2012-02-19, 01:31
Medlem
MissNattizs avatar
Jag är en kvinna på 21 år och jag kan säga utan att ljuga att jag nästan alltid är kåt/sugen och ofta tänker på sex. Jag älskar att ha sex, kommer alltid och kan hålla på tills killen inte orkar mer. Är det ovanligt eller onormalt?
Citera
2012-02-19, 01:37
Medlem
Grattis, alla är ju olika. En del kan känna sig mer kåt än andra. Inte onormalt, enligt mig.
Citera
2012-02-19, 01:42
Medlem
Authenticators avatar
Vi skulle passa bra i sänghalmen!

OnT: Precis som ovanstående talare är det nog olika från person till person,
du får bara hitta någon som är lika sugen som dig!
Citera
2012-02-19, 01:52
Medlem
Inget konstigt med det. Du kanske är lite nymfomanisk . Men ja, vem gillar inte sex? Jag är ett par år äldre än dig och kvinna och ja.. Jag är också kåt av mig. Fast det är klart jag inte kan säga då om det är konstigt eller ej, haha.
Citera
2012-02-19, 02:16
Medlem
gato12s avatar
mjaa, är man en hormonstinn 16årig gosse, oskuld, som porrsurfar dygnet runt så ja.

annars inte.
Citera
2012-02-19, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
mjaa, är man en hormonstinn 16årig gosse, oskuld, som porrsurfar dygnet runt så ja.

annars inte.

Intelligent svar
Citera
2012-02-19, 05:10
Medlem
mrnitrouss avatar
Ovanligt? Ja!
Uppskattat? Eh... jaaa!
Vill jag ha en nymf? Oja :P
Citera
2012-02-19, 09:42
Medlem
Silverfox59s avatar
Vad är normalt och vad är onormalt? Jag tycker absolut inte att du ska tycka att du är onormal. Är det så att du njuter av ditt sex både med dig själv och din partner så är allt fantastiskt. Är det inte på tiden att tjejerna slutar upp med att känna någon form av skam eller skuld (eller vad det är) bara för att de njuter och längtar efter sex. Ta för er kvinnor av det goda i livet och njut. Ni är bäst!
Citera
2012-02-19, 11:23
Medlem
MissNattizs avatar
Roliga svar jag fick, jag menar inte att jag inte uppskattar hur jag är, men jag undrar om det är så vanligt bland kvinnor för jag tycker inte det verkar så om jag lyssnar på mina väninnor då det mest verkar vara killen som ska peta runt tills han är klar, för att de inte kan komma eller egentligen är så kåta..?
Citera
2012-02-19, 12:45
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissNattiz
Roliga svar jag fick, jag menar inte att jag inte uppskattar hur jag är, men jag undrar om det är så vanligt bland kvinnor för jag tycker inte det verkar så om jag lyssnar på mina väninnor då det mest verkar vara killen som ska peta runt tills han är klar, för att de inte kan komma eller egentligen är så kåta..?
När mina tjejkompisar skvallrar om de saker de inte vågar stå för inför sina väninnor så är det här en sak som ofta dyker upp. Med få undantag har de svårt att stå för sin sexualitet utåt och tror därför att de är helt onormala, när det egentligen förmodligen finns fler runt bordet där på tjejmiddagen som inte håller med om att sex är någon sorts belöning till mannen som ska hållas inne och sparas på och ges bort eller är något som tjejen offrar.

En kompis blev utskälld av sina väninnor för att hon hade låtit sin man få reda på att hon gillade analsex.

Du är normal.
Citera
2012-02-19, 12:51
Medlem
SciOques avatar
Det är nog inte extremt ovanligt men naturligtvis inte normen för kvinnor.
Senast redigerad av SciOque 2012-02-19 kl. 13:00.
Citera
2012-02-19, 13:59
Medlem
Samma ålder och kön som dig. För mig går det i perioder, ibland helt ointresserad och ibland konstant kåt. Tror tyvärr att många tjejer av någon anledning tycker det är pinsamt att "erkänna" att de är kåta, tråkigt nog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in