2012-02-13, 18:06
Medlem
Då vart det min tur. Utan flashback hade jag nog aldrig lärt känna till den dessa underbara klubbar i Tyskland. Efter att ha läst runt på olika sidor i månader om FKK Artemis var det nu min tur att besöka detta paradis på jordklotet. Satt länge innan resan och tänkte att jag skulle skita i det. Det var nog nervositeten över att detta var något man gjorde för första gången i sitt liv, som gjorde mig osäker. Men jag vaknade kl 8 igår morse, tog tåget till Arlanda och var framme i Tegel och Berlin kl 17. Var rätt nervös under hela dagen, men det skulle försvinna successivt. Checkade in på ett hotell i närheten av Tegel flygplats, tog en dusch och tog en taxi till Artemis. Gick på 20 euro. Väl på parkeringen möttes man av massor av bilar, förmodligen tjejernas. Möttes av en snygg blondin i receptionen som snabbt förklarade hur det gick till. Betalade 80 euro, gick in och bytte om och satte på mig den fula gula morgonrocken man får ha på sig när man vandrar omkring där. När jag kommer ut ifrån omklädningsrummet slås jag utav faktumet vilka jävla skönheter det finns på det här stället. Det kryllar av exotiska, sexiga, snygga tjejer överallt. Tjejerna gick runt nakna och skulle väl räkna det till att det fanns 25-30 tjejer och 20-25 killar denna söndag kväll. Jag var den enda som var "ung". Alla andra män var 35+are allihopa.

Gick till baren och fixade mig ett glas med cola och bestämde mig för att gå runt och kolla in stället lite. Fastnade tillslut i Kinon (Porrbion), ingen satt där inne och de visade p-film. Det tog max 2 minuter innan jag fick ögonkontakt med en jävligt läcker tjej. Hon satte sig brevid mig och presenterade sig som Doni, 24 år från Bulgarien. Vi satt och småsnackade innan hon bestämde att vi skulle in på ett rum. Sagt och gjort drog vi in i ett rum och började hon suga av mig utan kondom. Sa till henne att hon gärna fick suga med kondom vilket hon istället gjorde. Det var en mäktig känsla att luta sig tillbaka och ha en snygg tjej suga av en. Efter avsugningen ville hon att jag skulle rida henne. Jag frågade om hon ville att jag skulle rida henne som en häst. Hon skrattade och ville att jag skulle rida henne som en hingst. Så jag red henne, tog henne bakifrån och missionär. Hon var så duktig, gick in i det hela så bra. Mkt hångel, slickade en i öronen och bröstvårtorna. Fick en bra GFE (Girl friend experience). I slutet ville hon att jag skulle komma och sög av mig utan kondom. Tyvärr kom jag aldrig, trots att jag inte har legat på 1 år och ej runkat på 3 dagar. Vet ej varför. Kanske var det kondomen, hade kunnat knulla henne i flera timmar om jag så velat.. Jag vart genomsvettig efter våran session iallafall. Gick tillbaka och betalade henne 70 euro, innan vi skiljdes åt sa hon "see you later sexmachine" och gav mig en slängkyss. haha. Var en lycklig man nu.

Gick och duschade och tog mig en ny cola. Tyckte det var omöjligt att sitta i baren, asvarmt med morgonrocken tyckte jag. Gick och satte mig i porrbion igen och pillade lite på kuken. 5 min senare kom en tjej och satte sig vid namn Diala, 25år från Tyskland. Blont hår, små bröst, lite lik Annie Lennox fast sötare. Jag vet ej varför jag gick med på att gå in i ett rum med henne. Antagligen för att det är svårt att säga nej till en naken dam sittandes framför sig. Vi hade iallafall ingen kemi alls. Knullet var inte bra alls, ångrar det. Hon var frånvarande, jag var frånvarande. Man fick ingen GFE, det var "ta inte här, nudda inte där". Tyvärr valde jag att avbryta efter 15 min och hon fick sina 60 euro. Gick till baren och tog mig en ny cola. Porrbion blev mitt lilla ställe faktiskt, slutade med att jag radade upp 5 tomma glasflaskor=). Iallafall, den här gången bestämde jag mig för att ej tacka Ja till varje brud som kom och frågade mig. Gick ner och satte mig vid polen och tog det lugnt i 20 min. Fick tacka nej till 2 st. Sedan vart jag uttråkad och kom att tänka på en söt och oskyldig blondin som härjat i baren. Hon stod mest vid ett hörn de få gånger jag var inne för att hämta cola. Hon var nog ny tror jag.

