2005-07-29, 16:58
Medlem
Philliss avatar
[quote=BiggusDickus74]
Citat:
Ursprungligen postat av billgren

Oj, oj, oj då!!!! Träffade jag en öm punkt månne???

Har, som du helt korrekt beskriver det, inte sett någon malmömatch i år och skulle aldrig komma på tanken att göra det heller!

Tycker bara att Daniel, när han var bofast i landslaget, spelade tråkig fotboll och var sällan riktigt bra. Dock har jag aldrig sagt att han är usel, bara överskattad. Bara ogillar honom på något sätt...
Inte sett en match och sedan påstå saker om spelare man inte sett. Intelligent. Då baserar du det du säger på vad aftonblaskan skriver. Såll!
Citera
2005-07-30, 02:27
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbzuz
Markus Näslund, Han e bara en tröja som glider runti landslaget.
Niklas Lidström, Samma som Näslund.

Kim Källström, En jävla snigel i landslaget som är oerhört långsam.
Håkan Mild, Men fan lägg ner nu!
"turbo", vad är kriterierna för att kallas turbo? Ska man vara tjock, skallig och långsam?
Abgar Barsom, Han e allmänt ful och otrevlig...
Peter Ijeh, överskattad som bara gnäller o har sej.

Niklas Lidström: Vi i Svedala kommer aldrig förstå hur stor han är i NHL. Ett par matcher betyder ingenting, killen är en av NHL:s fem absolut bästa backar.

Kim Källström: Att vara en av Rennes viktigaste spelare är inte fy skam. Långsam kan han knappast kallas heller. Däremot får han aldrig chansen men när han väl får den kommer han att ta den. En ny och modernare Anders Svensson. Kan skjuta frisparkar utan dess like och är nyttig för varje klubb, inte minst för hans inställning.

Håkan Mild: Inte hans fel att han blir uttagen i landslaget. Men jag håller med om att han gjort sitt. Dock en slitvarg med kondition i högsta klass, en doldis som gör det han ska.

Magnus Svensson: Ännu en spelare som gör sitt i det dolda. Nu börjar det bli dags att plocka in nytt blod i landslaget och då är "turbo" rätt man att peta!

Abgar Barsom: Trots att jag är djurgårdare ända in i hjärtat kan jag inte annat än hålla med, killen är girig och väldigt överskattad. Kan vara sveriges svar på Maradona när han vill men har en lägstanivå som en bakfull korpenspelare. Verkar drömma om proffslivet mer än att koncentrera sig på sin nuvarande arbetsgivare.

Peter Iljeh: Var länge sen någon allsvensk spelare snittade mer än ett mål per match så överskattad skulle jag knappast kalla honom, däremot begick han ett stort misstag som flyttade från Malmö.

Allsvenskans bästa spelare och landslaget nästa komet: Johan Arneng.
Citera
2005-07-30, 04:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Niklas Lidström: Vi i Svedala kommer aldrig förstå hur stor han är i NHL. Ett par matcher betyder ingenting, killen är en av NHL:s fem absolut bästa backar.

Kim Källström: Att vara en av Rennes viktigaste spelare är inte fy skam. Långsam kan han knappast kallas heller. Däremot får han aldrig chansen men när han väl får den kommer han att ta den. En ny och modernare Anders Svensson. Kan skjuta frisparkar utan dess like och är nyttig för varje klubb, inte minst för hans inställning.

Håkan Mild: Inte hans fel att han blir uttagen i landslaget. Men jag håller med om att han gjort sitt. Dock en slitvarg med kondition i högsta klass, en doldis som gör det han ska.

Magnus Svensson: Ännu en spelare som gör sitt i det dolda. Nu börjar det bli dags att plocka in nytt blod i landslaget och då är "turbo" rätt man att peta!

Abgar Barsom: Trots att jag är djurgårdare ända in i hjärtat kan jag inte annat än hålla med, killen är girig och väldigt överskattad. Kan vara sveriges svar på Maradona när han vill men har en lägstanivå som en bakfull korpenspelare. Verkar drömma om proffslivet mer än att koncentrera sig på sin nuvarande arbetsgivare.

Peter Iljeh: Var länge sen någon allsvensk spelare snittade mer än ett mål per match så överskattad skulle jag knappast kalla honom, däremot begick han ett stort misstag som flyttade från Malmö.

