2012-02-19, 02:58
Medlem
Mi76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Umgängeskrets, om det sprider sig på jobbet, nattklubbarna man hänger på etc etc.

Statiskt tillstånd? Utveckla.

Men om det nu är ett faktum att tjejer tar för sig mer och troligen kommer att fortsätta med det i framtiden, kommer det inte ske någon förändring evolutionsmässigt? Kommer detta 'tänk' finnas kvar tror du oavsett? Är arv starkar än miljö?
Citera
2012-02-19, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Ja det gör vi, vi är ju kvinnor. Vi styrs av känslor precis som ni styrs av det ni har mellan benen...

Japp, sorgligt men sant, för båda könen.
Citera
2012-02-19, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mi76
Men om det nu är ett faktum att tjejer tar för sig mer och troligen kommer att fortsätta med det i framtiden, kommer det inte ske någon förändring evolutionsmässigt? Kommer detta 'tänk' finnas kvar tror du oavsett? Är arv starkar än miljö?

Osäkert, kommer ta vääääldigt många år innan det förändras i sånna fall.

Det är ju idag mer accepterat än för låt säga 100år sedan att tjejer ligger runt, fast fortfarande så får ju killar ofta den där äckliga känslan i kroppen och tappar känslor för sin tjej när dom får reda på att hon tidigare knullat runt som en galning, något vi ser rätt ofta i diverse trådstarter på detta (och andra) forum.

Hurvida det förändras i framtiden iom evolutionen är svårt att säga.
Citera
2012-02-19, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Ännu en floskel...

Kvinnor blir våta i trosan av män som de vet har haft många partners, annars skulle det vara omöjligt för en man att få så många partners. "Storknullarna" skulle inte existera om det är som du beskriver det då det är kvinnorna som bestämmer huruvida det ska bli något och kvinnor vill ha det som alla andra kvinnor vill ha..

Lättaste sättet för en man att bli populär är att bli rik och berömd, men alla kan ju inte bli det så då tar vi plan b, var ett svin och knulla så många kvinnor som möjligt, så får du fler kvinnor.

Fast om det stämde, varför kör inte grabbar helt enkelt med raggningsrepliken "Hej, jag har legat med sisådär 200 brudar!"? Det borde ju bli napp direkt om det är så attraktivt som det påstås?

Jag tror inte alls på det där. Jag tror att grabben som har legat med 200 och får nr 201 när du ser det helt enkelt är väldigt bra på att ragga tjejer och det är vad tjejerna faller för, inte de 200 som har legat i samma famn innan henne. Det brukar inte vara ett samtalsämne i såna sammanhang, faktiskt.
Citera
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tesaurus
I italien är det mer utpräglade könsroller där männen uppvaktar kvinnan mer. Roligt att det är detta feminister vill ha. Feminism verkar mer vara ett utlopp för hur feminiserat samhälllet blivit. Det mest tragiska är ju feministernas bristande självinsikt i det hela.

Dejtade själv en feminist,och hon åkte med sin feministsyrra till afrika för att knulla gambianer...
Dom är biologiska varelser med biologiska behov. Deras kroppar fattar att sunda könsroller är bra.
Vad man ska göra åt deras hjärntvättade hyckleri vet jag inte.
Jag bojkottar dom iaf, även de snygga. Skulle aldrig stå ut..
Citera
Medlem
Mi76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Osäkert, kommer ta vääääldigt många år innan det förändras i sånna fall.

Det är ju idag mer accepterat än för låt säga 100år sedan att tjejer ligger runt, fast fortfarande så får ju killar ofta den där äckliga känslan i kroppen och tappar känslor för sin tjej när dom får reda på att hon tidigare knullat runt som en galning, något vi ser rätt ofta i diverse trådstarter på detta (och andra) forum.

Hurvida det förändras i framtiden iom evolutionen är svårt att säga.

