• 1
  • 2
2005-01-28, 22:04
Bannlyst
Men dealera svartlistade mig ifrån alla dealers istor. Bara detta ör att öppnade mitt hjärta för honom och berättade om hur jag vart inlåst och misshandlad i Örebro. Dessutom blev av med 5000kr.
Jag skulle betala honom 2000(han skickar inga varor förräns han ser att pengarna e på kontot) Så jag har inte fått något av honom, han e bara sur för att jag inte kunde köpa de 200 jag sagt. Och så svartlistade han mig...
Hur kan man tro att någon skulle hitta på en sådan historia??Det e ju helt sjukt.
Jag sa att han kunde vända sig till polisen i karlskrona om han ville ha en kopia på anmälan och åklagar utlåtandet.

Tycker man ska skaffa fakta innan man agerar med att bestämma sig för att en person ljuger. Jag har haft det nog jobbigt ändå.

Vem skulle ljuga om våldtäkt, misshandel och våldtäkt.....det är ju äckligt....

Så alla ni dealare d'r ute...tro inte på det skit han skriver.

Han e bara en person utan någon som helst fakta...ville i princip ha en förstasida på aftonbladet innan han skulle tro mig.

Kanske jag skulle berätta hur de gör när de utför ett Rape kit......
2005-01-28, 22:10
Medlem
jobes avatar
Ja men va fint, då vet jag. Ska passa mig för den här dealere, han verkar vara en jobbig typ.
2005-01-28, 22:12
Bannlyst
handlar det om knark eller?
2005-01-28, 22:18
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallekula
handlar det om knark eller?

Nej, lösviktsgodis
2005-01-28, 22:24
Medlem
Carpe Diems avatar
Jag antar att de som behöver veta förstår vad det handlar om.

Lev väl, Embla
2005-01-28, 22:24
Bannlyst
Och varför i helvete skulle han bry sig om din historia?

Herregud människa, folk skiter väl i dig och ditt liv, har du sagt att du ska betala och inte betalar så är det självklart att han inte skickar dig något, så gör iallafall jag.

Dessutom så tror jag inte att någon bryr sig speciellt mycket om någon "svartlistning", har du pengar så är det klart att du kan handla droger, ifall du inte blåst någon.

Och vad hade du väntat dig egentligen, att din dealer skulle skicka dig knarket utan betalning utav ren medkänsla?
2005-01-28, 22:30
Bannlyst
Jag förstår inte riktigt vad första inlägget i tråden handlar om.

är det nån sorts "postorder"verksamhet som har "svartlistat" trådskaparen?
(eftersom ni pratar om att "skicka" knark)

förtydliga dig så slipper vi låsa
2005-01-28, 22:34
Medlem
Nemesis1s avatar
"Om jag var knarklangare skulle jag absolut svartlista mina kunder om de talade om för mig att de någon gång blivit misshandlade... Det är ju precis vad som avgör om en kund är bra eller inte, bryr mig givetvis inte om hur mycket pengar de har eller något sådant, utan bara om de någon gång blivit misshandlade eller ej..."

Lite mystiskt kanske??
2005-01-28, 22:51
Medlem
nyblads avatar
Jo din dealare känner säkert alla andra kranar i rästen av landet, men jag fattar inte vart problemet ligger, att han inte ville krita till dig?
Vafan svartlista vadå? Han skickar ju grejerna om du betalar?! lr iaf vad jag kunde tyda av ditt inlägg!
2005-01-29, 14:00
Bannlyst
Vilken drog har du sneat på? Cola?

Citat:
Ursprungligen postat av embla_criminal
Men dealera svartlistade mig ifrån alla dealers istor. Bara detta ör att öppnade mitt hjärta för honom och berättade om hur jag vart inlåst och misshandlad i Örebro. Dessutom blev av med 5000kr.
Jag skulle betala honom 2000(han skickar inga varor förräns han ser att pengarna e på kontot) Så jag har inte fått något av honom, han e bara sur för att jag inte kunde köpa de 200 jag sagt. Och så svartlistade han mig...
Hur kan man tro att någon skulle hitta på en sådan historia??Det e ju helt sjukt.
Jag sa att han kunde vända sig till polisen i karlskrona om han ville ha en kopia på anmälan och åklagar utlåtandet.

Tycker man ska skaffa fakta innan man agerar med att bestämma sig för att en person ljuger. Jag har haft det nog jobbigt ändå.

Vem skulle ljuga om våldtäkt, misshandel och våldtäkt.....det är ju äckligt....

Så alla ni dealare d'r ute...tro inte på det skit han skriver.

Han e bara en person utan någon som helst fakta...ville i princip ha en förstasida på aftonbladet innan han skulle tro mig.

Kanske jag skulle berätta hur de gör när de utför ett Rape kit......
2005-01-29, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Och varför i helvete skulle han bry sig om din historia?

Herregud människa, folk skiter väl i dig och ditt liv, har du sagt att du ska betala och inte betalar så är det självklart att han inte skickar dig något, så gör iallafall jag.

Dessutom så tror jag inte att någon bryr sig speciellt mycket om någon "svartlistning", har du pengar så är det klart att du kan handla droger, ifall du inte blåst någon.

Och vad hade du väntat dig egentligen, att din dealer skulle skicka dig knarket utan betalning utav ren medkänsla?

håller helt med!
det är ju köparen som vill ha säljarens tjänster, såklart får köparen göra första draget! om man inte känner varann väll!
MVH J
2005-01-29, 18:41
Bannlyst
embla, prata med din läkare om dina problem. För mig verkar det som att du är långt ute i nån drömvärld. Du kanske får medocin =)

no offens
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in