2012-02-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jag syftade främst på de två extremt löjliga situationerna Busquets och Mascherano fick med sig. Dessutom trodde jag det var offside vid Barcas tredjemål men jag är faktiskt glad att det inte var det.

Jag vet inte vem du snackar med här då jag nyss berömde Messi och utsedde honom till matchens spelare.

Det sista var inte menat till dig, utan till några tidigare i tråden
2012-02-14, 23:05
Bannlyst
Slutsats absolut 2 tråkiga matcher det var förrätt idag men själva huvudrätten är imorgon mellan Milan och Arsenal
2012-02-14, 23:06
Medlem
3-1 borta är ett resultat jag känner igen. Ja just det ja.
2012-02-14, 23:06
Medlem
4522s avatar
Ska du ligga lågt med laget mot Barcelona lämnar du en hel del till slumpen. I det stadiet dom verkar vara i nu så känns hög press alldeles ypperligt, det kräver dock ett vassare grundmaterial än vad Leverkusen besitter.
2012-02-14, 23:10
Medlem
Zhongdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ska du ligga lågt med laget mot Barcelona lämnar du en hel del till slumpen. I det stadiet dom verkar vara i nu så känns hög press alldeles ypperligt, det kräver dock ett vassare grundmaterial än vad Leverkusen besitter.

Min - och flera andras - poäng är att slumpen är Leverkusens vän. Slumpen är nämligen ger nämligen en bättre chans än att försöka slå Barcelona med deras eget spel med det material Leverkusen har.
2012-02-14, 23:22
Medlem
En bra andra halvlek bjöd Barca upp på Leverkusen försökte anfalla lite mer också. Messi och Alexis var briljanta, Messi gjorde förövrigt sitt 19onde sluts spel mål idag, det är rekord. Killen är bara 24 också helt otroligt.
2012-02-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
En bra andra halvlek bjöd Barca upp på Leverkusen försökte anfalla lite mer också. Messi och Alexis var briljanta, Messi gjorde förövrigt sitt 19onde sluts spel mål idag, det är rekord. Killen är bara 24 också helt otroligt.
Ja det är riktigt stort och det är inte helt orimligt att han kan ha ökat på det rekordet med det dubbla den dagen han lägger skorna på hyllan.
2012-02-14, 23:32
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Och folk klagar på att kommentatorerna hyllar honom. Haters STILL hating.
2012-02-14, 23:34
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Naturligtvis, spelar du defensivt kommer du att skapa oerhört lite, kanske ingenting. Du ger dock Barcelona väldigt få lägen. Spelar du med hög press får du fler lägen men lämnar väldigt mycket åt slumpen rent defensivt, det vill säga att Barcelona missar de chanser de garanterat kommer att få.

Jag tycker helt klart att det första är att föredra då det är lättare att skrälla i täta matcher med få chanser sett över ett dubbelmöte.
2012-02-14, 23:37
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Och folk klagar på att kommentatorerna hyllar honom. Haters STILL hating.

Inte sett många som hatar Messi. Klubben Barcelona å andra sidan..
2012-02-14, 23:50
Medlem
NoReplicas avatar
Ola på det misstänkta offside målet som Messi gjorde, ha den var tveksam men målet är ju hur snyggt som helst.. Känns som det hade låtit annorlunda om inte laget heter Barcelona..

Riktigt sömnpiller båda matcherna, Leverkusen visar ju att det är synd att tex City inte gick vidare men att några usla tyskar kan gå vidare när grupperna lottas..

Bosse efter Lyon hade segrat, det viktiga är att dem tar hem tre poäng hahahaha. Riktigt skönt, kallade även Apoel för gulingarna
2012-02-15, 00:23
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoReplica
Ola på det misstänkta offside målet som Messi gjorde, ha den var tveksam men målet är ju hur snyggt som helst.. Känns som det hade låtit annorlunda om inte laget heter Barcelona..

Riktigt sömnpiller båda matcherna, Leverkusen visar ju att det är synd att tex City inte gick vidare men att några usla tyskar kan gå vidare när grupperna lottas..

Bosse efter Lyon hade segrat, det viktiga är att dem tar hem tre poäng hahahaha. Riktigt skönt, kallade även Apoel för gulingarna
Vad menar du? Var ju långt från tveksamt, och det var ju snyggt? Tror inte du hade gnällt om laget hette annat än Barcelona..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in