2012-02-15, 22:48
Bannlyst
kul match men som sagt, intresset för CL svalnade med 90% när United åkte ur.
2012-02-15, 22:49
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Hoppas inte det. Perez och co får inte vara dumma nog att köpa honom. Kommer vara skadad halva säsongen och har egentligen inte så mycket mer att bidra med till dagens startelva. Blir nog dyr att lösa också. Sedan börjar han bli gammal också han är väl 28?
Nja så dyr lär han inte bli(kontrakt går ut 2013), hoppas Perez litar på Mourinho och låter honom bestämma.
2012-02-15, 22:50
Medlem
UNIKEFFs avatar
Skönt att se Arsenal kräla i skiten ock ikväll är alla som håller på engelska lag, förutom Arsenal då, väldigt glada och nöjda. Tack Milan!
Medlem
Seruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantona1990

Då vet vi!
Medlem
Ledarens avatar
Citat:

För dig ja, men för oss andra nej. Kul att se andra lag gå vidare i CL.
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Arsenals målvakt säger i en intervju nu att han tycker att Zlatan är en av världens bästa anfallare...

Arsenals målvakt är inte dum. Möter man spelare som Rooney, Drogba, Demba Ba, Suarez och tränar med RvP vet man nog vad man pratar om.
2012-02-15, 22:51
Bannlyst
Citat:

De hade blivit våldtagna i åttondelsfinalen ändå går man inte vidare ur lättaste gruppen då har man inget och göra i cl
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Nej men lite respekt tycker man ju att folk kan visa eller vad säger du? Komma in i en match där man leder, i kanske sina sista matcher i karriären och få spela lite böll.

Haha, jo men man ska inte underskatta moståndarna när det är en bortamatch kvar Om Arsenal hade fått in 2 bollar med lite tur hade det plötsligt sett annorlunda ut. Jag hade ju satt it Al Sharaawy istället för Ambrosini för att pusha för 4an och 5an men det är ganska typiskt italienskt att byta in försvare när man leder. Den här gången blev det ju rätt men det kan lika gärna bli fel.
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Mellan 25-29 så är oftast spelare på topp. Van Persie kan hålla toppklass i säkert 4 år till om han håller sig undan från skador (Om han går till La Liga lär han knappast bli skadad då alla flyger som höstlöv vid varje fysisk kontakt ändå)
Grejen är ju att han oftast drar på sig muskelskador och liknande så det fysiska spelet i PL står väl för 50% av hans skador. Tror inte det blir så mycket mindre av dem i La Liga.
Medlem
gifbryarss avatar
Bara att krypa till korset och erkänna att Milan gjorde köttfärs av Arsenal idag. Hade förväntat mig en tät match och kanske en uddaseger till Milan, men 4-0 var t.om i underkant. Grattis Milan, ni har en kvartsfinal att se fram emot.
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Zlatan gör det okej, dock så stör jag mig att han ställer sig offside så korkat. Är det för att han lat eller har han tappat spelsinnet?
Priset för dagens mest korkade kommentar.

Zlatan var klart bäst på planen, och slog fast att han är en av världens bästa spelare. Men du verkar ha ätit en citron. Patetiskt!
2012-02-15, 22:52
Medlem
nitinitis avatar
Nu vill jag bara se Napoli vinna mot Chelsea också och CL är komplett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in