2012-02-15, 16:42
Medlem
Radichals avatar
Jag fick hem ett 5 grams paket rökmix med cannabinoiden AM-2201. Jag hade läst mycket om den, både hur den påverkar människan och hur potent den var. Kom fram till att man inte skulle ta mycket, en överdosering är tydligen väldigt dramatisk.

Jag har inte så bra koll på klockslagen nu efteråt, men på ett ungefär 16:30 där började det hela.

Satte mig ner i min sköna kontorsstol och plockade fram preparatet. Lade fram en 5 krona på bordet och ställde mitt glas bredvid. Öppnade påsen och tog en nypa med fingrarna och la på 5 kronan. Jag tände eld på det, och så snabbt som det slocknat ställde jag glaset över det. Därefter tog jag mitt sugrör och sög in röken djupt ner i lungorna. Den här proceduren gjorde jag cirka 3 gånger, med 3 nya nypor som jag eldade upp totalt.

Därefter slog det till rejält. Hjärtat pumpade i hela magen, det slog hårt, mycket hårt, nästan så det började bli obehagligt. Kroppen var varm och härlig, kände en pirrande känsla överallt. Jag ville inte sitta ner mer utan reste mig upp, balansen var riktigt dålig. Försökte få ner den uppbrända rökmixen i en liten påse, det gick väl sådär... Allting va verkligen i slowmotion, och tidsuppfattningen försvann fullständigt cirka 5 minuter efter att det slagit på. Skrattattackerna kom och sköljde över hela mig. Riktigt trevligt!

Under tiden har min polare suttit med mig, vi bestämde oss för att gå ut och gå hem till honom. På vägen ut från min lägenhet hade jag ingen aning om vad jag skulle göra, men min kropp skötte allting exemplariskt ändå. Då syftar jag på att ta på mig skor, att låsa dörren osv. Jag var lixom i en annan värld.

Väl ute började jag omedelbart äta den fantastiska snön. Den smakade citron och var god som tusan! Detta gjorde jag hela vägen hem till polaren. Väl hemma hos honom tog jag på mig hörlurar, nu var det mystiskt. Jag såg mig själv i 3dje perspektiv. Jag såg en röntgen bild av mig själv inuti huvudet, där musiken som strömmade gav ljus runt öronen. Väldigt svårt att förklara..

Musik lät precis som vanligt. Inget speciellt med det. Mycket mer hände inte under ruset. Men efter cirka 45 minuter, då det började avta. Då kom en kraftig huvudverk. Oh fy satan. Den sitter i fortfarande. Inte kul. Jag har tagit alvedon i hopp om att det ska lugna sig, men det gör det inte. Får väl hoppas det släpper innan morgondagen...

Inte mycket till rapport, men såg ingen annan från 22-01:an, så tänkte det va lika bra att det kom upp en.. Jag vet inte riktigt om jag ska rekommendera den. Lite obehagligt rus och en sjudundrande huvudvärk...

Nej nästa gång får det bli någonting psykedeliskt. Kanske vet någon nånstans där man kan få hem ett litet sample på nån hallucinogen? Testar gärna innan jag beställer.

Ta hand om er!
Citera
2012-02-15, 16:48
Medlem
Känner igen mig, men tre nypor är ganska mycket. Prova mindre mängd, tycker den gör sig bäst i små mängder det är ju bara att röka mer när det avtar!

Aldrig upplevt någon huvudvärk på AM-2201, men det är jag det...
Citera
2012-02-15, 22:57
Medlem
Radichals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Känner igen mig, men tre nypor är ganska mycket. Prova mindre mängd, tycker den gör sig bäst i små mängder det är ju bara att röka mer när det avtar!

Aldrig upplevt någon huvudvärk på AM-2201, men det är jag det...

Är väl troligtvis därför jag har huvudverk och en ordentlig bodyload.. Överdosering.
Citera
2012-02-16, 02:24
Medlem
Fabrorblås avatar
3nypor?

hade jag rökt 3 nypor ur "min" rökmix så vet jag inte vad som hänt mig alltså.. vågar inte ens tänka på det
Citera
2012-02-16, 16:22
Medlem
Radichals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabrorblå
3nypor?

hade jag rökt 3 nypor ur "min" rökmix så vet jag inte vad som hänt mig alltså.. vågar inte ens tänka på det

Inget att rekommendera Ska köra på igen imorgon, med 1-2 nypor.
Citera
2012-02-21, 16:47
Avslutad
Röker själv Haze från hemulen, rullar oftast rena 0.8gs. Älskar att vara totalbränd
Citera
2012-02-21, 18:03
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lebensgefahr1
Röker själv Haze från hemulen, rullar oftast rena 0.8gs. Älskar att vara totalbränd
Jag brukade rulla 0.4gs och dela den o röka senare efter 30-60min. När toleransen kommer så blir man ändå inte mer bäng om man röker ett gram enligt mig. Testa ta en paus några dagar, då får man dom där galna rusen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in