2018-07-26, 07:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Gissar att konkursen och rekonstruktionen troligtvis ligger inom en nära framtid (1-2 år) för Löwengrip Beauty tidigare Löwengrip Care & Color (namnbyten bådar inte gott för ett företag i utvecklingsfasen), tidningen Egoboost, nån som kommer ihåg dess öde?

Det är bara för att du inte förstår vilka hon har bakom sig som du tror det.
Citera
2018-07-26, 17:27
Medlem
Spotlifes avatar
Sådär jag Spotlife uppe igen och phising sajterna är kvar (lite förvånande) En P-skylt längst ned som i Parkerad. Måste erkänna att jag inte blir mycket klokare av dessa turer. Som vanligt med andra ord... Mycket av det som görs är spel för gallerierna och lämnar få upplysningar om verkligheten bakom.

begrägliga Hmmm, jag smakar på ordet och ser betydelsen av det som serveras
http://kungen.spotlife.se/gratis-e-book-om-online-scam-som-kraver-dina-kreditkortsuppgifter-mail/
http://kungen.spotlife.se/utopia-om-gratis-e-bok-med-de-vardefullaste-uppgifterna-du-har/
Kritiken än inte censurerad
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Det är bara för att du inte förstår vilka hon har bakom sig som du tror det.
Ursäkta om jag hoppar in här!
-Du får gärna vidareutveckla vad du menar att det skulle ha för betydelse och vilka det faktiskt är du anser att hon har bakom sig.
Citera
2018-07-26, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
-Du får gärna vidareutveckla vad du menar att det skulle ha för betydelse och vilka det faktiskt är du anser att hon har bakom sig.

Ja nu har hon ju Bonnier-koncernen bakom sig åtminstone. Och det spelar såklart roll, för om man backas av pengar så kan man ju hålla ett egentligen konkursmässigt bolag/person vid liv hur länge som helst.

Tänk..Johan Staël von Holstein.
Citera
2018-07-26, 18:53
Medlem
Citat:
Driftig? Vad fan betyder det? Läst på om henne? Det är det typiska försvaret "du vet inte lika mycket om henne som jag..."

Klart som fan Blondinbella är driftig, hon har kört sin blogg som ett bolag i alla år och försörjt sig väl på den. Därtill har hon startat diverse andra bolag. Hon är driftig som fan, tyck vad du vill om henne i övrigt.

Citat:
Ja nu har hon ju Bonnier-koncernen bakom sig åtminstone. Och det spelar såklart roll, för om man backas av pengar så kan man ju hålla ett egentligen konkursmässigt bolag/person vid liv hur länge som helst. Tänk..Johan Staël von Holstein.

Vad fan snackar du? Hon har inte Bonnier-koncernen bakom sig, eller någon annan heller för den delen. Hon är så self-made någon kan bli, det av hennes bolag som snart omsätter närmare 50 miljoner kronor på kladd o kräm startade hon tillsammans med en annan tjej, 50 000 kronor var och sedan har bolaget växt med enbart eget kapital.
Citera
2018-07-26, 18:55
Medlem
Spotlifes avatar
Ok, kalla mig gärna en trött jävla fitta men

2009 Mars 18 och framåt stiger kritiken
http://disruptive.nu/2009/03/18/blondinbella-ar-hennes-blogg-hackad-eller-fullankar-hon-medvetet/
Blondinbella får kritik för sina slemmiga annonser, vilket naturligtvis inte är hennes fel för felkällan är alltid outsourcad. Nu lär vi oss detta för fan. I slutet på Mars 2009. Skatteverket och konsumentverket har dessutom intresserat sig för fenomenet.

2009 början av April
Blondinbellas blogg och annonser diskuteras mer och mer och i början på April 2009 så har en okänd hackare tagit sig in och raderat bloggarna, till att börja med påstås även säkerhetskopiorna varit raderade eller påverkade. Där blir det genast lite för avancerat.

https://www.sydsvenskan.se/2009-04-03/blondinbellas-blogg-hackad
Enligt Per Rydberg har ide ingen aning om vem, eller vilka, som ligger bakom attacken.

Blondinbella som alltid drabbat av allt ont - bedrägeri - kriminalitet
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ddJ471/blodinbella-utsatt-for-hackerattack
Oklart om man ska kunna återställa den stackars bloggerskans blogg.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/846942-spotlife-oseriosa
På Sweclockers tycker någon att det var en avancerad hacker, eller kanske rent utav antyder ett
insiderjobb. För vem fan kommer åt data från blogg och alla säkerhetskopiorna?

Det klädsamma brottsoffret
SPOTLIFE får kritik och försvinner & Återuppstår igen som offer - tja det förefaller vara lönsamt att klä på sig den offerrollen, men inte fan tror jag at AFA hackar Blondinbellas spotlife bara för att Spotlife fått kritik precis innan. Däremot försvinner kritiken snabbt om de lönsamma och slibbiga annonserna som iofs är outsourcade. Men allvarligt talat är det lite väl mycket av ansvaret som ständigt är outsourcat när det gäller alla bedrägligheter som spotlife har drabbats av.

