2012-02-10, 18:20
Medlem
nevergetlows avatar
Tjena jag är helt färsk på det här med att skjuta, sitter bara på en 2M pump och skjuter 10mg Morfin Meda, men jag har hittils som max blandat ut 4st på 2m vatten, men redan då blir det ju som en sörja?
Iofs får jag upp 2m vatten i pumpen igen efter filtrering, så det kanske inte spelar någon roll hur mycket skit från tabletterna som fastnar runt filtret??

Kan jag blanda i typ 6-8st 10mg'are på 2Ml vatten??
Det kanske går helt okej sålänge jag får upp 2M i pumpen igen?

Mvh
Citera
2012-02-10, 18:46
Medlem
ant's avatar
Testa? Det värsta som kan hända är ju att du får blanda ut med två meter vatten till.
Citera
2012-02-10, 20:11
Medlem
nevergetlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Testa? Det värsta som kan hända är ju att du får blanda ut med två meter vatten till.

Men jag är ganska färsk på detta och lägger fixarna i smyg på toaletten hos min rumskamrat haha, så tar ibland en stund att fixa första, hitta svar och så, och att då när man är nykickad från första göra om det igen känns svårt, alltså att lägga 2 på rad.....

Fan önskar att jag hade en 5m pump!!!!
Citera
2012-02-10, 20:52
Medlem
Det som är bra med dessa droger som används inom vården är att det oftast är lätt att hitta sånt här.

HCl & sulf.: 60 mg/mL (20 °C)
alltså kan du lösa 120mg i 2ml vatten.
Citera
2012-02-10, 21:20
Medlem
nevergetlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Det som är bra med dessa droger som används inom vården är att det oftast är lätt att hitta sånt här.

HCl & sulf.: 60 mg/mL (20 °C)
alltså kan du lösa 120mg i 2ml vatten.

Aaa, men vafan, löser jag 12st i 2ml så kommer det ju bli som glasyr som man har på tårtor, eller?!?! :P

2ml är ju sjukt lite vatten och 12st Morfin 10mg är sjukt mkt pulver!

Men det kanske inte spelar någon roll hur grötig lösningen blir, sålänge man får upp dom 2ml man löste med??
Citera
2012-02-10, 21:44
Medlem
Silverstakes avatar
Precis som det nämns så lär 60mg/ml vara max.
Detta är dock rent utan bindemedel.
Citera
2012-02-11, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevergetlow
Aaa, men vafan, löser jag 12st i 2ml så kommer det ju bli som glasyr som man har på tårtor, eller?!?! :P

2ml är ju sjukt lite vatten och 12st Morfin 10mg är sjukt mkt pulver!

Men det kanske inte spelar någon roll hur grötig lösningen blir, sålänge man får upp dom 2ml man löste med??
Well, sålänge man krossar och blandar tillräckligt samt lyckas få upp de två ml vatten in i pumpen så borde det fungera, men det är såklart svårt. Men hursomhelst så svarar detta på din tidigare fråga:
Citat:
Ursprungligen postat av nevergetlow
Iofs får jag upp 2m vatten i pumpen igen efter filtrering, så det kanske inte spelar någon roll hur mycket skit från tabletterna som fastnar runt filtret??
Så ja, krossar du och blandar tillräckligt så att allt morfin blir löst i vattnet så spelar det inge roll hur mycket bindemedel som är runt filtret såvitt jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in