2010-10-09, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
snygg tjej som lever på sitt utseende. det är ganska irriterande med folk som lägger ut bilder på sig själv vareviga dag i samma vinkel och ser självgoda ut. ja, vi vet att du är snygg......kom med något nytt.

och dessa tjejer ska vara något slags förespråkare för unga tjejer...fattar inte.

Det är en sjuk tid vi lever i, dessa bloggare hare inget vettigt att säga, allt handlar bara om att se bra ut på alla foton dom lägger upp och att shoppa en massa klädtrasor som sen ska visas upp på bloggen som är proppfull med reklam för allt möjligt.
Till vilken nytta då?????

Ohyggligt långtråkigt och intetsägande.

Allt handlar bara om yta och pengar. Ingenting annat.
Citera
2010-10-09, 00:58
Medlem
Isnatts avatar
Jag kommer in på den här bloggen när jag går in på kenzzas?! http://karinolofsson.se/
Citera
2010-10-09, 09:38
Medlem
En person som lider av narcissistisk personlighetsstörning. Att söka uppmärksamhet och bekräftelse av omgivningen på det där sättet som Kenza gör är inte friskt. Typiskt tecken är att personen lägger ut massor bilder på sig själv och vill stå i centrum för omgivningens uppmärksamhet. Har hon någonsin skrivit inlägg om något annat än sig själv?

Dock grattis till henne att hon lyckats exploatera sitt utseende och tjäna pengar på det. Men så mycket som hon påstår att hon tjänar gör hon inte. Dels så delar hon det hon får in på reklamklicken 50/50 med Tailswep. Sen får hon betala bolagsskatt på ~30% och sen blir det ytterligare skatt på ~50% om hon tar ut det i lön eller 30% om det tas ut som utdelning.
Citera
2010-10-09, 11:11
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag kommer in på den här bloggen när jag går in på kenzzas?! http://karinolofsson.se/

jag tror du stavar hennes namn fel
http://kenzas.se
Citera
2010-10-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJingles
Är du kille eller tjej? Det är nästan bara tjejer som har fotfetisch och gillar skor. Har nog aldrig träffat en kille som inte blir äcklad av fötter. Det finns en anledning till att fotfetisch oftast får en egen kategori på porrsidor, det är inget normala vill råka få se på. Fötter är ju bevisligen den mest ohygieniska kroppsdelen och är något som ska döljas av samma anledning som jag inte vill se någons anal. Det är bara äckligt. Om tjejer började visa mer fötter än vad de redan gör så skulle jag bli asexuell.

Jag är kille och fetfetisch är inte alltför ovanligt. Finns en tråd i Porr, där Kenzas skobilder dyker upp då och då.
Citera
2010-10-09, 17:38
Medlem
Tingelingss avatar
Kan någon förklara för mig varför man uttalar Kenza Zouitens namn "kinza"
medan man i alla andra länder speciellt där det pratas arabiska (eftersom det är ett arabiskt namn) uttalar det precis som det stavas???

Jag är förvirrad och känner mig jättegammal som inte är riktigt med.

Är det en egenhändig Zouitisk översättning på namnet eller??
Någon som vet????
Citera
2010-10-09, 22:07
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelings
medan man i alla andra länder speciellt där det pratas arabiska (eftersom det är ett arabiskt namn) uttalar det precis som det stavas???

Någon som vet????

har även sett att det uttalas Ginza ..
Citera
2010-10-10, 13:13
Medlem
ontblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
Har hon någonsin skrivit inlägg om något annat än sig själv?

Dock grattis till henne att hon lyckats exploatera sitt utseende och tjäna pengar på det. Men så mycket som hon påstår att hon tjänar gör hon inte. Dels så delar hon det hon får in på reklamklicken 50/50 med Tailswep. Sen får hon betala bolagsskatt på ~30% och sen blir det ytterligare skatt på ~50% om hon tar ut det i lön eller 30% om det tas ut som utdelning.

Väl talat!

Precis, alla inlägg handlar om henne och som någon annan sade tidigare i tråden omger hon sig bara med människor som ser sämre ut än henne för att visa "fula människor kan också få umgås med de snygga, bara de är villiga att kramas på bikinibilder".

Och dessutom, hon skriver nästan aldrig någon egen åsikt i något ämne. Det är alltid massa bilder på antingen henne och killen eller någon trasa som hon köpt eller ett inlägg om hennes Nutella-fetisch. Hon verkar vara ganska så tom innanför pannbenet.
Senast redigerad av ontblod 2010-10-10 kl. 14:00.
Citera
2010-10-17, 10:19
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelings

Någon som vet????

http://www.babynamespedia.com/meaning/Kenza

ser ju ut som du säger att det ska uttalas Kensa
Senast redigerad av bee 2010-10-17 kl. 10:23.
Citera
2010-10-17, 14:13
Medlem
Ventilos avatar
Angående uttalningen av hennes namn - hon säger själv att man ska säga Kinsa, då spelar det väl för fan ingen roll vad det står på en jävla hemsida med namn?

Det är samma sak som att vissa säger Viktor och andra säger Viktårr...

Kunde jag tjäna feta cash på att ta kort på och skriva om mig själv - då skulle jag göra det.
Citera
2010-10-17, 17:44
Medlem
Tingelingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventilo
Angående uttalningen av hennes namn - hon säger själv att man ska säga Kinsa, då spelar det väl för fan ingen roll vad det står på en jävla hemsida med namn?

Det är samma sak som att vissa säger Viktor och andra säger Viktårr...

Kunde jag tjäna feta cash på att ta kort på och skriva om mig själv - då skulle jag göra det.

Nä jag vet inte, det känns bara som att det är som en Mikael skulle uttala sitt namn "Mischael", Robin som "Röbyn", Veronica som "Veronisa" eller Calle som "Schalle".
Det låter väldigt löjligt.
Visst spelar det egentligen ingen roll, men eftersom jag inte kan fråga henne face2face så tänkte jag om någon här visste. Eftersom att alla andra Kenzor i världen uttalar det precis som det skrivs så blir jag lite kornfundersam över varför hon uttalar det som hon gör.
Citera
2010-10-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
En person som lider av narcissistisk personlighetsstörning. Att söka uppmärksamhet och bekräftelse av omgivningen på det där sättet som Kenza gör är inte friskt. Typiskt tecken är att personen lägger ut massor bilder på sig själv och vill stå i centrum för omgivningens uppmärksamhet. Har hon någonsin skrivit inlägg om något annat än sig själv?

En liten rättelse: Du kan inte ta ut utdelning istället för lön för att minska skatten under en viss brytpunkt (380 Tkr?). Detta pga de s.k 3:12-reglerna för småföretagare. Skatten på utdelningen blir på samma nivå som om pengarna tagits ut i lön upp till denna brytpunkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in