Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-13, 01:46
  #20221
Medlem
Dom firar nog bara vinsten på försäljningen av radhuset Paul sålde.
Citera
2024-03-31, 11:39
  #20222
Medlem
Crapmagics avatar
Blondinbella vet inte heller vem Lena Nyman är, hon är alltså född 1990, samma år som Anna Björklund som vet vem Lena Nyman
Citera
2024-03-31, 11:41
  #20223
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Nu är rattarna framme på bloggen 😂
Vilken blogg? är det damernas värd? den funkar inte
Citera
2024-03-31, 12:02
  #20224
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilken blogg? är det damernas värd? den funkar inte



Har du någon länk till detta?
Citera
2024-04-04, 15:47
  #20225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilken blogg? är det damernas värd? den funkar inte

https://damernasvarld.expressen.se/b...inskning-lyft/
Citera
2024-04-11, 05:59
  #20226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag blir väldigt nyfiken när du och många andra skriver att hon ljugit massor. Jag har själv inte märkt det. Jag vet att hon själv berättat att hon gjorde det när hon var blondinbella men då följde inte jag henne. Så när du säger att hon ljugit hela livet vad syftar du på då?

Hon har ljugit massor.
Eftersom jag bara följt henne på distans kan jag snabbt bara slänga fram ett par exempel, men hon har ljugit om sina följarsiffror (vrålljugit om statistiken. Detta blev stort i medierna).
Hon har ljugit & smutskastat sin familj.

Dessutom har hon gjort en mängd kontroversiella uttalanden (om tex hot), som syfter på att få uppmärksamhet och aldrig har kunnat bevisas när de har ifrågasatts offentligt.
Blondinbella är en offentlig figur och ska tåla att ifrågasättas.

Någon som är mer påläst kan säkert fylla på listan…
Citera
2024-04-11, 08:35
  #20227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mim08
Har inte följt Blondinbella senaste åren, men såg artikeln om hur mycket pengar de gjorde av med på sin skidresa:

https://www.expressen.se/noje/isabel...t-kranvatten-/

…och den ledde mig in på Instagram och hjälp vilken lyx hon lever i osv…

Min fråga: VAR kommer pengar/inkomsterna ifrån? Var det inte skandal för några år sedan och hon gick i KONKURS? Och hennes snubbe jobbar väl inte ens utan är ”konstnär/fotograf”?

HUR kan detta överflöd med lyxigt hus, resor, dyra kläder, prylar och vanor i stort - FINANSIERAS? Hon har 388K följare på Instagram, men räcker det verkligen? Hennes liv är om än mer lyxigt nu än under hennes ”golden days” och när ”skandalen” kom så sa hon ju att hon då levt på lånade pengar.

(Och om detta inlägg låter avundsjukt, så ja såklart är jag det, men också genuint oförstående till hur det hela går ihop)

Som jag har forstatt det sa ar det Palle som betalar for kalaset.
Citera
2024-04-13, 17:25
  #20228
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Är blonda Bella redo för det nya jobbet som VD? Önskar henne ett stort lycka till i alla fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback