2008-08-01, 23:07
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Du har förstås helt rätt. Kolla rubrike bar på hennes senaste inlägg "Ett övergrepp i sig"

Det intressanta är att hon inte gör någon skillnad i om ett övergrepp sker med en gren eller ett finger. Då är man faktiskt blåst på riktigt. Jag kan säga att en gren gör mycket mer traumatisk skada en ett finger .
Citera
2008-08-01, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Det intressanta är att hon inte gör någon skillnad i om ett övergrepp sker med en gren eller ett finger. Då är man faktiskt blåst på riktigt. Jag kan säga att en gren gör mycket mer traumatisk skada en ett finger .
Bara att ifrågasätta HORAN är ett övergrepp i sig...
Citera
2008-08-01, 23:30
Medlem
William Hainess avatar
Det skulle vara intressant om någon blogg gick om henne - bara för att se hur hon reagerar.

För att spinna vidare - det som är suspekt med hela historien är att hon först går ut med det väldigt luddiga begreppet "övergrepp" och väntar tills hon får ett Aftonbladet-löp att avslöja. Jag tror personligen att hon inte ljuger om vad som har hänt, däremot det kalkylerande sättet som hon har valt att gå ut med det gör mig lite illa till mods.
Citera
2008-08-01, 23:44
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det skulle vara intressant om någon blogg gick om henne - bara för att se hur hon reagerar.

För att spinna vidare - det som är suspekt med hela historien är att hon först går ut med det väldigt luddiga begreppet "övergrepp" och väntar tills hon får ett Aftonbladet-löp att avslöja. Jag tror personligen att hon inte ljuger om vad som har hänt, däremot det kalkylerande sättet som hon har valt att gå ut med det gör mig lite illa till mods.
Har det hänt gäller ju som alltid att göra det bästa av situationen, dvs tjäna så mycket pengar som möjligt.
Hade jag blivit rövknullad hade jag däremot hållit käft om det länge och väl.
Citera
2008-08-02, 00:48
Medlem
Gerras avatar
Citat:

Hon har ju hävdat att hon inte ser sig själv som ett offer. När då fingrandet i fittan ändå skulle anmälas så betyder ju det att övergreppet i hennes ögon var ett s.k. "victimless crime". Vad nu det heter på svenska. Men ungefär som att odla sin egen hampa för eget bruk eller så
Citera
2008-08-02, 01:44
Medlem
LikeAGloves avatar
Stod nåt på hennes blogg om att hon har blivit attackerad i Kungsparken, vart kan man läsa mer om det

För övrigt var det första gången jag läste på hennes blogg idag och det var den roligaste läsningen i år, är hon på riktigt eller är det nåt slags skämt? Kan man verkligen ta sig själv på ett sånt stort allvar, men den största frågan är, hur fan kan en blogg som handlar om vem en random tjej ska "luncha" med på Östermalm i veckan vara den mest lästa i hela Sverige, liksom helt seriöst vem fan bryr sig?

Såg nu att farsgubben hennes var någon halvkändispajas, då är det förståeligt att kanske 2-3 vill veta vem hon ska äta brunch med
Citera
2008-08-02, 08:36
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Stod nåt på hennes blogg om att hon har blivit attackerad i Kungsparken, vart kan man läsa mer om det

För övrigt var det första gången jag läste på hennes blogg idag och det var den roligaste läsningen i år, är hon på riktigt eller är det nåt slags skämt? Kan man verkligen ta sig själv på ett sånt stort allvar, men den största frågan är, hur fan kan en blogg som handlar om vem en random tjej ska "luncha" med på Östermalm i veckan vara den mest lästa i hela Sverige, liksom helt seriöst vem fan bryr sig?

Såg nu att farsgubben hennes var någon halvkändispajas, då är det förståeligt att kanske 2-3 vill veta vem hon ska äta brunch med

Citera
2008-08-02, 15:01
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=lFjdyCVBavY&feature=related

Självdistans? Joviiiisst. "Allting beror på avundsjuka eller kanske osäkerhet"

Bella kör bloggkurs.
Bella berättar hur man hanterar elak kritik.
Bella anlitar assistent för att hinna med kemtvätten.
Bella berättar om hur hon är en förebild.
Och givetvis : Bella berättar hur hennes blogg ändrar samhället.....

*fniss*
Citera
2008-08-02, 16:56
Medlem
William Hainess avatar
Har någon smart flashbackare postat tråden i BBs kommentarfält eller?
Citera
2008-08-02, 17:01
Medlem
Tror inte det handlar om någon "svensk avundsjuka". Folk rycks väl snarare med i svängarna bara. Man "ska" ogilla personer som Blondinbella och därför låtsas folk att de gör det. Innerst inne tror jag inte de bryr sig om henne så himla mycket. Jag gör det inte iallafall.
Å andra sidan, om det inte vore för de som ogillar henne så skulle hon ju inte få den uppmärksamheten hon fått. Hade hon inte fått nån respons på sin blogg så hade den inte funnits och då hade man inte kunnat störa sig på henne heller.
Citera
2008-08-02, 17:16
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Man måste ge ytliga idioter mothugg ibland, annars kan dom få för sig att det är okej att vara så.
Vill vi egentligen att en person som tex Paris Hilton ska vara en förebild för våra egna barn? Känd för att vara rik, bortskämd , gå på krogen och knulla på amatörfilm utan att få betalt.
Det är få som ens har en chans att leva den typen av liv och vad kommer då att hända när normala flickor ska leva upp till till den normen?
Nu har vi det inte så extremt i Sverige, ännu. Men låter man bloggblondiner som Bella och Frk Botox sprida sina ytliga ideal så är vi snart där.
Citera
2008-08-02, 17:24
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Hon skulle säkert regga sig på FB och börja spy galla över den......eller skulle hon fortsätta att leva sitt eget liv och fortsätta med sin blogg och sitt pluggande.

Sedan skrev jag inte att det var vänsterdrägg som ogillade henne, utan som tog sig tid att reta sig på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in