Nyfiken på din teori bara

Va är grejen, blir man äcklad så är det väl bara att dumpa. Big deal.
Citera
2012-02-19, 03:10
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Kvinnor blir våta i trosan av män som de vet har haft många partners, annars skulle det vara omöjligt för en man att få så många partners. "Storknullarna" skulle inte existera om det är som du beskriver det då det är kvinnorna som bestämmer huruvida det ska bli något och kvinnor vill ha det som alla andra kvinnor vill ha..

Inte helt sant. Kvinnor som har en skärpt split-vision-personlighet med integritet i behåll går knappast efter nedläggningsstatistik utan efter vilket intryck mannen ger oavsett om vi snackar relationskeepers eller ONS-kuk. Har en man en säker, världsvan och bekräftelsebefriad aura kring sig så spelar det knappast roll om han har satt på halva stan eller om det rör sig om tjugo till fyrtio attraktiva och sofistikerat intelligenta kvinnor. Märkligt att de flesta Y-kromosomer på det här stället envisas med att vägra att dela in kvinnor i kontinuitet respektive flyktigt ögon-och knullgodis.
Citera
2012-02-19, 15:25
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Bekräftelsekåta brudar, möjligtvis. Ståhejet kring att de presumtivt knullar sydeuropeiska killar på löpande band på någon valfri medelhavsö med en pissig uppfattning om både vem de är och vem de ska bli rörde mig inte i ryggen ens när jag var tjugoett pga att jag redan då insåg att jag inte hade för avsikt att varken knulla dem eller ge dem påökning i deras narcissistregister. Hur svårt ska det vara att totalblocka de människor man inte har något till övers för eller vill frottera sig med i verkligheten?
Exakt, håller med. Vad är egentligen grejen?
Ja, vissa tjejer knullar runt på semestern. Jaha? De gör väl vad dom vill? Blir man så äcklad av både deras beteende och personlighet får man väl bara låta bli att umgås med dom. Lev ert eget liv och skit i de ni inte gillar, hur svårt är det?

Citat:
Gnällipandet från killar om deras "ruttna moral" har förmodligen främst att göra med det historiskt eftersläpande faktum att män inte kan acceptera att den moderna kvinnan tar vad hon vill och att hon helt enkelt får knulla mer. Problemet ligger i att sexscorandet upphöjs till universell och existentiell topposition i Maslows behovstrappa. Skapar man bländverk åt sig själv så får man också ta smällen av att det inte fanns någon förväntad oas därborta när man väl kom fram.
Ja, precis.
Som jag skrev för några sidor sen är sex väldigt överreklamerat och man har enligt mig ett ansvar själv att inte gå med på det om man inte gillar det. Det är dessutom helt fantastiskt att vissa här i tråden håller fast vid att tjejer inte ska ligga runt men att killar som gör det är alfa.

Varför blir en tjej äcklig om hon ligger runt för att hon själv vill det, för att hon njuter av sex?
Citera
2012-02-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Exakt, håller med. Vad är egentligen grejen?
Ja, vissa tjejer knullar runt på semestern. Jaha? De gör väl vad dom vill? Blir man så äcklad av både deras beteende och personlighet får man väl bara låta bli att umgås med dom. Lev ert eget liv och skit i de ni inte gillar, hur svårt är det?

Ja, precis.
Som jag skrev för några sidor sen är sex väldigt överreklamerat och man har enligt mig ett ansvar själv att inte gå med på det om man inte gillar det. Det är dessutom helt fantastiskt att vissa här i tråden håller fast vid att tjejer inte ska ligga runt men att killar som gör det är alfa.

Varför blir en tjej äcklig om hon ligger runt för att hon själv vill det, för att hon njuter av sex?

Det är väl i första hand den dubbelmoral som man har. I Sverige har vi alltid fått lära oss att tjejer VILL INTE LIGGA. Tjejer ÄR INTE KÅTA.
Tyvärr föreligger inga faktagrunder att så icke är fallet - snarare tvärtom!

