2012-02-13, 21:38
Bannlyst
Finns det några tecken på att även Östeuropa håller på att tas över av niggers och blattar än? Var det inte i något polskt bidrag till melodifestivalen för några år sedan som visade strippande polskor med en nigger? Hur många niggrer och blattar finns det i Polen, Tjeckien, Slovakien, Ungern, baltstaterna, exjugoslavien, Bulgarien, Rumänien etc? hur rasblandande är kvinnorna i dessa länder?
Citera
2012-02-13, 21:42
Bannlyst
I Ryssland bor det mellan 40 000-70 000 afrikaner så det finns en del redan, troligtvis lär detta antal öka i framtiden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Afro-Russian

Läs förresten längst ner på länken där de listar ''kända afrikaner i Ryssland'', många av dem har en afrikansk pappa och rysk mamma så det verkar som att ryska kvinnor gillar negerkuk lika mycket som kvinnor i väst gör. En sak är därmed säker och det är när negerinvasionen blir extrem i öst lär många förrädiska kvinnor avla mulatter där.
Citera
2012-02-13, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JuholtsMustasch
I Ryssland bor det mellan 40 000-70 000 afrikaner så det finns en del redan, troligtvis lär detta antal öka i framtiden.

Läs förresten längst ner på länken där de listar ''kända afrikaner i Ryssland'', många av dem har en afrikansk pappa och rysk mamma så det verkar som att ryska kvinnor gillar negerkuk lika mycket som kvinnor i väst gör. En sak är därmed säker och det är när negerinvasionen blir extrem i öst lär många förrädiska kvinnor avla mulatter där.

Detta sker alltså trots alla historier om och internetvideor av dödsmisshandlar på blattar och negrer?
OT/PS vem är blatten på avataren?
Citera
2012-02-14, 00:21
Medlem
Linkinparkv23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuholtsMustasch

40 000 mulatter finns det i Ryssland, varav dem flesta är föda under Sovjettiden. I artiklen står det att mellan 1960-talet till Sovjets fall studerade 400 000 afrikaner i Ryssland. Det verkar som att majotiteten av negrerna i Ryssland lämnar landet efter att ha studerat färdigt.
Citera
2012-02-14, 00:23
Medlem
Spelbroderna.ses avatar
Jag var i Estland tämligen nyligen. Såg inte en enda människa med arabiskt eller afrikanskt ursprung.
Citera
2012-02-14, 15:16
Medlem
stoichkov8s avatar
Nej inga negrer här (Bulgarien), förutom ett par fotbollsproffs samt basketproffs som njuter av privilegiet av att vara "chokladmannen" i ett homogent land...
Citera
2012-02-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apefirmativeaction
Detta sker alltså trots alla historier om och internetvideor av dödsmisshandlar på blattar och negrer?

Det räcker uppenbarligen inte för att få bort dem och hindra mulattproduktionen. Lärdomen är att alla icke-vita måste bort från vita nationer.
Citera
2012-02-14, 16:58
Medlem
blackjackks avatar
Vet inte om Bosnien ska räknas till Östeuropa eller Sydeuropa men det börjar finnas jävligt många kineser där, vet inte om dom ska räknas som blattar. Finns även många i grannlandet Serbien, undrar varför dom kommer till just dessa länder då ekonomin inte är den bästa där.

Men i alla fall så har jag sett 2 svarta människor under min tid i Bosnien, båda kunde flytande bosniska. Såg rätt så roligt ut, en av dom var med och spelade en inhemsk basketturnering som hålls varje sommar. Men jag tyckte faktiskt synd om honom då publiken gjorde ap-ljud och hånade hans hudfärg helt öppet från läktarna, och majoriteten av dessa var ungdomar alltså. Det gjorde ont i mitt eget hjärta när dom gjorde detta kan inte tänka mig hur det kändes för den svarte stackaren .. Nej rasism är fel.
Citera
2012-02-14, 18:04
Medlem
Linkinparkv23s avatar
Citat:

Dödsmisshandlen mot blattar och negrer i Ryssland av skinnskallar började efter Sovjetunionens fall. Före Sovjets fall så fanns det knappast skinnskallegäng som attackerade icke-vita i Ryssland. Tittar du länkens lista av kända mulatter så är de flesta födda på 80-talet innan Sovjets fall. När Sovjet föll så växte det fram farliga skinnskallegäng som utför mord på icke-vita.
Citera
2012-02-14, 20:33
Medlem
I Polen blir det tyvärr ett positiv svar speciellt i Warszawa de köper sig giftemål för att legalisera sitt uppehälle och resa inom schengen gränserna och till slut ett Polsk pass som de kan vad det vill legalt i Europa.
Finns många Turkar och Araber också med de äger sina restauranger och kebaber och jobbar hårt.
Finns runt 100,000 Vietnameser och Kineser i Polen som säljer kläder eller har sina restauranger och smugglar heroin till resten av Europa på sidan om en liten sidoprojekt som man säger.
Som tur finns det och kommer aldrig finnas något någon akassa eller socialt bidrag i Polen som man kan överleva på så dessa individer kommer att förflytta sig till Tyskland och Skandinavien när de väl har fått sina Polska pass
Citera
2012-02-29, 16:58
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoichkov8
Nej inga negrer här (Bulgarien), förutom ett par fotbollsproffs samt basketproffs som njuter av privilegiet av att vara "chokladmannen" i ett homogent land...
Han bor på ATM hotell såg han där när jag bodde där innan jag flyttade
Citera
2012-07-23, 09:48
Medlem
Simpinators avatar
Citat:
Finns det några tecken på att även Östeuropa håller på att tas över av niggers och blattar än? Var det inte i något polskt bidrag till melodifestivalen för några år sedan som visade strippande polskor med en nigger? Hur många niggrer och blattar finns det i Polen, Tjeckien, Slovakien, Ungern, baltstaterna, exjugoslavien, Bulgarien, Rumänien etc? hur rasblandande är kvinnorna i dessa länder?

Jag är halv Ungrare o vi åker till Ungern nästan varje sommar men jag har nog aldrig sett en Svarting eller ja en blatte där vad jag kommer ihåg. Det kan ju också bero på att många av länderna från (sovjet,östblocket) är ganska rasistiska av sig eller neo nazism.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in