut en 5K i natt precis när de öppnade, men det har varit segt att få ut pengarna denna gången mot förra, kan det bero på röd dag? de brukar väl betala ut även på röda, lördagar och söndagar?

De vet mycket väl att det är en liten speltorsk i mig som skulle kunna trycka på avbryt uttag-knappen, men bara för det kan de väl få iväg pengarna. (dessutom enligt dem, deras favoritbank swedbank... )
Citera
2015-06-10, 06:54
Medlem
SaftMajas avatar
Ska bli kul att se om Leo är lika snabba som Casumo på uttag, satte in 300 igår, fick 500 i "first deposit", körde Medusa2 för 12:50 snurren och hade lite tur med wild i bonusen.... Men det tog en jäkla tid att omsätta bonusen till 100%, var helt övertygad om att de skulle gula mig men fortsatte bara att vinna...

Största vinsten på en snurr (Medusa2, 62:50:-/spin) var drygt 17000, så glad är man ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in