2025-10-16, 22:04
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Sjuka blogginlägg där Isabella lämnar ut hennes psykiskt sjuka vän som tog suicid. Vansinnigt!

Vad jag förstår det har det ökat på senare tid att dela med sig av suicid för att uppmärksamma det mer. Det är helt rätt att det borde få mer uppmärksamhet och att folk borde ha mer kunskap. Men att koppla ihop ett faktiskt suicid och lämna ut en person är något annat. De som vet de vet. Med respekt för den som gått den vägen och för anhöriga räcker det gott och väl att göra ett val i att antingen enbart uppmärksamma suicid utan att nämna vem det handlar om eller att hedra den som gått bort. Borde "vett-och-etikett-Bella" veta...
Citera
2025-10-27, 09:40
Medlem
Nu har Bella rensat upp i sin blogg och ger finger till alla som skrivit hat har under åren. Nu ska inte en enda negativ kommentar komma igenom. Kommer inte bli många kommentarer kvar. Hahaha
Citera
2025-11-06, 11:02
Medlem
Vad tror ni är det något för Isabella?

Saxat:

Isabella Löwengrip, 35, har varit öppen med att hon röstar på Moderaterna.

I en intervju med Svenska Dagbladet säger hon att hon har funderat på att kandidera till riksdagen för partiet.

Inför förra valet berättade hon däremot att hon röstar på Moderaterna igen, och efter valet kallades hon in som rådgivare för partiet för att hjälpa till att locka kvinnliga väljare.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share
Citera
2025-11-14, 02:15
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Vett och Etikett på Aftonbladet med snattaren Isabella Löwengrip!

https://metromode.se/noje/isabella-l...ken-lonar-sig/
“Jag tar alltid en smakprovslösgodis men det gör ju alla, känns det som.”

https://www.aftonbladet.se/relatione...m_medium=share
"Hon står inte ut med folk som tuggar tuggummi bland andra människor."

Hon har även sagt att det är mannen som ansvarar för all dryck och om hennes vattenglas är tomt så sträcker hon sig inte efter karaffen.

Jag tycker att hon är en äkta Karen/hycklare, sitter på höga hästar och dömer andra.

Hon stör sig på människor som tuggar tuggummi i det offentliga rummet men hon tycker att det är helt okej att snatta lösgodis och smaska och tugga i mataffären.

Hon trodde dessutom att alla gjorde det och jämför när olika företag demonstrerar produkter och bjuder på smakprov.

När det kommer nytt lösgodis så köper jag två bitar att smaka på, en åt min blivande man och en åt mig själv men hon är så ego och tänker bara på sig själv.

Jag undrar också var gränsen går vad hon tycker att hon ska få smaka på i mataffären, ny juice?
Ny kvarg? Ny choklad eller glass?
Läsk?

Enligt henne så tjänar butiken på att man tar ett smakprov.

Den som gav henne jobbet hade uppenbarligen inte någon koll på vem hon är.
Hon har dessutom miljoner med undanflykter och ursäkter när någon ifrågasätter henne.
Tydligen rensade hon något konto från hat och negativa kommentarer för ett tag sedan, dvs alla som inte fjäskade för henne och hade andra åsikter om hur man uppför sig i det offentliga rummet räknades som negativa.

Typiskt tänkande av en äkta narcissist.
Just det, hon blev jättesur eftersom inte alla kände igen henne i Förrädarna och fattar inte att inte alla är intresserade av influencers som enbart jagar likes.
Citera
2025-11-15, 02:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Vett och Etikett på Aftonbladet med snattaren Isabella Löwengrip!

https://metromode.se/noje/isabella-l...ken-lonar-sig/
“Jag tar alltid en smakprovslösgodis men det gör ju alla, känns det som.”

https://www.aftonbladet.se/relatione...m_medium=share
"Hon står inte ut med folk som tuggar tuggummi bland andra människor."

Hon har även sagt att det är mannen som ansvarar för all dryck och om hennes vattenglas är tomt så sträcker hon sig inte efter karaffen.

Jag tycker att hon är en äkta Karen/hycklare, sitter på höga hästar och dömer andra.

Hon stör sig på människor som tuggar tuggummi i det offentliga rummet men hon tycker att det är helt okej att snatta lösgodis och smaska och tugga i mataffären.

Hon trodde dessutom att alla gjorde det och jämför när olika företag demonstrerar produkter och bjuder på smakprov.

När det kommer nytt lösgodis så köper jag två bitar att smaka på, en åt min blivande man och en åt mig själv men hon är så ego och tänker bara på sig själv.

Jag undrar också var gränsen går vad hon tycker att hon ska få smaka på i mataffären, ny juice?
Ny kvarg? Ny choklad eller glass?
Läsk?

Enligt henne så tjänar butiken på att man tar ett smakprov.

Den som gav henne jobbet hade uppenbarligen inte någon koll på vem hon är.
Hon har dessutom miljoner med undanflykter och ursäkter när någon ifrågasätter henne.
Tydligen rensade hon något konto från hat och negativa kommentarer för ett tag sedan, dvs alla som inte fjäskade för henne och hade andra åsikter om hur man uppför sig i det offentliga rummet räknades som negativa.

Typiskt tänkande av en äkta narcissist.
Just det, hon blev jättesur eftersom inte alla kände igen henne i Förrädarna och fattar inte att inte alla är intresserade av influencers som enbart jagar likes.

Isabella Löwengrip ett slödder med hybris

"sitter på höga hästar och dömer andra."

Isabella Löwengrip har inga höga hästar att sitta på, hon är ett slödder som tror att hon har klätt upp sig, hon klädde sig som en tant redan innan hon fyllde 30, eftersom hon trodde att det skulle föra henne uppåt i den sociala hierarkin.
Hon hade sett några gamla moderat-tanter och Löwengrip trodde i sin enfald att det var så man skulle se ut för att få ett efternamn som börjar på von.

Titta i hennes bakgrund, allt bygger på bedrägeri, de höga hästarna står på träben.

Isabella Löwengrip är en narcissist som också lider av hybris, vad skulle hon kunna bidra med till Moderaterna eller till regeringen?
Citera
2025-11-15, 21:07
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Isabella Löwengrip ett slödder med hybris

"sitter på höga hästar och dömer andra."

Isabella Löwengrip har inga höga hästar att sitta på, hon är ett slödder som tror att hon har klätt upp sig, hon klädde sig som en tant redan innan hon fyllde 30, eftersom hon trodde att det skulle föra henne uppåt i den sociala hierarkin.
Hon hade sett några gamla moderat-tanter och Löwengrip trodde i sin enfald att det var så man skulle se ut för att få ett efternamn som börjar på von.

Titta i hennes bakgrund, allt bygger på bedrägeri, de höga hästarna står på träben.

Isabella Löwengrip är en narcissist som också lider av hybris, vad skulle hon kunna bidra med till Moderaterna eller till regeringen?

Ja jag såg att hon ville bli politiker, men jag tror att hon kommer att skada partiet genom sin dubbelmoral och sitt hyckleri.

Hon är influencer och har ett väldigt märkligt beteende som är olämpligt och oförenligt med svensk politik.

Hon umgås dessutom med personer som har suspekta kopplingar och är inte så nogräknad med vilka som bjuder på fester, resor mm, så länge det vankas lyx så bryr hon sig inte om varifrån det kommer.
Citera
2025-11-16, 05:20
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ja jag såg att hon ville bli politiker, men jag tror att hon kommer att skada partiet genom sin dubbelmoral och sitt hyckleri.

Hon är influencer och har ett väldigt märkligt beteende som är olämpligt och oförenligt med svensk politik.

Hon umgås dessutom med personer som har suspekta kopplingar och är inte så nogräknad med vilka som bjuder på fester, resor mm, så länge det vankas lyx så bryr hon sig inte om varifrån det kommer.

Tror det är väldigt oklokt av något parti överhuvudtaget att koppla på en så märklig person. Isabella får hålla sig till det hon kan, att påverka småtjejer att köpa saker de inte behöver.
Citera
2025-11-16, 23:58
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Tror det är väldigt oklokt av något parti överhuvudtaget att koppla på en så märklig person. Isabella får hålla sig till det hon kan, att påverka småtjejer att köpa saker de inte behöver.

Hon vill bli mer respektabel nu på äldre dar och det är fine men det kommer inte att bli bra för Moderaterna om de tar in henne i partiet.
Hon skulle aldrig jobba för partiet eftersom hon bara tänker på sig själv och vilket bra content det skulle bli tillsammans med kända politiker och bli bjuden på fina middagar som hon kan ta bilder på och dela på Insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in