2020-06-08, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Runken88
Gubbar, nu får ni tala klarspråk!

Hade hon inte pantbrev på fastigheten vid Sjöviks väg 2 om ca: 20 miljoner eller något? Eller minns jag helt fel? Någon som kollat upp hur det ser ut för Bellsan i FR?

En del lurt är det i alla fall...

Har för mig var på ca 85% av köpeskillingen. Dyrt boende, även för Sveriges mäktigaste kvinna tydligen...
Citera
2020-06-08, 22:01
Medlem
Magictrixs avatar
Allting blir plötsligt glasklart. Isabella har en sommarflirt med Norrmannen (som då var gift). Hon ser till att bli gravid med honom (ett självklart val för en kvinna med Borderline). När Hajen inte har det till att köpa in sin andel av huset kastar hon ut honom och säger åt norrmannen att hon gör abort om han betalar hela/halva huset. Den svartsjuke Hajen hyr in sina polare för att bevaka Blondinen, då han misstänker att hon träffat någon ny. Kanske läcker han lite info till Expressen om hur hon ljuger om sina följare? Fasaden rämnar. Blondinen lurar även Erik på sin familj och blir med barn. Hon trivs inte i huset eftersom det inte är hennes. Hon kör samma babylycka med Erik som förmodligen inte köper utpressningen. Hon gör en deal med Norrmannen att hon ska skriva sin bok på hans förlag mot att han drar av det på lånet. Hon får inte elchocker utan ligger inne för en abort. Vilket vore pinsamt att erkänna. Igen. Det kanske inte ens var Eriks barn? Norrmannen inser att det gamla huset inte är värt pengarna i dagsläget och köper ut resten av huset. Sedan säljer han bokförlaget för att bli av med Blondinen en gång för alla. Det sista han gör är att ringa en polare på norska kladd och klet som köper Blondinens lager. Norrmannen tar pengarna för huset och säljer tillbaka det till Blondinen. Hon fattar ingenting men sitter plötsligt på två hus. Ett som hon kanske äger och ett som banken äger. Boken har hon glömt för länge sedan. Podden ger jag två avsnitt till.
Någon som vet hur Blondinens sportsmanship är? Jag inbillar mig att hon kommer spela ett hål, slänga klubborna i dammen och kröka ner sig på golfklubben istället.
Citera
2020-06-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Har någon påstått att Sugardaddy-Erik köpt ett hus åt Bellsan?
Jag tror inte att han gjort det med tanke på hans äktenskapsförord i förra äktenskapet
Du skrev ju nyss att han lånat henne några miljoner och i princip ägde huset.
Citera
2020-06-08, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Erik kom in som en riddare efter Hampus och betalade huset. Efter att han vaknat upp och ville få tillbaka huset eftersom hon kunde bli av med huset om hon gick i konkurs så gick det till försäljning men budet var inte bra så det blev ingen försäljning. Isabella gravid fick ett billigare hus. Nu vill hon väl inte bli ensam förälder och med tanke på det senaste bråket så är det väl en tidsfråga innan Erik anmäler henne för utpressning och ofredande. Men det kommer han nog aldrig göra. Erik kommer få tillbaka pengarna för huset när han får rätt bud.
Det nya huset var väl för graviditeten?

Isabella har lånat pengar av sina föräldrar också..

Menar du personlig konkurs? Annars skulle huset aldrig ”förloras”. Du verkar överhuvudtaget inte veta hur något funkar, och ingen annan än du tror väl på att hon är gravid.
Citera
2020-06-08, 23:41
Medlem
Otippat förresten att hon ställde in vandringsturen till Abisko, med hänvisning till att man ”inte får resa”. I samma inlägg skriver hon om andra resor hon planerat. Stor komik. Kvinnan är så fullständigt genomförljugen att det bara är absurt. Hon har uthållighet som en bebis med adhd.
Citera
2020-06-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Menar du personlig konkurs? Annars skulle huset aldrig ”förloras”. Du verkar överhuvudtaget inte veta hur något funkar, och ingen annan än du tror väl på att hon är gravid.

