2012-02-15, 23:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T
Får man göra så?

Får de säkert men sedan blir de utkastade från turneringen och då står Gunners där som reserver :
Bannlyst
CL är såklart jävligt svalt, och det var det även ifjol. Till och med semifinalerna var aptråkiga då. Detta år är naturligtvis inget undantag. Ser hellre på de större ligorna trots att det är serielunk, mycket mer intressant.
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.brockheim
Ja, varför inte? Alltid roligt med uppstickare, plus att nu är det Alpderby mellan Basel och Bayern. Kunde inte varit mer trevligt!
Visst lite roligt med en uppstickare o småtrevligt. Men om jag får välja mellan Bayern-Basel eller Bayern-Man U som neutral supporter då vet du nog vilket man väljer.

För att se det lite positivt så får man ju säga att nu finns det lite roliga lag att kolla på imorn
Medlem
gato12s avatar
härligt att se Inzaghi igen, ingen kunde bli lika glad för ett mål...
2012-02-15, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av v.brockheim
Ja, varför inte? Alltid roligt med uppstickare, plus att nu är det Alpderby mellan Basel och Bayern. Kunde inte varit mer trevligt!

Det finns absolut inget som är kul med Basel istället för United. Nu blir Bayern - Basel ännu ett av alla sömnpiller i årets upplaga, inte en enda rolig åttondel.
2012-02-15, 23:10
Medlem
Zaedrewss avatar
och Wenger klagar på planen. Tur att han inte tränade Benfica ikväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haser
CL är såklart jävligt svalt, och det var det även ifjol. Till och med semifinalerna var aptråkiga då. Detta år är naturligtvis inget undantag. Ser hellre på de större ligorna trots att det är serielunk, mycket mer intressant.
Öh, bitter för att alla engelska lag går dåligt? CL är som vanligt det överlägset största som finns i klubblagsfotbollen.
Bannlyst
Milan visade klass, särskilt Zlatan imponerade på mig vilket han inte gjort på många år.

Milan har dock två hinder för att vinna Champions Leauge som jag tror inte de klarar av: Barcelona och Real Madrid.
Senast redigerad av grugrug 2012-02-15 kl. 23:13.
2012-02-15, 23:12
Medlem
unsubs avatar
fyfan, -13 grader och spela i shorts, sedan 5 mål i matchen måste säga att dessa 2 lag levererade!
zenit-benfica
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grugrug
Milan visade klass, särskilt Zlatan imponerade på vilket han inte gjort på många år.

Milan har dock två hinder för att vinna Champions Leauge som jag tror inte de klarar av: Barcelona och Real Madrid.

Jag skulle lägga till Bayern München. De är ett klart bättre lag än Milan.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grugrug
Milan visade klass, särskilt Zlatan imponerade på vilket han inte gjort på många år.

Glöm inte Bayern munchen..
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Öh, bitter för att alla engelska lag går dåligt? CL är som vanligt det överlägset största som finns i klubblagsfotbollen.

Nej, jag skrev ju att det var tråkigt redan ifjol, och året innan det. Ja, i teorin borde det vara jävligt roligt, men jag tycker inte det.

Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Glöm inte Bayern munchen..

Som inte har nåt att sätta emot mot Barca eller Real.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in