Gick in i baren och hängde där i 10 min men fann aldrig blondinen. Hon vart nog upptagen med någon annan, synd. Efter 10 min gick jag tillbaka till porrbion =),. Märkte till min besvikelse att samma film spelades upp återigen. Efter 5 min kom en silikontjej med botox i läpparna. Jag var inte kåt på henne först.... Jag sa att jag ville vila en stund. Så hon satt kvar. Vi satt och snackade och kollade porr tillsammans. Hon hette Nicole, 25 år från Ungern. Tänk er Ingrid Swede, en sådan kropp och utseende fast med botox i läpparna. Såg övrigt förjävliga ut tyckte jag. Det visade sig att hon hade pojkvän. Frågade vad han tyckte om hennes jobb. Då sa hon att det sket hon i. Hon var tvungen att tjäna pengar. Gick frisörutbildningen innan man hoppade av för att hennes var kass (?). Aja. Hon hade jobbat på Artemis i 5 år minsann! Att jobba 14 dagar i månaden räckte för att leva ett bra liv. Efter lite snackade började hon berätta hur hon ville suga av mig och att jag skulle bröstknulla henne. Hennes snack gjorde mig nu kåt och styv. Hon förde ner sin hand mellan rocken och började runka den. Samtidigt kom det en snygg mörkhårig tjej och oj , det fanns kemi mellan oss två. Hon satte sig en rad framför mig och stirrade på mig, samtidigt som jag stirrade på henne och hade Nicole som runkade mig. Inte nog med det, Doni kom förbi samtidigt och vi skrattade med hänsyn till våran träff tidigare under kvällen. Nicole ville att suga av mig i bion och det gjorde hon. Då gick den mörkhårige tjejen, synd. Ville ha henne egentligen. Nicole var iallafall en jävla porrdrottning. Hon sög, spottade och tog den ganska långt ner i halsen. oj, hon visste vad hon gjorde. Hon la sig sedan på rygg i soffan och särade på benen medan jag smekte hennes fitta. Underbar syn! Hon föreslog att vi skulle ta in på ett rum och det gjorde vi. Väl inne på rummet förstod jag ganska snabbt vad hennes intention var från början. Hon ville ha sina 110 euro. Hon tjatade om att jag skulle spruta henne i munnen. Där dog lite av intresset med tjatet. Men hon var tajt och min banankuk som funkat att knulla de andra tjejerna funkade inte nu. Det var svårt att knulla över huvud taget och efter 15 min sög hon av mig utan kondom. Hade svårt för att komma.. så hon föreslog att jag skulle runka mig själv samtidigt som hon satte munnen vid ollonet redo för sperman i hennes mun. Det var tur det i porrbion spelades p-film där tjejen stönade högt för det fick mig att spruta i hennes mun tillslut. Woho! hon blev överraskad över att det vart så mkt sperma. Hon gick för att tvätta munnen och sedan fick hon sina 110 euro.

Det blev tyvärr bara dom tre. Skulle ha tagit den mörkhåriga tjejen också, eller blondisen men livet som student är knapert ibland. Gick in kl 18, kom ut kl 20 30. Trodde jag skulle vara där längre men tja.. det finns inte så mkt att göra där. Att vila blir också väldigt långdraget ibland. Nu sitter jag här, är kåt och vill tillbaka till Artemis eller en riktig flickvän hade varit det bästa. Insåg hur mkt jag saknade en riktig flickvän att sätta på när man gick omkring bland alla okända men snygga tjejer. Kommer dra till Artemis igen, förmodligen till sommaren med en större budget. Ska försöka slå en annan flashbackares rekort på 7 tjejer på 7 timmar. Går nog om jag ej lyckas komma.. ibland kan det vara en bra egenskap. Aja. Tack Tyskland och Berlin för era sexklubbar. Ni gör livet lite enklare att leva.

Betyg.
Doni, 24, bulgarien. Utseende 9/10 Upplevelse 10/10
Diala, 25, Tyskland. Utseende 5/10 Upplevelse 1/10
Nicole, 25, Ungern. Utseende 7/10 Upplevelse 6/10

Sammanlagda kostnad.

