2012-02-20, 11:05
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=tt80FthEajs
Svarta och andra ickevita flyktingar är åtskilda med stort avstånd från vita Ryssar och förklaringen är ärlig från Russian Federal Migration Service:
Vita rasens överlevnad är satt i gungning och vi måste skydda oss, inte som i väst där det har gått fel.
Tycker ni Rysslands styrande har rätt och något för Sverige att ta efter?
Citera
2012-02-20, 11:10
Medlem
Rusens avatar
Helt rätt! Ryssland visar vägen!
Citera
2012-02-20, 11:20
Bannlyst
"We were being persecuted in our own countries" säger Ivorianen.
Jag trodde att den "ondskefulle och sadistiske despoten" Laurent Gbagbo hade störtats av Väst och att Elfenbenskusten nu styrdes av godhjärtade och änglalika filantroper som bara ville sitt folk väl och inte gör en fluga för när?

OnT: All heder åt ryssarna, ska man tvunget ta emot några flyktingar alls så bör man förstås placera ut dem så långt bort från vanligt hederligt folk som möjligt. Helst ska de vara inlåsta också så de inte kan fly till städerna och göra någon större skada.

"What is now at stake is the survival of the white race", wow, frispråkig kille, till och med med ryska mått mätt känner jag.
Senast redigerad av Straybullet 2012-02-20 kl. 11:24.
Citera
2012-02-20, 11:33
Medlem
Hannah79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
"We were being persecuted in our own countries" säger Ivorianen.
Jag trodde att den "ondskefulle och sadistiske despoten" Laurent Gbagbo hade störtats av Väst och att Elfenbenskusten nu styrdes av godhjärtade och änglalika filantroper som bara ville sitt folk väl och inte gör en fluga för när?
OnT: All heder åt ryssarna, ska man tvunget ta emot några flyktingar alls så bör man förstås placera ut dem så långt bort från vanligt hederligt folk som möjligt. Helst ska de vara inlåsta också så de inte kan fly till städerna och göra någon större skada.
"What is now at stake is the survival of the white race", wow, frispråkig kille, till och med med ryska mått mätt känner jag.

Detta gäller bara när folk är flyktingar och inte när dom immigrerar till landet eller när flyktingar senare får arbetstillstånd eller uppehålstillstånd.
Citera
2012-02-20, 11:34
Medlem
Helt rätt. Den mest rätta "flyktingpolitiken" är förstås att aldrig släppa in en enda över gränsen och om de försöker ta sig över gränsen illegalt eller påträffas inne i landet så bör polis eller militär hantera dem. Det sänder ut rätt budskap. Man blir så trött på skiten. Varför skall det överhuvdtaget springa runt ett gäng med onödiga djungelnegrer i snön i Ryssland?! Allt är så absurt i dagens värld.
Citera
2012-02-20, 11:37
Medlem
Hannah79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Helt rätt. Den mest rätta "flyktingpolitiken" är förstås att aldrig släppa in en enda över gränsen och om de försöker ta sig över gränsen illegalt eller påträffas inne i landet så bör polis eller militär hantera dem. Det sänder ut rätt budskap. Man blir så trött på skiten. Varför skall det överhuvdtaget springa runt ett gäng med onödiga djungelnegrer i snön i Ryssland?! Allt är så absurt i dagens värld.

Det finns få svarta flyktingar i Ryssland. Otrolig få. Det dom har problem med är Afghaner och alla -stan länderna (Kazakestan, Kirgigistan, turkmanestan, Tajekestan m.fl.).
Senast redigerad av Hannah79 2012-02-20 kl. 11:42.
Citera
2012-02-20, 11:38
Bannlyst
Citat:
Varför skall det överhuvdtaget springa runt ett gäng med onödiga djungelnegrer i snön i Ryssland?! Allt är så absurt i dagens värld.
Det var väl ungefär så jag också tänkte när jag klippet. Vad fan ska de dit och göra liksom?
Ge er någon gång.
Citera
2012-02-20, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannah79
Det finns få svarta flyktingar i Ryssland. Otrolig få. Det dom har problem med är Afghaner och alla -istan länderna (Kazakestan, Kirgigistan, turkmanestan, Tajekestan m.fl.).

Fem negrer i Uralbergen är fem negrer för mycket. Det enda som djungelnegrer i vita länder leder till är mulatter, kriminalitet, våldtäkter, rån, mord, droghandel, misär och kaos. Notera att det bara var negerhannar i barackerna i Uralbergen.

"FN", "humanism" och "mänskliga rättigheter" är sånt jävla trams. Varför släppte ryssarna ens in negrerna i landet? Det mest rimliga och rationella är ju att man säger till alla "flyktingar" att de får välja mellan att vända om och dra från landet eller bli skjutna på stället. Hade man gjort det så hade vita länder inte haft något problem med "flyktingar".

