• 1
  • 2
2012-02-20, 15:34
Medlem
Fattiman1s avatar
är dålig på datorer.fast jag läser truecryp guiden så förstår jag inte vad de går ut på.vilken fil jag ska välja att crypta. räcker det inte med att formatera om datorn?
Citera
2012-02-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fattiman1
är dålig på datorer.fast jag läser truecryp guiden så förstår jag inte vad de går ut på.vilken fil jag ska välja att crypta. räcker det inte med att formatera om datorn?

Även om du formaterar datorn kan de komma åt information. Sen så tycker jag du nojjar för tidigt.
Sen i framtiden köp en anonym postbox så kan du alltid vara lugn och säker
Citera
2012-02-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loscar
Även om du formaterar datorn kan de komma åt information. Sen så tycker jag du nojjar för tidigt.
Sen i framtiden köp en anonym postbox så kan du alltid vara lugn och säker
Finns dessa verkligen i praktiken?

Känns som något som alla FB:are skriver om att andra ska göra, men aldrig någon som själv har en..?
Citera
2012-02-20, 21:36
Medlem
Fan va less ja blir på folk som outar allt om shoppar, tullar, avsändarländer osvosv. Har ni en shop som skickar till er så grattis! HÅLL den för DIG SJÄLV istället för att skapa en hel jävla tråd om den!
Bara för paketet ligger på sorteringscentralen en timma hit eller dit så behöver man inte dra igång världens grej utav det hela.
Kan du inte ta straffet för det du gör så sysslar du med helt fel saker
Är väldigt trött och grinig idag men godnatt..
Citera
2012-02-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Finns dessa verkligen i praktiken?

Känns som något som alla FB:are skriver om att andra ska göra, men aldrig någon som själv har en..?

Ja det finns, har en egen som jag beställer mina utrikes saker till. Detta är i Stockholm men måste väll finnas på andra ställen?
Citera
2012-02-20, 22:34
Medlem
Fattiman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkrunk
Fan va less ja blir på folk som outar allt om shoppar, tullar, avsändarländer osvosv. Har ni en shop som skickar till er så grattis! HÅLL den för DIG SJÄLV istället för att skapa en hel jävla tråd om den!
Bara för paketet ligger på sorteringscentralen en timma hit eller dit så behöver man inte dra igång världens grej utav det hela.
Kan du inte ta straffet för det du gör så sysslar du med helt fel saker
Är väldigt trött och grinig idag men godnatt..

Har inte nämnt ett piss om vart fan det kommer ifrån varken land eller shop!
de va bara ett arbeta skämt med kollegorna på tullen, skulle bara göra dom våta i byxorna.
ett litet tidigt april skämt.

vi är dom största bovarna i gemet. http://www.youtube.com/watch?v=TjzRW9LC1G8
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här