Vi har också fått lära oss att svenska killar är torskar som bara ligger med första bästa hora när de är utomlands. Nu låter jag som världens kräk när jag säger det här, men jag har många gånger varit på resa (med flickvän) och sett hortjejer som man blivit sugen på men som man skitit i av den anledningen att man redan har tjej. Det som gör mig extra förvånad då är när man ser att ingen jävel är intresserad av att vara med denna tjej.
Som sagt - hon var riktigt jävla snygg!! Hon står mitt på gatan och låtsas som att de personer hon går fram till är några som hon känner eller stod och väntade på - allt för att inte synas som hora. Detta blir för oss som observerar mer tydligt när hon gång på gång får nobben.

När jag först ser henne så kommer en man mot henne och hon ler riktigt brett. Jaha, de var tillsammans tänkte man och så börjar de gå iväg. Helt plötsligt vänder hon sig om - jaha?
Hon går tillbaka till mitten av gatan, står där i vimlet och så får hon se en ung kille med keps och en cola köpt på macdonalds. Hon ler brett, lägger armen om honom och ser ut som att de är bästa kompisar. Man ser att han ger henne ett leende och skakar på huvudet.

Så där gick det hela kvällen för den här tjejen och många andra horor som jag sett under mina många resor. Endast en gång har jag sett en hora hoppa in med en kille. Han kom åkandes i en sån där fet BMW. Ja, han hade väl både pengar och begär antar man.

För mig framstår det alltid som ett jävla mysterium när man i undersökningar framhäver att killar har fler sexuella partners än tjejer. Om inte bara alfahanar svarar i dessa undersökningar så borde linjen garanterat planas ut något helt enormt med tanke på att typ var 10:e kille är i det skicket att han kan dra +40 tjejer i sitt liv. Samtidigt tror jag tjejerna underdriver sina erfarenheter. Speciellt som deras sexuella debut sker tidigare! Dessa undersökningar lägger jag bara i facket för undersökningar om kvinnors sätt att ljuga.

Vissa saker är helt enkelt vedertagna här i samhället p.g.a att de just ÄR vedertagna och grundade på vad människor i största allmänhet vet. Lägger du fram kåldolmar på en tallrik och en skål chips i andra och ger den till en grupp ungar - självklart kommer de äta upp godiset. Eller är det någon här som kommer protestera och hävda att jag är fördomsfull? Någon kanske skulle hävda att det kanske handlade om en grupp diabetiker som satt i rummet - vilket ger utfallet att man inte äter godiset. Då kanske man ska fråga sig om de flesta barn i landet är diabetiker.
På samma sätt undviker kvinnor dessa sanningar genom att utgå ifrån att all vedertagen fakta är falsk och att detta ska ändras - oavsett om de själva har någon som helst grund för påståendet. I det här ämnet finns inget rätt eller fel, det finns ingen åklagare som samlar bevis för att bevisa detta. Den enda grunden vi har att stå på är det vi själva upplever och lär samt de lärdomar folk innan oss har. Av de lärdomar jag har så kan man lugnt påstå att svenska skolan ljuger - svenska tjejer ljuger - grekiska diplomater talar sanning!!!
Citera
2012-02-19, 17:26
Medlem
doedkos avatar
Nej.
Citera
2012-02-19, 20:40
Medlem
Adriadnes avatar
Vet inte. Jag har aldrig varit på en "partyö" och har inga som helst intentioner att någonsin sätta min fot på en sådan. Jag tycker att det känns extremt "svensson", "fjortis", tråkigt och lite äckligt.

Men när jag och mina tjejkompisar reser tillsammans så besöker vi museum och andra sevärdheter, upplever natur och kultur, och festar kanske lite. Ingen av oss har dock någonsin knullat runt med någon.
Citera
2012-02-20, 05:10
Medlem
Märkligt. Trodde att tjejer var bättre på att ljuga. Min magkänsla och en jävla massa killars intressanta synpunkter vill gärna hävda att så är fallet. Jag säger bara att det är bros before hoes. Tjejer är ingenting att ha i några större mängder. Majoriteten säkert redan spräckta av Ahmed eller någon otrevlig negerkuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in