• 1
  • 2
2012-02-17, 21:58
Medlem
Rakar du dig? Var med om en liknande episod och efter ett tag kom jag på att det antagligen var för att jag rakat mig och det växt ut lite stubb som efter en halvtimmes idogert nötande mot rosamjuka slidväggar skapade just detta problem.
Citera
2012-02-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerstroke
Rakar du dig? Var med om en liknande episod och efter ett tag kom jag på att det antagligen var för att jag rakat mig och det växt ut lite stubb som efter en halvtimmes idogert nötande mot rosamjuka slidväggar skapade just detta problem.

Jag tror inte att TS har slidväggar faktiskt.
Citera
2012-02-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Alltså. Antingen har inte mödomshinnan gått sönder än. Vilket den gör antingen första eller efter man haft sex första gången. Har det kommit blod innan?

Mödomshinnan går inte sönder när man har sex. Den går sönder när man föder barn, den töjer sig bara när man har sex.
Citera
2012-02-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Jag tror inte att TS har slidväggar faktiskt.

Men jag antar att TS flickvän som det handlar om har det?
Citera
2012-02-22, 22:19
Medlem
Jag kan tänka mig att hon inte är tillräckligt våt, eller att hon spänner sig.
Försök ha längre förspel, och rikta in er på att slappna av i varandras sällskap. Sen är de ju enbart en stor fördel om hon känner sig för själv vad de är hon tycker om.
Citera
2012-02-22, 22:32
Medlem
youngsoulrebelss avatar
En ganska väsentlig fråga är VAR det gör ont när ni har sex. Är det i slidmynningen, längre in i slidan eller uppåt livmodern?
Citera
2012-02-22, 23:36
Medlem
Hade samma problem med mtt ex. Dock hade vi haft sex ett bra tag innan det.
Rätt va de va så började hon få ont innan/efter och vi kunde knappt ha sex.
Men iallafall så löste sig det problemet ganska snabbt, kåtade upp henne som satan en gång och vi hade sex. Efter det släppte det Tror det var hon som spännde sig eller var orolig eller något.

Men det kan ju vara Vestibulit. Då kan man ju avstå från sex ett tag och försöka senare. Kan ju vara så att hon behöver "läka" lite från första gången...
Citera
2012-02-26, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Men jag antar att TS flickvän som det handlar om har det?

Ja, det är jag säker på att hon har!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in