Det finns en symbol som visar "Du har skriven i denna tråden". Det som gör mig irriterad och fundersam är att när en gammal tråd blivit bumpad, eller kanske en tråd som man glömt bort men ser att den fortfarande är vid liv några månader senare, är att jag många gånger inte kommer ihåg vad jag har skrivit. Detta är dock när de gått ett bra tag sedan man såg tråden senast att man glömt bort den helt, även i Laidback där många trådar alltid hålls vid liv så minns man inte där heller alltid vad man skrivit i en tråd. Man blir ju fundersam och jag brukar ibland leta upp vad jag skrivit, men det jobbiga är de stora trådarna där det skulle ta lång tid att gå igenom sida efter sida för att se vad man skrivit, eftersom man heller inte vet vilken sida man skrev något på.
Det jag hade uppskattat är om det finns någonting man kan trycka på för att komma till det senaste man själv skrev i tråden. Alternativt ändra så att symbolen för "Du har postat i detta ämne" ändras så att när man trycker på den hamnar man på det man senast skrev i tråden. (Trycker man på symbolen nu så hamnar man i slutet av tråden vid den senaste posten)
Sökte lite och kunde inte se att förslaget varit uppe tidigare, har det de så får ni ursäkta mig. Ursäktar även för stavfel och kanske slarvigt skriven text, tror jag börjar få feber..