2014-11-30, 22:02
Medlem
Den där är som tur va gammal å bara en dröm den e gjord början på 2013
Citera
2014-12-02, 19:02
Medlem
Gött att se vilken idiot det är!!!
Vad är det för bolag och anmälningar som gjorts senast.
Som jag förstod det i videon så betalar vi skattepengar som går till hans boende och annat till denna idioten också...
Citera
2014-12-02, 20:21
Medlem
Ja du hans nya jobb finns på linked nått wiki4u och hallon eller nått... bedrägeri som alltid ..

Nja tror inte han får något bidrag
Citera
2014-12-09, 20:34
Medlem
Jag har också blivit bedragen av denna nolla. Frågan är, vad lider han av för sjukdom?
Är han verkligen bög?
Citera
2014-12-09, 20:39
Medlem
http://www.toolsgross.se/om-oss
Är detta hans verk?
Mycket bra "om oss" text om jag får säga så. Joanna? Kom igen
Citera
2014-12-10, 10:00
Medlem
Gringo-larry.
vad blåste han dig på om man får fråga?
nej han är nog inte bög, eller tror inte det iaf.
Joanna är hans syster eller om det är halvsyster.
Henne har han tidigare sagt ha varit autistisk pga deras far hade slagit henne.
Och henne har han använt sig av i tidigare blåsningar också.

Vore kul att göra en samling av alla som blivit blåsta av honom där man spelar in en kortare snutt och sen klippa ihop och länka till hans videoblogg...

i vårt fall så var det tydligen mitt fel och han hängde ut oss på som bedragare, jag försökte polisanmäla för förtal.
men enligt polisen så gick det under yttrandefrihet och kunde ses som journalistik.
Citera
2014-12-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiril
Gringo-larry.
vad blåste han dig på om man får fråga?
nej han är nog inte bög, eller tror inte det iaf.
Joanna är hans syster eller om det är halvsyster.
Henne har han tidigare sagt ha varit autistisk pga deras far hade slagit henne.
Och henne har han använt sig av i tidigare blåsningar också.

Vore kul att göra en samling av alla som blivit blåsta av honom där man spelar in en kortare snutt och sen klippa ihop och länka till hans videoblogg...

i vårt fall så var det tydligen mitt fel och han hängde ut oss på som bedragare, jag försökte polisanmäla för förtal.
men enligt polisen så gick det under yttrandefrihet och kunde ses som journalistik.

På vilket sätt hängde han ut dig som bedragare?

Han ville anlita mig och mitt företag som konsulter för socialD där vi skulle arbeta inom området försäljning och marknadsföring. Vi lade ner en del tid på förarbete och planering samt möten i Tibro med Henrik. Som tur var kom vi aldrig i gång med arbetet som vi skulle bli anlitade för innan vi började ana misstankar. Vi hade under resans gång gått in som aktieägare också. Mindre belopp som inte svider så mycket. Men surt är det, ännu värre att man litade på honom, han sa alltid hur bra det gick.

Tycker mest att han verkar vara tragisk. Någon som varit i på hans kontor innan dom lades ner? Han hade ett diplom från YOES. Young entrepreneur of sweden. Bör vara fejkat
Citera
2014-12-11, 00:20
Medlem
Vi jobbade med sälj åt hans bolag adsite.
Där han senare sa att kunderna i sin tur inte betalt honom.
Då valde han att skylla allt på oss och att vi satt i system att leverera fulsälj.
Han drog den snyftvalsen till sina anställda och andra han inte kunde betala.
Medans han själv inte hade ont om pengar.
En del fakturor han fick betalda gick rakt in på hans privata konto och inte via firman.
Citera
2014-12-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiril
Vi jobbade med sälj åt hans bolag adsite.
Där han senare sa att kunderna i sin tur inte betalt honom.
Då valde han att skylla allt på oss och att vi satt i system att leverera fulsälj.
Han drog den snyftvalsen till sina anställda och andra han inte kunde betala.
Medans han själv inte hade ont om pengar.
En del fakturor han fick betalda gick rakt in på hans privata konto och inte via firman.

Vad gjorde adsite och vad sålde ni? Har ingen större aning om hans tidigare företag.
Samt vilka summor rörde det sig om ungefär?
Citera
2014-12-11, 23:50
Medlem
Adsite va som jag förstått de ett callcenter.

Måste fråga har han till och med använt sig av att han e homosexuell för att blåsta folk nu.. trodde inte han kunde sjunka lägre !!! Toolsgrossisten är hans precis som
Adsite , iplayit ,sociald, iflip ,pappapunkten, young invest och många mer.
Citera
2014-12-12, 13:40
Medlem
Adsite.
var ett försök till att renodla TM, vi använde Adsite som en uppdragsbank, hjälpte honom igång med en del nya kunder.
det funkade till en början. vi var delägare till en mindre del.
han satt på gothia science park men när det började blåsa så ville de inte ta något ansvar.
vi blev av med ett par 100 k, så det sved.

Jag tror att den tråden med att han är homosexuell finns här på flashback om jag inte minns fel.

du har även en del om hans andra projekt på flashback och på wn

pappapunkten, iflipp, u5, mobiro, tejp webbyrå,
(FB) mobiro.se är en bluff! Varning!
fyller p åmer mer sen
Citera
2014-12-23, 08:02
Medlem
Bocloud tog sig tydligen inte men nu sitter han som delägare enligt LinkedIn i forström design
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in