Skyddstillsyn blev domen, eftersom jag påvisat positiv utveckling fanns ingen anledning att döma annorlunda och åklagaren ansåg likadant.
Tillgångar Wiril? Tror du på allvar att jag är som Pippi Långstrump med en kappsäck under sängen?
Den tråden om att jag ska va och sagt att ja är bög kan jag i vart fall dementera är skriven av mig - är hetero.
Vad det gäller vilken "jävla diagnos" jag har så är det Mano depressivitet.
Vad det gäller inkomst och jobb så jobbar jag timme och räcker inte timlönen är jag som alla andra tvungen att söka bistånd för att klara räkningar men försörjer mig oftast själv genom timjobbet.
Vad det gäller bolag så driver jag inga, har inget hinder att starta ett men kommer aldrig göra det igen då jag inte har ett behov av det.
Slå en signal istället för att sitta här o spekulera om ni undrar nått, har publikt nummer så det kan inte va så svårt för er att hitta det.
Absolut Tobias..
Jag kan slå dig en signal... men tvekar skarpt på att du kommer svara...
Men det går ju bra att spela mangas på flashback...
Men jag gör ett test nån dag..
Nu är det ju så att jag stått för vad jag gjort genom att jag fått ett straff.
Du är välkommen att ringa, Kan jobba men då ringer jag upp när jag slutar.
Jag spelar inte på nått sätt "mangas" på internet utan gick och svara på det ni ändå skulle spekulera kring och tänkte att lite fakta på en gång kunde hjälpa er att lägga energi på nått i ert liv som faktiskt gav nått produktivt.
Det är flera personer från förr som ringt mig eller smsat med saker som har haft relevans och jag gjort och då har jag gjort rätt för mig, ring tex. Viktor så får nog en annan bild än vad ni målar upp.
Har inget behov av att försvara mig mot er någonstans för att jag har fått mitt straff och mer kan jag inte få enligt rättssystemet.
Vad det kommer till dig Wiril är jag inte skyldig dig en krona tyvärr, inga av era fakturor gick till mig privat vilket konkurs handlingarna kan visa och EFAB som är kunden vi pratar om är dom som gick in med anmälan om bluffbokningar och heller inte betalade den fakturan i sin helhet.
Säger dock inte att du är boven Wiril för din partner vid tillfället va mer fulfisk än du och det är förmodligen era dåvarande anställda som bokade mindre okej mötesbokningar.
men sen är det också något som idag inte går att lösa för jag som privatperson hade inget avtal med ert bolag utan vårt AB hade ett avtal och ett AB är en egen juridiskt person och det innebär också att skulden avskrivs vid konkursen om tillgångar inte finns att täcka den oprioriterade fodran som den räknas som.
har du synpunkter på det får du vända dig till dåvarande konkursförvaltare och kolla om möjlighet finns men det betvivlar jag starkt att det finns.
Jag tror och har aldrig trott att jag skulle få mina pengar som jag förlorat genom att ha med dig att göra, likaså tror jag att du är inkapabel till att förändras.
mitt intresse i denna tråd är att varna andra för dig och ditt agerande för jag tror inte att det slutar här.
det är bara att googla så hittar man en hel del, och jag är ibland irriterad att jag inte gjorde det tidigare.
En ansvarsfull människa, en frisk människa hade haft ryggrad att stå för vad man har gjort och åtminstone bett om ursäkt, och förstått att ens handlande också skapar problem för andra.
Vad gäller aktiebolags lagen behöver du inte upplysa mig, den kan jag ganska bra.
dessutom fanns det ett tidigare avtal med ett handelsbolag som aldrig avslutades och en del av de bokningar som gjordes, gjordes dessutom under det avtalet.
dessvärre vet jag att din betalningsförmåga inte är den bästa och skulle jag välja att dra det vidare skulle det bara drabba en annan person, som det också gjort tidigare av andra fakturor.
Kan tycka att du är skyldig till en del ursäkter i hur du har ljugit och spridit uppgifter om människor och blandat in en del som inte har haft i sak att göra bara för att svart måla...
för mig är denna tråd ett avkopplande humoristiskt inslag.
jag kan alltid förlita mig på att du gjort något nytt försök till att blåsa människor, påpeka att du kommit på the next big thing.... det mest humoristiska jag hört dig påstå var nog att du låg bakom one million dollar homepage.... ett av de större lyckade projekten på internet som man kan läsa väldigt mycket om
kul att du dök upp med din nya persona på nätet, då har man lite mer rolig läsning lite då och då....
Härmed kommer jag inte sitta och diskutera med dig mer i denna tråd men fortsätta fylla på med ny information och varna andra....