2012-02-14, 22:29
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Eftersom du bara gnällde åt det ena hållet så kan man ju tro att du tycker så eller hur.
Jag gillar inte Leverkusen så inte försvarar jag dom.

Jag gnällde inte, jag påstod att Leverkusens försvar var dåligt. Vilket vi kunde se nyss också när 3-1 målet kom
Medlem
P.Gs avatar
Hög press!
Medlem
får ändå ge det tills Messi, han har storspelat denna halvlek.
2012-02-14, 22:30
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Jag gnällde inte, jag påstod att Leverkusens försvar var dåligt. Vilket vi kunde se nyss också när 3-1 målet kom
Det var riktigt snyggt mål.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Barcelona lever på att Messi ska göra mål, att han spelar fram till ungefär ett mål per match är inte tillräckligt bra.
Är exakt lika viktigt att spela fram till mål. Och där kom målet dessutom. Drömfotboll!
Bannlyst
Är det nån särskild anledning till att Pedro, Messi, Busquets, Thiago, Valdés, Guardiola har så mycket hår? Inte haft möjlighet att raka sig på flyget/bussen? Pedro ser ju ut som en terrorist.

Edit: MESSI! Vilken jävla löpning.
2012-02-14, 22:31
Medlem
NirvanAs avatar
Nu är messis match godkänd iaf, mål+assist.
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
De gäller att sätta sina chanser, så är det. Leverkusen borde ha gjort två mål till men lyckas inte. Att Barcelona missar sina chanser är inget nytt, det är som det brukar vara.
Så "Äh, Barcelona missar ju ändå sina chanser" är alltså ditt argument för att spela med hög press mot Barcelona när Barcelona rullar in sitt andra mål för kvällen på grund av hög press?
Medlem
Zog Ruless avatar
Snyggt mål av Messi.

Ska man gnälla på domaren ska man se vad han dömer till båda lagen. Thiago får gult kort när han kliver upp i en nickduell, ska inte ens vara frispark där. Men så kan de gå, det uppmärksammas inte av haters.

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Så "Äh, Barcelona missar ju ändå sina chanser" är alltså ditt argument för att spela med hög press mot Barcelona när Barcelona rullar in sitt andra mål för kvällen på grund av hög press?

Nej, det är inte mitt argument. Men ärligt, ser du ingen skillnad mellan första och andra halvlek för Leverkusen. De har haft många fina chanser och stört Barcelona men det gäller att sätta sina chanser.
Senast redigerad av Zog Rules 2012-02-14 kl. 22:33.
Medlem
Venditas avatar
Fyfan vad strömberg runkar åt Messi, måste fan lukta kuk i hela kvarteret runt studion när han kommenterar barca's matcher. Så otroligt irriterande när man märker att kommentatorerna är partiska.
2012-02-14, 22:32
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Är exakt lika viktigt att spela fram till mål. Och där kom målet dessutom. Drömfotboll!

Och dröm uefalona fasoner!! Vad har du för kommentar ang min senaste inlägg.
2012-02-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu är messis match godkänd iaf, mål+assist.
Fan vilken hög standard du har. Tänk om du hade varit supporter åt ett annat lag, då hade du fan begått självmord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in