Pappan skulle aldrig skriva så...
https://nyheter24.se/noje/bloggvarlden/744967-blondinbellas-pappa-om-dotterns-inlagg-jag-skulle-aldrig-skriva-sa
Blondinbellas pappa verkar uppge att brevet till hans dotter är en bedräglig handling som han inte kan ligga bakom vilket uppenbart hans dotter trott. Lite svårt att ständigt få ihop det där. Ser i mina ögon mer ut som att när kritiken blir för hård passar det mycket bättre att bli ett offer. Inte ens inom familjen känner man igen varandras stilar. Men en sak är säker att både far och dotter förefaller ha agerat bedrägligt i flera fall. För mig blir det lite mycket outsourcing där handsken passar handen lite väl bra

Orsaken är ständigt outsourcad
Den ständigt outsourcade anledningen som ingen kan rå för & än mindre ha kontroll över, har väl ändå en ganska passande ställd klocka att agera efter.. förutom att den ständigt verkar nollställa kritiken.
Senast redigerad av Spotlife 2018-07-26 kl. 19:13. Anledning: Spotlife's Bedrägliga historik
Citera
2018-07-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ok, kalla mig gärna en trött jävla fitta men

Att kalla dig en trött jävla fitta känns inte rätt, snarare felmedicinerad, med tanke på hur obegripliga dina inlägg är. Vad i helvete är det frågan om egentligen, ett jävla svammel hit och dit om Spotlife 2009.

Finns inget som tyder på Blondinbella har haft ett jävla skit med Spotlife att göra på många herrans år.
Senast redigerad av ozzialbatrozz 2018-07-26 kl. 20:37.
Citera
2018-07-26, 21:10
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzialbatrozz
Att kalla dig en trött jävla fitta känns inte rätt, snarare felmedicinerad, med tanke på hur obegripliga dina inlägg är. Vad i helvete är det frågan om egentligen, ett jävla svammel hit och dit om Spotlife 2009.

Finns inget som tyder på Blondinbella har haft ett jävla skit med Spotlife att göra på många herrans år.
Se det som ett förslag på händelseschematik, eller skit i det.

Så fort kritiken blir för stark händer något och sedan är kritiken som bortblåst. Detta något är ständigt en outsourcad faktor. Och kan vara ett mönster som går igen.

Fattar du inte så kommentera inte. När menar du hon sålde spotlfei? Vad har du för belägg för just det?
Citera
2018-07-26, 22:51
Medlem
Jag håller med dig "Spolife" till 100%!
Har följt henne länge och har sett raset på sikt så att säga.Hon verkar vara totalt galen, finns inga spärrar, tur att hon har hjälp till allt.
Citera
2018-07-26, 23:34
Medlem
Citat:
Se det som ett förslag på händelseschematik, eller skit i det.

Så fort kritiken blir för stark händer något och sedan är kritiken som bortblåst. Detta något är ständigt en outsourcad faktor. Och kan vara ett mönster som går igen.

Vad i helvete är det du svamlar om?

Citat:
Fattar du inte så kommentera inte. När menar du hon sålde spotlfei? Vad har du för belägg för just det?

Hon har ingenting med Spotlife att göra, och har inte haft någonting med Spotlife att göra på flera år. Fattar du inte så kommentera inte, tycker du, så ge då fan i att kommentera.

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag håller med dig "Spolife" till 100%!
Har följt henne länge och har sett raset på sikt så att säga.Hon verkar vara totalt galen, finns inga spärrar, tur att hon har hjälp till allt.

Det var inte mycket till ryggdunkande du hade att komma med. Vad är det för ras du sett, du kan väl berätta?

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hon är märklig, Isabella. Hon har raderat två av mina inlägg nu om hennes klänningsbild från igår.
Jag skrev att klänningen ser ut som mormors virkade gardin och att hon även hade den när hon var i Mexico och att den inte var snygg då heller.

Ja, det var ju en jävligt "märklig" kvinnlig bloggare som raderar kommenterar om att hennes klänning ser ut som mormors gardin och inte är snygg. Du trodde du skulle få ett personligt svar av Blondinbella och något slags pris, "månadens kommentar", eller?
Citera
2018-07-27, 00:13
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzialbatrozz
Ja, det var ju en jävligt "märklig" kvinnlig bloggare som raderar kommenterar om att hennes klänning ser ut som mormors gardin och inte är snygg. Du trodde du skulle få ett personligt svar av Blondinbella och något slags pris, "månadens kommentar", eller?

Hahaha skön kommentar.
Jag blev tvungen att googla fram hennes blogg och kolla vad det är för kommentarer egentligen och herregud vilken soppa. Tjejer som hatar på henne för att hon nu är ytlig, flyger och förstör miljön och lämnar bort sina barn hela tiden. Sedan andra tjejer som skäller på dessa tjejer, och sedan gnäller alla på varandra. Riktigt tragiskt, vad är det med folk, de kan ju inte ens må bra av att följa bloggar. Usch jag blir deppig av att se sådant här förfall, får läsa din kommentar igen 😊
Citera
2018-07-27, 09:44
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Ingen som kan rota fram vem Bellan är i Frankrike på Four Seasons med? Kan det vara S*ordalen?
Citera
2018-07-27, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Ingen som kan rota fram vem Bellan är i Frankrike på Four Seasons med? Kan det vara S*ordalen?

Det är Petter Stordalen, det behövs inget rotande om den saken. Möjligen kan det rotas om förevändningen att de träffas, utåt sägs det vara ett kommande "gemensamt" affärsprojekt, och så blir det också, men det är förstås inte riktigt hela sanningen om vad som pågår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in