Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-06, 17:58
  #3625
Medlem
Tarmstuvnings avatar
När hennes krämer och annan skit hon säljer hamnar på lågprisvaruhuset här så har verkligheten hunnit ifatt
Citera
2018-07-06, 18:10
  #3626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
När hennes krämer och annan skit hon säljer hamnar på lågprisvaruhuset här så har verkligheten hunnit ifatt
Ooh, måste nog sälja bort "sin" Panamera, "sitt" hus, allt som banken egentligen äger, hon har levt på "luftslott", "upp som, en sol, ner som en pannkaka", en jobbigare mänska är svårt att hitta...Tur för dom f.d att dom kom undan med livet och pengarna i behåll, hahaha!
Citera
2018-07-06, 18:15
  #3627
Medlem
Egentligen skulle man kunna likna henne vid en "solochvårare", väldigt välsmort munläder med noll innehåll egentligen, konceptet är att tala om hur duktig Hon är, hur mycket hon sålt, etc..
Egentligen så är det andra som gjort ett jobb som hon tar åt sig äran av, börjar kännas mer och mer så faktiskt.
Citera
2018-07-08, 07:57
  #3628
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Att gå från 14-åriga bloggerskan Blondinbella till att kamma hem titeln »näringslivets mäktigaste kvinna” beskriver hon själv som »ett helt liv«. Det finns de som tycker att varumärket »Blondinbella« borde raderas och helt missat att det var länge sedan det gjordes. Men stoltheten över vad hon åstadkom hymlar inte Isabella Löwengrip med.
Källa: https://www.fokus.se/2018/07/lowengr...-som-gasar-pa/

Vad händer den dagen verkligheten hinner ifatt henne?

Näringslivets övriga kvinnor borde väl skärpa till sig. Vad är det egentligen som den här blondinen åstadkommer?

Oj! Jag näthatar.
Citera
2018-07-09, 11:53
  #3629
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det finns fria självständiga kvinnor som samtidigt är omtänksamma och lyssnande. Dessa kvinnor lever lyckliga med sina partners. Inte som Bella som skiljer sig vid 26 och ser all kritik som hat. Inse att ADHD är en störning i hjärnan. Jag vill inte kalla det handikapp för då ska man tycka synd om dem med ADHD.

Bella är iskall, hennes ADHD-energi, ytliga charm och samvetslöshet har hjälpt henne att bli en framgångsrik företagare. När det gäller nära relationer till partner och barn är hon snarare dysfunktionell.

Barnen bryr hon sig inte om. Pappan kallar hon för psykopat, hon lämnade Odd för att han inte gjorde henne glad, den nye pågen är också dumpad. Men Bella bryr sig inte...hon går vidare FUCK THE PAST säger Bella utan betänkligheter dags att hitta nån ny roligare kille att roa sig med.
Det där med Pappa är något som verkar gå igen. För pappas rykte är väl också lite av det vi ser hos Blondingbella först lite uppblåst i affärsmässighet sedan visar det sig att det ena och det andra kommer ur bedrägerier eller bedrägerilknande förhållanden som har svårt att hitta någon vettigare förklaring än just det.

Sveriges Mäktigaste Näringslivskvinna borde väl kunna göra mer för unga flickor än att kränga på dem kräm att dölja sig själva bakom i tron om att skönheten sitter i makeupen.

Tycker iofs att Isabella Lövergrip ser väldigt tilltalande ut på bloggen och att det säkert är mil mellan henne och den bild av henne vi ser men det är den bild hon lever på och för ut. Nu när hon börjat umgås med sin "psykopat" pappa igen (ja, jag har läst på lite skvaller) så varför inte tala ut med honom om hans svindllerier och kriminalitet och kolla om det finns någon likhet? Ett verkligen öppet hemma hos reportage med alla korten på bordet? Så här tänkte jag när jag stal design och konceptet.
Citera
2018-07-13, 18:24
  #3630
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Jag minns förr att man ibland fick se hennes finniga lillebror på bloggen, han måste vara över 20 år nu? Lika finnig nu? Vad gör han?
Citera
2018-07-14, 09:31
  #3631
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Jag minns förr att man ibland fick se hennes finniga lillebror på bloggen, han måste vara över 20 år nu? Lika finnig nu? Vad gör han?

En mer intressant fråga är vem hennes fd. man, Odd Spångberg, egentligen är.
Citera
2018-07-16, 23:23
  #3632
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
En mer intressant fråga är vem hennes fd. man, Odd Spångberg, egentligen är.

Vad menar du? Håller han inte på med det han säger att han gör?
Citera
2018-07-17, 07:27
  #3633
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Vad menar du? Håller han inte på med det han säger att han gör?

Jag vet inte, vad säger han att han gör? Han har en misslyckad blogg-karriär, en misslyckad sång-karriär, osv. osv. och ändå lever han som "the 1% of the 1%" (för att citera Bernie Sanders)

Hur går det ihop.

Jag kan ha fel i det här, men jag är hyfsat säker på att han är son till eller släkt med Kjell Spångberg.

Det är svårt att hitta information om Kjell Spångberg idag, men han har lurat svenska pensionssparare på miljarder kronor, och orsakade den svenska dot.com kraschen runt millennieskiftet.

