Citat:
Ursprungligen postat av Miiilan9
Tjena...
Har lite funderingar som jag hoppas någon kan svara på.
Jag har bott i Norge sedan november, jag har ett jobb där jag tjänar ca 180NOK i timmen men jag får endast jobba 37.5h/ veckan så det blir ca 19k / månaden efter skatt...Finns inga extra timmar på mitt jobb...
Jag söker ett jobb där jag kan jobba mycket övertid och helst Måndag-Söndag ca 10h/dag och där jag kan få ca 30k/månaden efter skatt. Jag bor nära gardermoen flygplats. Jag har truckkörkort och har en datorutbildning från gymnasiet. Har någon några idéer om jobb som uppfyller mina krav. Det ska helst vara nära jessheim/gardermoen området.. Det kan vara alla sorts jobb..
Synd att du inte har C-kort. Då hade du kunnat jobba 24/7 året runt om du haft lust (även om timlönen hade varit sämre...).
Bästa tipset jag kan ge dig är att ringa flyggodsexpeditörerna (Gardermofrakt, GPX, Scan Global, DHL, Roadfeeders, Kvalitetstransport, SAS Cargo m.fl.), just nu är det mer än jävligt dött på fraktfronten men det kommer garanterat att lätta igen, det gör det alltid och då skadar det inte att du visat intresse tidigt.