Citat:
Ursprungligen postat av
Smartast88
Jag känner Bella och vet vem hon är där med.
Tack på förhand.
Om du känner Isabella, kom helst med
nytt skvaller, du har upprepat ganska ofta nu att Isabella:
- inte har fått ECT,
- är gravid,
- är en tvättäkta narcissist som drivs av fullständigt egoistiska skäl och går över lik och som till och med drar sin familj i smutsen,
- och att det inte är slut med Erik.
Listar 10% av dina upprepningar nedan:
Isabella skiter i om hon drar ner sin familj i smutsen. Hon gör detta av fullständigt egoistiska skäl.
Hon är en tvättäkta narcissistist. Hon går över lik för att få sin vilja igenom.
Hennes familj(er) lider enormt mycket av hennes beteende och behov av att smutskasta dem.
Det enda Isabella vill är att få ha lyx och flärd och leva helt ekonomiskt oberoende. Hon har inte så mycket pengar som hon vill ge sken av. Hon är misslyckad och nu ska hon kriga sig tillbaka till där hon var, och då skyr hon inga som helst medel.
Sen borde alla fatta att det inte är slut med Erik eftersom hon har varit med honom i Göteborg under en hel vecka.
Hon är en tvättäkta mytoman, det är i alla fall vad jag tror. Hon borde utredas.
Ni kan själva skymta gravidmagen. I september händer det.
Ja och jag vet att hon är det.
Hennes mage är inte platt. Däremot syns det inte så mycket ÄNNU.
Bella gör allt för Erik. Hon släpper allt hon har för händerna så fort han kommer. Nu har inte jag sett just den konversationen, men har sett liknande. Tycker synd om ES.
Köp inte det som Bella säger. Hon är en fullfjädrad mytoman. Efternamn08 är en 100% säkrare källa vad jag kan utläsa av det hen skriver.
Bella sa i sitt sommarprat att hon inte förstår sociala koder. Det kan jag berätta att hon förstår mer än någon annan. Hon är bara en genuint elak människa. Hon har noll intresse av andra människor, det enda som intresserar henne är pengar, lyx och överflöd. Hon tänder inte på ES överhuvudtaget, hade han jobbat på bandet på Volvo hade hon ens inte tittat åt hans håll. När det nya barnet kommer så kommer S och G inte vara vatten värda. (Det sista tror jag, det är inget hon sagt).
Ni som inte tror att Bella är gravid och fortfarande ihop med ES ni är så lurade. Människan är mytoman. Hon ljuger om precis allt.
Bella är en otroligt manipulativ person. Hon ser enbart till sina egna intressen. Hon är falsk, hon ljuger och hon vägrar erkänna misstag. Hon är en extremt osympatisk person, som kommer bli otroligt ensam efter hur hon behandlat/behandlar andra människor. Hon skaffar barn av anledningen att slippa vara ensam. Det var också den största anledningen till att hon skaffa S och G.
Hon vill vara rik. Hon är gruvligt avundsjuk på alla som har det kapital som hon själv lyckats sjabbla bort. Hon själv är anledningen till att allt gått åt helvete och detta kallar hon ”krisen” men vägrar specificera vad krisen innebär. Jag vet exakt vad krisen innebär. Jag har massor med information som inte ni har.
...