Personlig konkurs, hon har ju blandat företagens pengar privat, Förskott och lån kors och tvärs. Nej jag vet inget om företagsekonomi men jag vet att Isabella blandar pengar.
Citera
2020-06-08, 23:48
Avslutad
Läste en snabbis på bellas blogg, tidigare sympatiserade hon med Trump, och nu ska hon köpa böcker till barnen om BLM, insikten är ju noll, och intellektuellt bottnar hon inte ens i barnpool. Dåren behöver hjälp, snacka om ombytlig.

En sak är säker, Charlatens tid är förbi.
Citera
2020-06-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg

Det finns nog ingen kille hon dejtat som hon inte varit gravid med som vuxen och alla killar tror att det är första gången hon gör abort och då bara för deras skull så då måste de ta hand om henne. Vissa män fattar inte hur manipulativa en kvinna kan vara.
Citera
2020-06-09, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det finns nog ingen kille hon dejtat som hon inte varit gravid med som vuxen och alla killar tror att det är första gången hon gör abort och då bara för deras skull så då måste de ta hand om henne. Vissa män fattar inte hur manipulativa en kvinna kan vara.

Håller med, hon måste nog vara expert på att vilseleda😂
Citera
2020-06-09, 01:33
Medlem
qutms avatar
Snart måste man ju tro Efternamn08
Har hon varit gravid både med Hajen och Erik?
Lurade gravid-Isabella Hajen att låna ut kundernas pengar kortsiktigt till den första villan?
Och sen pappa-Erik som hoppades på en entreprenör-bäbis som arvinge att låna ut pengar till den andra villan tills hon sålt den första?
Hon kanske sa att hon skulle betala tillbaka när hon sålt den gamla men sket i allt sälja så att hon äger två?
Har tycka synd om gravid-Isabella handlat med aktier i Erik's koncern
Hoppas det bara blir fotboja och inte fängelse, så att tråden överlever.
Senast redigerad av qutm 2020-06-09 kl. 01:39.
Citera
2020-06-09, 06:14
Medlem
qutms avatar
Nja nu verkar ändå som om Efternamn8 inte har koll trots allt. Isabella hade en ny partner boende hos sig i Februari.
https://www.expressen.se/noje/lowengrips-okanda-relation-med-mannen-flyttade-in/
I nystartade podden ”Isabella söker Sheila”, som hon gör tillsammans med Sheila Arnell berättar hon nu för första gången om den hemliga person som bodde hemma hos henne under ett par månader.
– Ni vet inte det här, men jag hade, ja men typ som en pojkvän. Som bodde här under februari och mars i år. Och jag var så noga med att det här inte skulle komma ut, säger hon i podcasten.
Hon förklarar att det här var under en period då hon var i stort behov av närhet.
Sheila Arnell berättar hur hon gav vännen Isabella Löwengrip rådet att inte rusa in i saker och därför försöka avsluta relationen med den mystiska mannen.
– Med det här sagt, han är en jättefin person, det var bara fel tid, säger Arnell.
Senast redigerad av qutm 2020-06-09 kl. 06:17.
Citera
2020-06-09, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Nja nu verkar ändå som om Efternamn8 inte har koll trots allt. Isabella hade en ny partner boende hos sig i Februari.
https://www.expressen.se/noje/lowengrips-okanda-relation-med-mannen-flyttade-in/
I nystartade podden ”Isabella söker Sheila”, som hon gör tillsammans med Sheila Arnell berättar hon nu för första gången om den hemliga person som bodde hemma hos henne under ett par månader.
– Ni vet inte det här, men jag hade, ja men typ som en pojkvän. Som bodde här under februari och mars i år. Och jag var så noga med att det här inte skulle komma ut, säger hon i podcasten.
Hon förklarar att det här var under en period då hon var i stort behov av närhet.
Sheila Arnell berättar hur hon gav vännen Isabella Löwengrip rådet att inte rusa in i saker och därför försöka avsluta relationen med den mystiska mannen.
– Med det här sagt, han är en jättefin person, det var bara fel tid, säger Arnell.

...nu vet jag inget om detta, men det var ju det där med att gå på exakt allt hon säger....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in