Allsvenskans bästa spelare och landslaget nästa komet: Johan Arneng.
Lidström må vara en av NHL:s bästa backar, men jag hatar honom endå! han presterar inte i landslaget.

Källström är kanske en nyckelspelare i renne men han är fortfarande en snigel ute på plan. Kom inte o säg att han är snabb.

Mild må göra det han ska, men han är endå inget att ha! det finns yngre verisioner av honom.

Turbo e helt slut och gör inte ngt i det dolda.

Peter Ijeh må ha presterat i Malmö men i Göteborg hände ingenting sen ingenting o sen ingenting
Citera
2005-07-30, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbzuz
Så må vara. Vi såg ju hur det gick för "foppa" i VM 2004 när han blev smackad bakifrån av Rob Niedermayer. Men visst har du rätt till viss del, Näslund behöver ju Bertuzzi bredvid sej. Men Lidström presterar inte ett jota i Landslaget.

Jo, eller hur det gick för Foppa i Modo när ingen tog hans strider åt honom, då blev det elefanttårar på bänken och en jävla massa gnäll.
Citera
2005-07-31, 02:16
Medlem
Måste erkänna att Björn Runström är min favorit i allsvenskan...

Most Hated:
1. Vänsterbacken i Landskrona... ven inte va han heter.. ser ut som Sulan

2. Pablo Pinjåres Arse!.. ja må vara bajare men ja skulle kunna betala för att se han spela för dif/aik.. alternativt att han börja spela fia me knuff..

3. Ismaeäl som gick från W. Bremen till Munchen.. JAVLA HORA!!
Citera
2005-07-31, 02:33
Medlem
billgrens avatar
[quote=BiggusDickus74]
Citat:
Ursprungligen postat av billgren

Oj, oj, oj då!!!! Träffade jag en öm punkt månne???

Har, som du helt korrekt beskriver det, inte sett någon malmömatch i år och skulle aldrig komma på tanken att göra det heller!

Tycker bara att Daniel, när han var bofast i landslaget, spelade tråkig fotboll och var sällan riktigt bra. Dock har jag aldrig sagt att han är usel, bara överskattad. Bara ogillar honom på något sätt...

Nej, du träffade ingen öm punkt. Det är du som skriver "maken till överskattad spelare får man leta efter" när du inte sett en enda Malmömatch på hela säsongen. Komiskt... Att du sen retar dig på honom är en helt annan sak.
Citera
2005-07-31, 02:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friggin
Jo, eller hur det gick för Foppa i Modo när ingen tog hans strider åt honom, då blev det elefanttårar på bänken och en jävla massa gnäll.
Ja... så vi får se hur det blir kommande säsong i NHL
Citera
2005-07-31, 02:48
Medlem
thesilvfers avatar
:shoot2: Wayne Rooney
Citera
2005-07-31, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thesilvfer
:shoot2: Wayne Rooney
Då vill jag gärna veta vad du har emot Wayne Rooney.
Citera
2005-07-31, 03:16
Medlem
thesilvfers avatar
Tål inte att se på han. Liten, ful och kaxig.
Och att han kommer från Everton och nu spelar i United gör väl inte saken bättre...
Citera
2005-08-03, 11:07
Medlem
BiggusDickus74s avatar
[quote=Phillis]
Citat:
Ursprungligen postat av BiggusDickus74
Inte sett en match och sedan påstå saker om spelare man inte sett. Intelligent. Då baserar du det du säger på vad aftonblaskan skriver. Såll!

Bla, bla, bla! Ska se landskampen mellan Sverige-Bulgarien den 3:e sept. Om Daniel nu är allsvenskans bästa spelare så borde han bli uttagen och jag som okunnig kan få mig en läxa i hur fotboll ska spelas...

Lovar att ändra uppfattning ifall han spelar och dessutom gör det bra...
Citera
2005-08-03, 11:13
Medlem
BiggusDickus74s avatar
[quote=billgren]
Citat:
Ursprungligen postat av BiggusDickus74

Nej, du träffade ingen öm punkt. Det är du som skriver "maken till överskattad spelare får man leta efter" när du inte sett en enda Malmömatch på hela säsongen. Komiskt... Att du sen retar dig på honom är en helt annan sak.

OK, vi skippar pajkastningen för ett tag nu! Men förklara gärna vad som gör Daniel Andersson till Allsvenskans bästa spelare...!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in