2012-02-17, 09:37
Medlem
Joheins avatar
Hej flashback!

Igår så drog jag i mig lite DMAA, mängd har jag ingen aning om. Men vart skön som fan! Allt var frid och fröjd tills senare när ruset började avta. Då kunde jag inte ens ställa mig upp för att jag var på väg och svimma varenda gång jag gjorde det. Detta resulterade i att jag drack vatten och gick och la mig.

Idag så tänkte jag att allt var hel lugnt, men nej. Jag kan fortfarande inte stå/gå, då blir jag snurrig i huvudet, yrsel, illamående och det piper i öronen som tinnitus som blir sjukt högt.

Vill även tillägga att jag kissar oerhört konstigt, är liksom inget tryck i strålen och jag måste försöka klämma ut det som om jag sket.

Börjar bli lite orolig nu, vad bör jag göra? Någon som varit med om liknande..?
Citera
2012-02-17, 10:04
Medlem
är dmaa en drog och farlig? fan, då har jag nog gjort bort mig häromdagen. beställt en burk jack3d för att bli piggare. den burken får nog bli liggande oöppnad ett tag.
Citera
2012-02-17, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetmagad
är dmaa en drog och farlig? fan, då har jag nog gjort bort mig häromdagen. beställt en burk jack3d för att bli piggare. den burken får nog bli liggande oöppnad ett tag.

Dmaa är inte farligt tycker det funkar jättre bra. MEN TS därimot är ute på hal is. Du kan få sådana attacker på koffein om du överdosera tillräckligt mycket. Om du inte vet hur mycket du tog får du skylla dig själv. sägs att 80mg ska va en bra startdos.

Hatar folk som bara tar o tar o tar o tar då får man fan va beredd på konsekvenserna..
Citera
2012-02-18, 03:30
Medlem
Fortsätta drick vatten, om du kissar konstigt så är det väl kvar i kroppen?
Citera
2012-02-18, 11:57
Medlem
Citat:

Koncentrationen i Jack3d är förhållandevis låg, ~ 25 mg/skopa. Du behöver knappast oroa dig. Sunt förnuft är aldrig fel att tillämpa dock.
Citera
2012-02-21, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyRogers
Koncentrationen i Jack3d är förhållandevis låg, ~ 25 mg/skopa. Du behöver knappast oroa dig. Sunt förnuft är aldrig fel att tillämpa dock.

antar att det inte är populärt om man åker på pisseprov på gymmet? aja, ska testa det nästa vecka, kan vara ifrån gymmet ett par veckor
Citera
2012-02-21, 21:27
Medlem
Joheins avatar
Mådde bättre efter mycket, MYCKET vatten och Powerade. Utöver den jobbiga AT'n (?) så var det en underbar substans!
Citera
2012-02-21, 22:41
Medlem
Citat:
antar att det inte är populärt om man åker på pisseprov på gymmet? aja, ska testa det nästa vecka, kan vara ifrån gymmet ett par veckor

Dopingklassat är det, alltså inte tillåtet på tävling, men fritt fram på träning, du behöver alltså inte oroa dig över pissprov. Vissa gym har dock "regler" om att man inte får ta något alls, men förhoppningsvis har ditt gym inte några såna löjliga påhitt, det är bara att köra på. Värsta som händer om du tar för mycket jack3d är att du mår illa, kör hårt, gillar den stenhårt
Citera
2012-02-21, 22:55
Medlem
LastHopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx
Dmaa är inte farligt tycker det funkar jättre bra. MEN TS därimot är ute på hal is. Du kan få sådana attacker på koffein om du överdosera tillräckligt mycket. Om du inte vet hur mycket du tog får du skylla dig själv. sägs att 80mg ska va en bra startdos.

Hatar folk som bara tar o tar o tar o tar då får man fan va beredd på konsekvenserna..

Vad yrar du om? Du säger emot dig själv, först säger du att det inte är farligt sen säger du att det beror mängden. Bestäm dig.
Citera
2012-02-27, 14:45
Medlem
tagit 1 rågad skopa jack3d, 7 rapid pump kapslar och en miniflaska energidryck stinger. inget piggare iaf
Citera
2012-04-11, 11:21
Medlem
Så jävla trött på idioter som bara slänger i sig mängder dom inte har en aning om av substanser de inte vet ett skit om. Köp en våg för i helvete. Vill du dö eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in