2012-02-12, 14:22
Medlem
standardsvars avatar
Jag håller mig kort.

Jag behöver 300k på 4veckor.
Jag har inga betalningsanmärkningar, inga skulder förutom till csn.
Men har heller inte haft något fast jobb, enbart kortare sommar/vinterjobb. Tjänat ca 30-40k om året sedan 15års ålder. Är 26år idag. Har inga fasta tillgångar.

Det finns ingen som kan gå in som borgensman. Räntan är mindre viktig men tidsfristen är av yttersta vikt. Snälla hjälp mig att peka mig i rätt riktning ifall någon sådan finnes.
Citera
2012-02-12, 14:24
Medlem
Denoms avatar
Du är körd.
Citera
2012-02-12, 14:26
Medlem
logitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Jag håller mig kort.

Men har heller inte haft något fast jobb, enbart kortare sommar/vinterjobb. Tjänat ca 30-40k om året sedan 15års ålder. Är 26år idag. Har inga fasta tillgångar.

Det finns ingen som kan gå in som borgensman. Räntan är mindre viktig men tidsfristen är av yttersta vikt. Snälla hjälp mig att peka mig i rätt riktning ifall någon sådan finnes.

Och hur hade du tänkt dig att kunna betala tillbaka 300000 plus ränta utan att ha en fast inkomst ?
Citera
2012-02-12, 14:28
Medlem
Cubicles avatar
kritat lite många heggen? Skämt åsido varför måste du ha 300 000 kr?
Citera
2012-02-12, 15:59
Medlem
Snösparvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Jag håller mig kort.

Nej, det finns ingen möjlighet för dig att kunna låna 300k någonstans av någon.
Citera
2012-02-12, 16:08
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snösparv
Nej, det finns ingen möjlighet för dig att kunna låna 300k någonstans av någon.

Och tur är väl det skall tilläggas, svenska folket agerar som grekiska staten
Citera
2012-02-13, 16:41
Medlem
SMS-lån!!

Det måste väl ändå ta ett par timmar(/minuter? dagar?) innan de ser sinsemellan att man är skyldig jävligt mycket pengar/har dussintals kreditupplysningar på sig.

Gör en lista med alla aktörer inom området och se hur många SMS-lån du hinner med innan dom säger stopp

Kom ihåg att skriva här hur det går
Citera
2012-02-13, 20:03
Medlem
Det finns ett bra sätt som inte är så jättedyrt faktiskt du kanske får räkna med 5-7% ränta och det borde väl inte vara så farligt.

Du får vända dig till SMS-lån i den här situationen, många som snackar skit om att det är dåligt men såna finns det alltid som bara vill gotta sig i att man inte kan ta ett vanligt lån ,sms-lån är helt okej har själv lånat 200 000 via sms-lån. När jag lånade tog jag lån på 10 000 i taget och tog 20 olika lån, svårare än så är det inte.

Ta bara 30 olika sms-lån ā 10 000 så är det lugnt sen och räntan är inte så jättefarligt 7% max.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in