Så lätt är det faktiskt att lösa den internationella frågan om "flyktingar" och "migranter". Ser man bara till att hålla dem utanför så löser sig problemet av sig självt på något sätt, antingen genom att de åker hem eller genom att de dukar under någonstans utanför våra territorier. Det spelar ju knappast någon roll när jordens befolkning ändå ökar i rasande takt.
Citera
2012-02-20, 11:55
Medlem
Hannah79s avatar
Citat:
Fem negrer i Uralbergen är fem negrer för mycket. Det enda som djungelnegrer i vita länder leder till är mulatter, kriminalitet, våldtäkter, rån, mord, droghandel, misär och kaos. Notera att det bara var negerhannar i barackerna i Uralbergen.
"FN", "humanism" och "mänskliga rättigheter" är sånt jävla trams. Varför släppte ryssarna ens in negrerna i landet? Det mest rimliga och rationella är ju att man säger till alla "flyktingar" att de får välja mellan att vända om och dra från landet eller bli skjutna på stället. Hade man gjort det så hade vita länder inte haft något problem med "flyktingar".
Så lätt är det faktiskt att lösa den internationella frågan om "flyktingar" och "migranter". Ser man bara till att hålla dem utanför så löser sig problemet av sig självt på något sätt, antingen genom att de åker hem eller genom att de dukar under någonstans utanför våra territorier. Det spelar ju knappast någon roll när jordens befolkning ändå ökar i rasande takt.

Tro mig jag vet en hel del om landet Ryssland och dom få flyktingarna som ryssarna tar in i landet är bara för "synens" skull och inget annat annars så gör man precis så som du önskar vid gränsen bara det att det är för långt bort och ingen bryr sig.

Otrolig tråkig tankesätt du har. Hoppas du själv inte hamnar i facket "flykting" en vacker dag.
Citera
2012-02-20, 12:14
Medlem
kakburks avatar
Det är ett bra klipp som jag har länkat till i tidigare inlägg. Jag har alltid propagerat för en total segregation om man ska bedriva flyktingverksamhet. Naturligtvis innebär det att de ska åka hem igen någon gång även om det betyder att de ska sitta i flyktingförläggningen i åratal i väntan på detta.

Faran är att de kan leta sig ut i samhället ändå. Antingen om de rymmer från sitt boende eller om samhällsordningen ändras för att någon tycker synd om dem.
Detta måste man kalkylera med varpå stängda gränser är en nödvändighet.
Det finns negrer på planeten så det räcker och blir över så om inte internationella organisationer är intresserade av att begränsa deras antal så måste det ske via det naturliga urvalet där vi helt enkelt låter naturen döma ut dem i deras egna habitat.

Orsakar de överbefolkning så får de leva i det helvete de själva skapat. Varför ska vi överhuvudtaget låta dem smeta ut sina problem över våra välfungerande länder?
Negern ska hållas kort annars svämmar han över planeten.
Citera
2012-02-20, 12:19
Medlem
Som sagt. Negrer leder alltid bara till mulatter och elände. De är visserligen rasistiska i Ryssland men uppenbarligen inte tillräckligt rasistiska.

Black men in Russia

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=DcQK1zOdLB4

Såna som man ser i filmen ovan, eller de som sprang runt i snön i Uralbergen, borde helt sonika samlas ihop av polisen och avlivas som skabbiga rabieshundar.

När jag ser sånt här så tänker jag på hur etnopluralister vill tillmäta smittspridande kaosorcher ett "värde" och "respektera dom". Jag är skeptisk.
Citera
2012-02-20, 12:22
Medlem
Måste erkänna att videon gör mig glad och varm inombords. Det går inte att förneka hotet mot vita nationer längre eftersom globalismens framfart som degenererar välutvecklade vita nationer är förödande för oss vita och våra framtida generationer. Varje tänkande normalbegåvad människa som tänker rationellt, förnuftigt och som är medvetna om hur västerländska samhällen utvecklas med invandring från icke-vita länder kan inte förneka vad som pågår. Synd bara att Putin himself verkar anamma den amerikanska modellen:http://www.nationell.nu/2012/01/24/putin-tar-avstand-fran-mangkulture-och-nationalism/

Uppfattar det som att Putin vill ha ett patriotiskt Ryssland och förespråkar assimilation, precis som i USA. För att stärka den ekonomiska konkurrenskraften mot övriga länder i världen. Och det är samma politik som Alliansen med Reinfeldt i spetsen samt hela EU kör med. Frågan är nu om de globalistiska krafterna lyckas knäcka de nationalistiska krafterna.. Det återstår att se.
Senast redigerad av Pazzamo 2012-02-20 kl. 12:27.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in