2012-02-17, 07:54
Medlem
Hur har myten om Galenika uppstått egentligen? Det finns bara en sorts testosteron och alla hg testo är lika bra, ändå har galenika ett rykte om sig att vara det allra bästa.
Citera
2012-02-17, 07:58
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
1.2ml per amp. (300mg testo per amp)

Klart det är det bästa
Citera
2012-02-17, 08:01
Medlem
Galenika är typ bland de få HG som går att få tag på i Sverige. Eftersom fler kan få tag på det online så blir det ju mer rykte om att galenika är bra även om andra märken också är bra är det svårt att hitta folk som testat det. Det är ju som sagt svårt att få tag på andra märken och även om Alpha Pharma finns online så tror jag att de flesta skulle hellre rekommendera galenika än AP. Det är vad jag tror.
Citera
2012-02-17, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
1.2ml per amp. (300mg testo per amp)

Klart det är det bästa

Ok, det visste jag inte. Så om det säljs till samma pris som annan hg så är det ju i så fall ett bra köp. (Men jag har för mig att det brukar vara dyrare också och det är väl i så fall för att det är 1,2 ml.)
Citera
2012-02-17, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Galenika är typ bland de få HG som går att få tag på i Sverige.

Själv tycker jag faktiskt att det är lättare att hitta annan hg testo än galenika online. Finns ju alltid ett par att välja på, men galenika ser jag sällan faktiskt.
Citera
2012-02-17, 08:06
Medlem
Bara för att galenika gör dom bästa benzona!
Citera
2012-02-17, 09:34
Medlem
4-chans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a22369
Själv tycker jag faktiskt att det är lättare att hitta annan hg testo än galenika online. Finns ju alltid ett par att välja på, men galenika ser jag sällan faktiskt.

Sällan? Jag tycker man ser galenika precis överallt nu för tiden. För fyra fem år sedan fick man vara glad om nån vänlig privatimportör sålde ett par ampar.
Citera
2012-02-17, 09:59
Medlem
Har inte alla hg's en liten överdosering på mängden på 0,1-0,2 ungefär?

Mvh
Citera
2012-02-17, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a22369

De enda jag hittat online är AP och Galenika
Citera
2012-02-17, 10:28
Medlem
Mina Galenika är det exakt 1ml i samtliga ampar och
det råder inget tvivel om att de är äkta, galet tryck!

Är en prick på dessa där man knäcker, hade några med
rand för längesedan, de hade 1,1-1,2ml i märkte inte så mycket på dem...

Mvh
Citera
2012-02-17, 11:12
Medlem
Brojanicas avatar
För att de finns lätt tillgängligt och få fakes. Schering finns de knappt äkta i cirkulation och vem fan vill ha muslimskt aburahin testo
Citera
2012-02-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
För att de finns lätt tillgängligt och få fakes. Schering finns de knappt äkta i cirkulation och vem fan vill ha muslimskt aburahin testo

Hehe ja du antagligen lika många som vill ha serbiskt skit testo i och med att det är lika bra om inte bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in