2005-01-31, 18:12
Bannlyst
Jag vet inte vad det var som var oklart?! Jag hade sagt tillen dealer att ja skulle handla för 2000kr. Jag skulle betala i förskott.
Sedan kunde jag inte betla(vilket inte borde spela någon roll, eftersom han nte skickat något). Sedan reste jag till en internet polare(trodde jag).
Men han låste in mig i sin lägenhet i 48 timmar, då han missandlade, och våldtog mig. Dessutom tog han 5000 som jag ärvt ifrån min mormor.

Så jag gjorde polisanmälan och allt de. Jag kontaktade dealeraren och förklarade lite lätt vad som hade hänt, och att jag just nu inte hade några pengar.

Han trodde då att jag var så sjuk att jag hittat på detta ( ) och han sa att jag inte fick köpa 200st ifrån honom.
Han svartlistade mig hos allla dealers han känner för detta.? Jag kan liksom inte förtstå honom? Hans agerande?
Jag tycker det var väldigt okänsligt av honom.

SÅ NI SOM INTE FÖRSTOD.......JAG HAR NU GJORT ETT FÖRSÖK TILL.....

Vem skulle ljuga om en sådan sak.......

och ni som sa att jag borde äta medicin.....ni är lika ovetande ni...patetiska 18-åringar
2005-01-31, 18:23
Bannlyst
Även om vi förstod, varför skulle vi bry oss?

Och varför skriver du det här i ett drogforum?
2005-01-31, 18:24
Bannlyst
Det ar vall ratt sjalvklart att du inte far kopa nanting om du inte har nagra pengar.

Vada svartlista hos alla dealers han kanner? 2 st?

Visst vart de trakigt det som hande dig... Men inte ar de anledning att krita tabletter till dig, da jag tar forgivet att du aldrig kopt av honom forut.. Och att han sen ar en internet-kontakt, gor de annu svarare for personen i fraga att lita pa dig.
2005-01-31, 18:25
Medlem
Nemesis1s avatar
Drug dealers är ju paranoida varelser, ta inte den där svartlistningen allt för mycket på allvar... Även om han inte säljer till dig längre så tror jag inte kranarna han känner vägrar... Bara du har pengar så får du nog det du vill ha...
2005-01-31, 18:33
Medlem
TomiXs avatar
Okej, som jag förstår den texten så vill du säga oss att du inte fick handla först och betala sen. Eller så är det någon dealer som är allmänt känd här som du vill ge dåligt rykte...? Hursomhelst synd det som hände dig.
2005-01-31, 20:30
Medlem
Headquakes avatar
Jag fattar inte.
Vad är det du gjort ett försök till med? Köpa utan pengar?
2005-01-31, 20:35
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Embla, det är lika obegripligt den här gången. Han vill inte sälja till någon som inte kan betala, är det oseriöst? Jag fattar inte. Sedan kanske han överdrev eller något som "svartlistade" dig, men oseriös fattar jag inte varför han skulle vara.

Och jag tycker fortfarande att du borde försöka styra upp ditt liv. Oseriösa dealers, våltäkt, rån ... ja du hör ju själv.
2005-01-31, 20:36
Medlem
Betong_Taxens avatar
ere så svårt å förstå ? hon skulle handla för 2 lax men blev bestulen på dom pengarna plus lite extra. när hon talade om för sin dealer vad som hänt (onödigt å berätta dendär historien för din kran iof) så dissade pappa dealer vår lilla embla grovt och ville inte sälja till henne.

svårare än så är det inte.
2005-01-31, 20:37
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
ere så svårt å förstå ? hon skulle handla för 2 lax men blev bestulen på dom pengarna plus lite extra. när hon talade om för sin dealer vad som hänt (onödigt å berätta dendär historien för din kran iof) så dissade pappa dealer vår lilla embla grovt och ville inte sälja till henne.

svårare än så är det inte.

Det har vi alla fattat, men hur gör det honom oseriös? Och vad är det för mening att varna för någon som vi ändå inte får namnet på? Varning för Mr X, liksom... inte särskilt matnyttigt.
2005-01-31, 20:41
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Det har vi alla fattat, men hur gör det honom oseriös? Och vad är det för mening att varna för någon som vi ändå inte får namnet på? Varning för Mr x, liksom... matnyttigt.

man vet aldrig vad folk fattar å inte fattar

jag håller med, finns väl ingen anledning att starta en tråd om det om man ändå inte får veta vem det är.

jag tror att hon ser honom som oseriös för att han vägrade lyssna på hennes berättelse å tyckte väl att hon va en jäkla knäppgök.
2005-01-31, 20:43
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
man vet aldrig vad folk fattar å inte fattar

jag håller med, finns väl ingen anledning att starta en tråd om det om man ändå inte får veta vem det är.

jag tror att hon ser honom som oseriös för att han vägrade lyssna på hennes berättelse å tyckte väl att hon va en jäkla knäppgök.

Om jag drar världens story för min hyresvärd som går ut på att jag inte har några pengar att betala hyran med och han inte accepterar det, så gör det knappast honom till oseriös. Inte ens om storyn är sann. Det gör snarare mig till en oseriös hyresgäst. Jag fattar faktiskt inte någonting, trots att det här är andra försöket.
2005-01-31, 20:47
Medlem
jobes avatar
Citat:
... å tyckte väl att hon va en jäkla knäppgök.
Det är hon säkert inte men hon verkar väldigt bortpundad i skallen. Hissen går s.a.s inte hela vägen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in