Det sätter också det Blondinbella gör idag i ett nytt sken, för hon gör ju samma sak, hon (försöker) lura i människors att hon har ett bolag värt 400Miljoner, vilket var precis vad Kjell Spångberg gjorde. Så man kan undra vem hon lärt sig det av.
Citera
2018-07-25, 00:25
  #3634
Medlem
https://www.breakit.se/artikel/14473...-engangspuckar
47 miljoner i omsättning och 313.000 i vinst , inte ett miljardföretag direkt, låter mer som en hyfsat stor restaurang.
Blondinbella måste ha många följare i Tyskland och England då de tänkt sälja via Amazon. Annars blir det nog en stor utmaning att lansera ett helt okänt varumärke där.

Ganska tydligt att Pingis sköter affärerna medan sveriges mäktigaste affärskvinna har en mer undanskymd roll.
Citera
2018-07-25, 02:08
  #3635
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storskarven
https://www.breakit.se/artikel/14473...-engangspuckar
47 miljoner i omsättning och 313.000 i vinst , inte ett miljardföretag direkt, låter mer som en hyfsat stor restaurang.
Blondinbella måste ha många följare i Tyskland och England då de tänkt sälja via Amazon. Annars blir det nog en stor utmaning att lansera ett helt okänt varumärke där.

Ganska tydligt att Pingis sköter affärerna medan sveriges mäktigaste affärskvinna har en mer undanskymd roll.

Gissar att konkursen och rekonstruktionen troligtvis ligger inom en nära framtid (1-2 år) för Löwengrip Beauty tidigare Löwengrip Care & Color (namnbyten bådar inte gott för ett företag i utvecklingsfasen), tidningen Egoboost, nån som kommer ihåg dess öde?
Citera
2018-07-26, 00:59
  #3636
Medlem
Spotlifes avatar
SPOTLIFE Bedrägliga Ägarbyte länkat

SPOTLIFE har bytt ägare vad beträffar domänen
Efter att ha skrivit lite om hur Spotlife verkar hamna mellan stolarna på ägarintressena verkar det nu som om SPOTLIFE har bytt ägare eller i varje fall vill ägarna att de ska se ut så.
https://archive.fo/9Sgs5

Efter en kortare tid med Phisingsajter Hemsidor som försökte locka folk att uppge sina kontokortsuppgifter till dem för att sedan få en gratis E-bok. Med flera vidareskickningar på vägen hamnade man sedan hos mer bekanta scamsajter

När dessa scamsajter på några få dagar tapetserade SPOTLFIE med gratis E-bok download etc så torde det skett med ledningens goda minne, kanske ett sista försök att klämma ut några sista kronor ur företaget. Både Aram Fili som stått som ledare av företaget liksom Blondinbella har en historik av bedrägerier, bedrägerier som verkar hamna lite i dunkla förklaringar och ett visst ointresse av att sakerna reds ut fullständigt.

Blondinbella påstår sig ha brutit med Spotlife säger hon men ägde då fortfarande en stor del av företaget. (FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip) (Utbruten)

Aram Filis Spotlife begärt i konkurs flera gånger & Sedan påstås bolaget blibit utsatt för bedrägeri etc - även om det ser ut som att ägarna är bedrägliga. Lovar mycket men levererar inte.
(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip) (Utbruten)

http://archive.is/1jm1j
Senast SPOTLIFE konkursbegäran

Spotlife med Aram Fili och Blondinbella verkar aldrig ha dragit som för att censurera bloggare, speciellt de kritiska så när någon börjar blogga om de phising sidorna som mer och mer tog över Spotlife så dyker i stället hela SPOTLFIE, kanske lite svårt att censurera det hela får man tro
http://archive.is/nvYwC

Därmed inte sagt att jag vet exakt vad som har hänt, vilket man inte brukar få veta i dessa sammanhang annat än det vanliga - Blondinbella vet ingenting och Aram Filli har blivit utsatt för ett bedrägeri ... Jävligt hala fiskar det här. Det är väl det enda som är någorlunda klart. För vilka ägare skulle tillåta phising sajter på bloggportalen om denne själv inte tjänade på det - Det undrar jag verkligen. Riktigt hala fiskar här. har inte sett något direkt liknande.

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jaså du, då kanske det blir som jag "förutspådde" redan för flera år sedan, skrev en kommentar: Upp som en sol, ner som en pannkaka.
Minns inte längre men tror att hon raderade den..
HUR ska detta sluta, alla hennes DYRA bilar, huset, allt på lån, säkert möblerna också.
Vad händer med Hampus då? Han kanske inte gillar fattiga tjejer hehe..

Javisst det har länge - Länge varit på väg åt det hållet, har mer sett ut som att någon plundrat företaget under en längre tid på all typ av kredit som kan tänkas finnas kvar. Ända tills de senaste Phishng sidorna nu i dagarna. Har mycket svårt att tro att någon låter detta ske utan strikta egenintressen.

https://archive.fo/KqWNy
SPOTLIFE PARKERAT HOS Loopia idag . nya ägare ser det ut som och jag gissar att det ändå kan vara samma gamla jävlra troll bakom skiten ändå. http://life.fitnessguru.com/ Spotlife idiotin har verkligen varit en Lååång utfförsträcka. Intressant nog verkar bara domänen SPOTLIFE Beröras men de andra bloggarna verkar fungera .... så visst finns det en stor vana på att planera att bli utsatt för ett bedrägeri flera gånger om... Och sedan gråta ut om de...

Edit ser att nelllieberntsons blogg fungerar och gissningvis även montezamis ... jepp, Men flera av de sk stora stjärnorna har lämnat spotlife redan.. så visst plockas russinen ut ur kakan.
__________________
Senast redigerad av Spotlife 2018-07-26 kl. 01:06.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback