2012-02-16, 04:45
Medlem
Mavvelitos avatar
Med den politiken som Sverige bedriver idag, så är ju multikulturen positivt. Detta är det ju självklart ingen tvivel om än så länge.
Somliga är ju även lite före när det kommer till hur bra man har lyckats med att införa sina multikulturella samhällen i Europa.

Vi har alla en ny "utmaningar", denna består då utav att vi alla ska komma över detta som kallas för främlingsfientlighet. Ja helt enkelt, att vi ska sluta ogillar vissa nationaliteter med våra tråkiga argument eller faktan.

Jag köper detta, vi bygger luftslott som faktiskt är totalt överdrivna. Att invandrare eller just MENA grupper har svårt att anpassa sig hör knappast till vanligheten enligt den media jag blivit presenterad för. Att detta skulle hända är knappast en sannolikhet, och hör till måfå. Att måfå oftast blir pixlat osv är ju inte upp till mig att bedöma heller.

Hur skulle ni andra anse att vi svenskar, eller invandrare skulle kunna hjälpa dessa nya invandrare från MENA att anpassa sig bättre än de redan gjort. Eller är det bara så lätt att de faktiskt redan just nu konkurrerat ut oss andra, med deras otroliga arbetsvilja samt nya förmåga att platsa i ett normalt fungerande samhälle?

Jag bifogar även en länk för att visa hur bra vi europeér har anpassat oss till dessa otroligt trevliga människor.

http://www.liveleak.com/view?i=c67_1329175189

Tacksam för svar.
Citera
2012-02-16, 04:50
Medlem
Hur vet du att förövaren i videon är av MENA-ursprung?
Citera
2012-02-16, 04:56
Medlem
Mavvelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Hur vet du att förövaren i videon är av MENA-ursprung?

Jag har inte nämt att personen i videon är ifrån MENA, utan jag sade endast hur fint vi europeer hade anpassat oss.
Personligen tror jag killen i videon är svensk eller finsk, kanske möjligt dansk. Ja jag vet inte. Det finns ju svar i kommentarerna samt på internet om man vill gräva djupare i det dock.
Citera
2012-02-16, 04:58
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mavvelito
... enligt den media jag blivit presenterad för.[/url]

Tacksam för svar.

Och vilken media kan nu det vara då?
Citera
2012-02-16, 04:59
Medlem
Citat:
Jag har inte nämt att personen i videon är ifrån MENA, utan jag sade endast hur fint vi europeer hade anpassat oss.
Personligen tror jag killen i videon är svensk eller finsk, kanske möjligt dansk. Ja jag vet inte. Det finns ju svar i kommentarerna samt på internet om man vill gräva djupare i det dock.

Kändes som att du gav en antydan om att han var det. Nåväl. Tvivlar starkt på att han är av europeiskt ursprung, definitivt mörkhyad.
Citera
2012-02-16, 05:30
Medlem
Mavvelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Kändes som att du gav en antydan om att han var det. Nåväl. Tvivlar starkt på att han är av europeiskt ursprung, definitivt mörkhyad.

Jag tvivlar fortfarande på det eftersom mina mediakällor så som Aftonbladet mm. Säger att mörkhyade eller liknande ej står för våldsbrott speciellt ofta. Jag tror fortfarande på att han är svensk eller dansk, max finne. Han är vit så gott som jag kan se dock.
Citera
2012-02-16, 05:36
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Citat:
eftersom mina mediakällor så som Aftonbladet mm. Säger att mörkhyade eller liknande ej står för våldsbrott speciellt ofta.

HAHAHAHAHA.

Då var inte denna tråden skoj mer.
Citera
2012-02-16, 05:52
Medlem
Mavvelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin
HAHAHAHAHA.

Då var inte denna tråden skoj mer.

Utveckla gärna. Varför skulle de ljuga om detta. Det är en av Sveriges största tidning. Det är väl självklart att de skriver det som är sant ?!
Citera
2012-02-16, 06:45
Medlem
Citat:
Utveckla gärna. Varför skulle de ljuga om detta. Det är en av Sveriges största tidning. Det är väl självklart att de skriver det som är sant ?!

Ja självklart, Aftonbladet skulle väl aldrig få för sig att ljuga
Citera
2012-02-16, 06:47
Medlem
Majasodas avatar
Citat:
Vad gör svenskar och finnar i Frankrike?
Men man ser ju att han är mörkhyad så jag vet inte vad du snackar om (eller är det sarkasm?)
Citera
2012-02-16, 06:58
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ja självklart, Aftonbladet skulle väl aldrig få för sig att ljuga

Och TS skulle aldrig få för sig att trolla.
Citera
2012-02-16, 08:38
Medlem
Polisstationens avatar
Jag förstår inte hur TS tänker när han skriver något sedan postar en video på en psykiskt störd individ som inte har något med hans inlägg att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in