2005-08-11, 23:34
Medlem
Andreas Andersson- men han är i och för sig ingen spelare längre
El Hadji Diuf (eller vad fan han heter)
Och givetvis apjäveln Peter Ijeh
Citera
2005-08-12, 11:42
Medlem
Solstolens avatar
Patric Viera.
Citera
2005-08-15, 14:09
Medlem
rigormortis77s avatar
Stenman är ohotad etta, så sanslöst ful m sitt lilla gristryne. Tycker dessutom själv att han är helball.

Barsom lyckas inte med någonting, jag tycker nästan synd om honom när han både blir utvisad och skadad i var och varannan match.

Hysen jr verkar ha förutsättningar att tom bli dummare än sin legendariska pappa. Riktigt ful dessutom.

Runström kan man inte annat än heller hata. Han har ett riktigt bög-utseende och tycker samtidigt själv att han är så otroligt häftig. Ända sen jag såg honom nonchalant dra igenom westermalmsgallerian, iklädd 6-8 silverkedjor och oljig frisyr, i sällskap av fyra fjortis-brudar med för mycket smink har jag hatat honom.

Edit: Höll nästan på att glömma super-tönten Hedman. Med noll självinsikt och med samma karisma som en skurtrasa gör han (och Maggan) allt för att framstå som Sveriges Becks & Posh. Vem har glömt hans "breakdance" på nån fotbollsgala för några år sedan? Skäms över att han spelat i gnaget.
Citera
2005-08-15, 14:14
Medlem
ricksons avatar
Alla i benknäckargänget Blackburn. Första röda kortet kom i första omgången och fler lär följa....
Citera
2005-08-15, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigormortis77
Stenman är ohotad etta, så sanslöst ful m sitt lilla gristryne. Tycker dessutom själv att han är helball.

Barsom lyckas inte med någonting, jag tycker nästan synd om honom när han både blir utvisad och skadad i var och varannan match.

Hysen jr verkar ha förutsättningar att tom bli dummare än sin legendariska pappa. Riktigt ful dessutom.

Runström kan man inte annat än heller hata. Han har ett riktigt bög-utseende och tycker samtidigt själv att han är så otroligt häftig. Ända sen jag såg honom nonchalant dra igenom westermalmsgallerian, iklädd 6-8 silverkedjor och oljig frisyr, i sällskap av fyra fjortis-brudar med för mycket smink har jag hatat honom.
haha måste ha varit en syn
Citera
2005-08-15, 15:57
Medlem
Jointss avatar
Paul Ince

Har avskytt honom sedan han spelade i united. Troligen den mest gnälliga spelaren någonsin. Det danska fanskapet som stod mellan stolparna och skällde i ovan nämnda klubb har jag heller aldrig gillat.

Mest gnälliga landslag måste vara Portugals tätt följt av griniga argentinare. Fast de verkar båda ha skärpt sig på senare år.
Citera
2005-08-16, 12:36
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Jörgen "Kan bara gnälla på domaren" Jönsson, är väl ingen höjdare.
Citera
2009-02-25, 16:44
Medlem
Henrik fucking larsson, før att han e så dålig och øverskattad..
Citera
2009-02-25, 16:52
Medlem
Nice bump!

Jag avskyr Jonas "Sneöga" Henriksson i Häcken!
Sedan ogillar även jag Henke Larsson eftersom han drar ut på allt hela tiden, skulle vara mycket bättre om han lade av o lät de yngre spelarna få chansen i landslaget!
Citera
2009-02-25, 17:32
Medlem
jag stør mig æven på vissa personer som sæger att henke karsson ær bettre æn Zlatan!hur kan man tycka så ?
Citera
2009-02-25, 18:22
Medlem
vittands avatar
Hatar är väl ett lite väl starkt ord i detta sammanhang enligt mig.

Men folk som inte står så där jättehögt i grad är:

Cristiano Ronaldo = Filmningar som går vida utöver det andra spelare producerar. Dessutom gillar jag inte alla hysteri kring honom...

Maradona = Världens absolut mest överskattade spelare. Dessutom gillar jag hans attityd lika mycket som jag gillar drogen han gick på.

Och alla andra spelare som, trots att de tjänar miljontalskronor i veckan står och latar sig på planen och är allmänt ointresserade...
Citera
2009-02-25, 20:09
Medlem
Håller med föregående talare, hat är att ta i. Men för de som inte läst i PL-tråden så finns det väl ett par som man kan ta upp.

LFCs ansikte utåt, Steven Gerrard. Fotbollsvärldens största hycklare, samt en av de engelsmän som gett tvåfotare/vårdslöst spel ett ansikte.

Ronaldos filmningar är något man uppriktigt sagt hatar, främst av den anledningen att han klarar av att gå förbi vem som helst i fotbollsvärlden utan det.

Inte spelaren utan "hypen" kring Sergio Ramos, visst han är en bra spelare, men det finns bättre offensiva högerbackar, samt de som är bättre defensivt. Han är en okej kompromiss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in