Flyg, 1200 kr
SJ tur och retur, 400 kr
Hotell 1 natt, 250 kr
Mat - 15 euro
Taxi t o r till hotellet - 20 euro
Taxi t o r till Artemis - 40 euro
Inträde Artemis - 80 euro
Doni - 70 euro
Diala - 60 euro
Nicole - 110 euro

Sammanlagt, ca 5800 kr.
Citera
2012-02-13, 18:53
Medlem
BlueStars avatar
Kul att du fick mersmak för FKK-konceptet, Halshuggning, trots de få orgasmerna. Söndagar sägs vara rätt lugna, så det lät ju riktigt bra att det var något fler tjejer närvarande i förhållande till antalet manlig gäster. Var line-upen lika blandad som den brukar vara på Artemis, eller var det någon typ/etnicitet/nationalitet som du tyckte det fanns fler av än andra?
Citera
2012-02-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Kul att du fick mersmak för FKK-konceptet, Halshuggning, trots de få orgasmerna. Söndagar sägs vara rätt lugna, så det lät ju riktigt bra att det var något fler tjejer närvarande i förhållande till antalet manlig gäster. Var line-upen lika blandad som den brukar vara på Artemis, eller var det någon typ/etnicitet/nationalitet som du tyckte det fanns fler av än andra?
Nä, det tyckte jag inte. Alla såg väldigt europeiska ut. Såg en svart tjej men annars såg alla att vara från europa. Brukar det vara en majoritet av en viss etnicitet på Artemis?
Citera
2012-02-13, 19:16
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nä, det tyckte jag inte. Alla såg väldigt europeiska ut. Såg en svart tjej men annars såg alla att vara från europa. Brukar det vara en majoritet av en viss etnicitet på Artemis?

Nu var det 2½ år sedan jag var där senast, men då var det rätt blandat. Med blandat menar jag att det inte är så stor dominans av mörka rumänskor och bulgariskor som det är på många andra klubbar i Tyskland, utan även en del ljusare tjejer från Polen, Baltikum, och andra delar av norra Europa, plus enstaka tjejer från andra delar av världen. Var det så även nu, tyckte du?
Citera
2012-02-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Nu var det 2½ år sedan jag var där senast, men då var det rätt blandat. Med blandat menar jag att det inte är så stor dominans av mörka rumänskor och bulgariskor som det är på många andra klubbar i Tyskland, utan även en del ljusare tjejer från Polen, Baltikum, och andra delar av norra Europa, plus enstaka tjejer från andra delar av världen. Var det så även nu, tyckte du?

Japp, exakt så.

Gillade förövrigt att många av tjejerna bjöd på sig själv. Vissa slog sig ner i hörnan hos killarna, andra i sofforna på första vån. Även om det handlar om att tjäna pengar, så tog vissa tiden att bara umgås. Det gillade jag.
Citera
2012-02-13, 20:31
Medlem
Varför kostade den första 10 Euro mer än den andra?
Citera
2012-02-13, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tridde
Varför kostade den första 10 Euro mer än den andra?
Glömde skriva det tror jag. Jag gav henne 10 euro i dricks.
Citera
2012-02-14, 00:17
Medlem
kul läsning såhär på natten. Tack för att du delade med dig av upplevelsen.
Alla som åker till Artemis verkar alltid vilja återvända, kanske inte så konstigt med den kvalitén som verkar finnas där
Citera
2012-02-14, 00:21
Medlem
Trevligt att du håller ditt ord och drar dit och sen avlägger en recension!

Verkar varit ett helt ok besök, men tycker du verkar ha varit där lite för kort tid. Fast det kanske var svårt att stanna längre om du hade ett flyg att passa hem. Var du bara i Berlin över dagen?

Hade varit roligt att dra ditt ett gäng och köra flashback-mästerskapen i (ursäkta uttrycket) horknullning för att se om någon kan slå 7st/7h!
Citera
2012-02-14, 01:35
Medlem
Mitt flyg gick nästa morgon kl 9. Så jag hade kunnat stanna kvar, men då hade jag kunnat fixa en brud till sedan hade jag varit pank. Fast man kanske inte alltid behöver knulla, man kan ju umgås också?
Fick aldrig smaka maten, missade det. Finns helt klart lite förbättringar man kan göra till nästa gång.
Hade varit roligt med en flashbackresa =).

10 tjejer - 10 timmar. Låter precis som en titel till en porrfilm=)
Citera
2012-02-14, 01:44
Medlem
linnros24s avatar
Fan vad fint hörru! Sprack upp i ett riktigt leende när jag såg din tråd.. har läst igenom alla andra som behandlar ämnet så många gånger redan. Grymt förslag föressten: tänker på att dra ner ett gäng idioter härifrån och bara leva livet!
Citera
2012-02-16, 22:30
Medlem
JerryCottons avatar
Grattis, ett nytt Artemis-fan är fött!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto