2019-10-02, 07:08
Medlem
Det är inte slut med Erik, inga samarbeten har hävts. Det handlar inte om Expressen. Hon har helt andra problem.
Citera
2019-10-02, 07:41
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det är inte slut med Erik, inga samarbeten har hävts. Det handlar inte om Expressen. Hon har helt andra problem.
Spännande!
Berätta vad det handlar om
Citera
2019-10-02, 07:51
Bannlyst
Citat:

Läggs usa projektet ned kommer jag sluta följa bloggen och inte köpa hennes kräm mer.

Vore ett enormt svek

Vad händer med hennes medhjälpare som flyttat till NCY?
Citera
2019-10-02, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Vojne, vojne. Vi kan väl säga så här - om hon är olycklig så beror det på henne själv. End of story. Ingen tycker synd om en sån här person.

Edit: Jag tror att jag tar och editerar med följande också:

If unhappy - väl bekomme!
Märklig attityd, varför vill du henne illa? Har hon gjort dig något? Hon är bara en hustler som lyckats tjäna litet pengar på blogboomen, vad gör det dig? Avundsjuk? Jag tycker inte ett dugg synd om alla idiotbolag som försöker sälja sitt skräp med influencers. Det är så dumt så de förtjänar verkligen att bli blåsts. Det är väl bara kul att en ung tjej varit företagsam nog att göra det.
Citera
2019-10-02, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Tror inte ett dugg på det här. Det är bara ytterligare ett sätt att vinna sympatier, och folk sväljer det med hull och hår. Hyllningskören i bloggen lät inte vänta på sig; ”äntligen är gamla Bella tillbaka”. Jojo, hur lättlurade är folk egentligen?

Gamla Bella var lika mycket en spelad roll som rika-tant-bella. Ingen bryr sig om det är på riktigt, det är ett skådespel. Men gamla Bella var en intressantare roll. Smart gjort av henne tycker jag, precis rätt sätt att hantera dreven. Så slipper hon bemöta faktapåståenden om siffror och sådant. Ingen kommer ju ha mage att attackera henne nu när hon ligger ner. Samtidigt så förpliktigar inte det där inlägget till någonting alls, hon kan gå tillbaka till tantbella igen om hon vill. Genidrag.
Citera
2019-10-02, 09:00
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Vad handlar det om då? Och vad är det för stort förvärv som hon knappt trodde var sant som hon är inblandad i?
Citera
2019-10-02, 09:07
Medlem
Herregud, är det INGEN som sitter på lite info om vad som hänt/är på väg att hända? Det är uppenbarligen nåt dramatiskt. Saknar tiden då flashback faktiskt var en informationskälla, och inte ett forum för incels med värdelös analysförmåga.
Citera
2019-10-02, 09:10
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Gamla Bella var lika mycket en spelad roll som rika-tant-bella. Ingen bryr sig om det är på riktigt, det är ett skådespel. Men gamla Bella var en intressantare roll. Smart gjort av henne tycker jag, precis rätt sätt att hantera dreven. Så slipper hon bemöta faktapåståenden om siffror och sådant. Ingen kommer ju ha mage att attackera henne nu när hon ligger ner. Samtidigt så förpliktigar inte det där inlägget till någonting alls, hon kan gå tillbaka till tantbella igen om hon vill. Genidrag.
Bellsan ligger inte ned. Var har du fått det ifrån?

Bellsan har bara skrivit ett självömkande inlägg på sin blogg.
Det är det enda som säkert hänt.
Det innebär inte att det verkligen hänt något negativt eller att hon råkar illa ut på något sätt i verkligheten.
Just nu tror hon att det gynnar henne bäst att ta på sig offerkoftan.
Varför återstår att se.
Senast redigerad av DoraF 2019-10-02 kl. 09:23.
Citera
2019-10-02, 09:13
Medlem
Hor-Ullas avatar
Igår eller om det var i förrgår var det ju nått stort förvärv på gång för hon och nu detta inlägg? Jag börjar tror att det bara är ett sätt för hon att driva trafik till bloggen..
Citera
2019-10-02, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Igår eller om det var i förrgår var det ju nått stort förvärv på gång för hon och nu detta inlägg? Jag börjar tror att det bara är ett sätt för hon att driva trafik till bloggen..
Japp, i förrgår, 10tal kommentarer, i morse, 153 st.
Någon har klivit in och styrt upp bloggen, från och med nu ska "vi" vara dramatiska de luxe... det ger kommentarer!
Citera
2019-10-02, 09:29
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Japp, i förrgår, 10tal kommentarer, i morse, 153 st.
Någon har klivit in och styrt upp bloggen, från och med nu ska "vi" vara dramatiska de luxe... det ger kommentarer!

Men sånt där är ju bara tillfälligt, man kan ju inte hålla på toppa varje dag med nått dramatiskt. Hon är ju en sån ointressant person som tappat bort sin målgrupp så när hon slutar skriva dramatiska saker så slutar ju folk att läsa hon.
Citera
2019-10-02, 09:34
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Erik Selin ska Sugardaddy-Erik och Bellsan spelar inte i samma division på något sätt.
Det verkar som att du helt missat vilket position Erik Seĺin har i svenskt näringsliv.
Jag vet inte vad du bygger dina uttalanden om honom på. Kanske känner du honom och hans familj. Kanske fabulerar du bara. Det vet jag inte.
Däremot vet jag att det inte är bra för Sugardaddy-Eriks verksamhet att han förknippas med Bellsan och hennes bluff&bågverksamhet. Rimligtvis är det han som garanterar hennes välgörenhetsstiftelse och förmedlat alla kontakter. Varför skulle han - som alltid hållit en låg profil - skämma ut sig inför sina affärskontakter och vänner för Belllsans skull? Kommer ens middagen på Villa Pauli bli av? Jag vet inte.
Men jag är säker på att det inte är business as usual i morgon för Bellsan.

Visst, det kan vara den Stora Kärleken: de gifter sig och Bellsan genomgår en metamorfos.

Visst! Balder Balle har en privat förmögenhet på över 20 miljarder kronor och äger fastighetsbolaget Balder men någon inflytelserik person inom det Svenska näringslivet är han inte.

Rena fastighetsbolag anses inte ha någon större betydelse för samhället eller utvecklingen av ekonomin utan deras resultat är snarare en indikator på hur ekonomin mår i landet.

Det är ju inte så att fastighetsbolag (till skillnad från tex byggbolag) behöver eller ens kan varsla tusentals anställda om det blir lågkonjunktur.

Balder Balle är rik men inte inflytelserik.

Jämför med tex bröderna Wallenberg som anses vara en stor maktfaktor inom näringslivet, de är inflytelserika men har i jämförelse med Balder Balle små förmögenheter.
Senast redigerad av Ringhals3 2019-10-02 kl. 09:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in