2016-03-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Farsan syns naturligtvis inte till i bloggen?
Det är för att det enda människan verkar vara kapabel till är att låta diverse negrer betäcka henne (och att lura oskyldiga människor på pengar då...) Så nån pappa till nåt av negerbarnen lär du inte se röken av på bloggen med andra ord.
Citera
2016-03-19, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Farsan syns naturligtvis inte till i bloggen?
http://www.hant.se/schlagerstjarnan-...-bara-pa-film/ Haha! Joo, i hennes drömvärld!
Citera
2016-03-19, 22:31
Medlem
Ojojoj! Att hon ÄNTLIGEN hamnade i blåsväder. Lilla Catrin. Rapp i käften, med en riktig ghettostil!

Jag jobbade i ayia napa 2007, i maj kom Catrin och hennes STORA (läs gigantiska) mörkhyade pojkvän. Han arbetade som vakt på grabbarna grus och blue moon bar.
Deras förhållande bestod av svartsjuka, trekanter och misshandlar.
Men det var nog hon som hetsade mest, för hon är verkligen inte klok.
Hon stal från grabbarna där hon jobbade som glasplockare, och dockspel sparken. Sen sålde hon biljetter för blue moon, där fulade hon också.
En kväll anklagadehon en kille för våldtäkt inne på ggs toalett (NEJ, det hände inte).
Catrin har noll verklighetsuppfattning och är den största mytomanen jag någonsin har stött på.
Jag kunde inte hålla käften när hon ljög och hade sig, hon garde mig
Hon tror själv på allt som kommer ur hennes lögnaktiga mun, och låtsas vara kompisar med främlingar.
Napa var lätt för henne, där kunde hon umgås med nya turister varje vecka och låtsas stt hon hade vänner!

Jag tycker så sjukt synd om hennes barn, för ingen förtjänar en sådan morsa.
Citera
2016-03-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baranippertippan
Ojojoj! Att hon ÄNTLIGEN hamnade i blåsväder. Lilla Catrin. Rapp i käften, med en riktig ghettostil!

Jag jobbade i ayia napa 2007, i maj kom Catrin och hennes STORA (läs gigantiska) mörkhyade pojkvän. Han arbetade som vakt på grabbarna grus och blue moon bar.
Hon stal från grabbarna där hon jobbade som glasplockare, och dockspel sparken. Sen sålde hon biljetter för blue moon, där fulade hon också.
En kväll anklagadehon en kille för våldtäkt inne på ggs toalett (NEJ, det hände inte).
Catrin har noll verklighetsuppfattning och är den största mytomanen jag någonsin har stött på.
Hon tror själv på allt som kommer ur hennes lögnaktiga mun, och låtsas vara kompisar med främlingar.
Napa var lätt för henne, där kunde hon umgås med nya turister varje vecka och låtsas stt hon hade vänner!

Intressan läsning, har du mer så ut med att.
Har hon någonsin haft en vit pojkvän? Bara svarta hon tycks ha någon förkärlek till
Ingen som vet när rättegången blir av ? Den ställdes ju in för hon var "sjuk" , ändå va hon på någon fotografering
Citera
2016-03-20, 17:36
Medlem
FrokenAstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baranippertippan

Haha, herregud hon är ju helt galen!

När man kikar igenom hennes blogg samt instagram verkar det som om hon byter kompisar rätt ofta. Antagligen pga att de inser vilken jävla galning hon är.

Tycker också synd om dem.
Citera
2016-03-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenAsta
Haha, herregud hon är ju helt galen!

När man kikar igenom hennes blogg samt instagram verkar det som om hon byter kompisar rätt ofta. Antagligen pga att de inser vilken jävla galning hon är.

Tycker också synd om dem.

Jag älskar hon hon inte nämner sina "älskade vänner" vid namn.. Kanske kan vara för att hon inte känner de alls hoppas verkligen att hon åker dit HÅRT när
Rättegången väl sätter igång.
Citera
2016-03-21, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flintalex
Intressan läsning, har du mer så ut med att.
Har hon någonsin haft en vit pojkvän? Bara svarta hon tycks ha någon förkärlek till
Ingen som vet när rättegången blir av ? Den ställdes ju in för hon var "sjuk" , ändå va hon på någon fotografering

Du vet vad de säger "once u go black". Nejdå, hudfärg struntar jag i, oroar mig mer för catrins psykotiska drag.

Jag vet att en kväll rusade en tjej ut från deras lägenhet på hadjis i ayia napa och grät. Vad som hände fick ingen veta, men stämningen var hotfull.

Catrin ljög om allt, kunde presentera en random turist som "sin kusin", säga att hon varit på bbq med hela staffgänget, hitta på historier om alla andra.

Jag vet att säsongare överlag är lite speciella och lever för dagen, men Catrin, hon är one of A kind. När man jobbar så tätt inpå varandra, alla säsongare känner alla, men hon vågade
Ändå ljuga. Jovisst var det några naiva jävlar som gick på det, men jag synade och avslöjade henne direkt. Jag kan ju säga att jag och min polare har jävligt roligt åt detta nu.
Citera
2016-03-22, 16:37
Medlem
Hamnkakas avatar
Jag vill veta mer om skönheten Caroline Roxy! Läste att hennes storasyster dog i en överdos och att hennes föräldrar skiljde sig innan hon gick ut gymnasiet, att hon bott i ett garage och varje gång hon behövde vatten, drog hon till sin kusin. Hon kämpade på i gymnasiet och fick MVG i bl.a. matematik och fysik och fick stipendium. Hon började på högskolan men hoppade av för att följa sina drömmar.

Var kommer hon ifrån? Har hon kontakt med sina föräldrar? Hur blev hon en modeikon? Vad studerade hon på högskolan? Vilken högskola? Vad vet ni om henne?
Citera
2016-03-22, 16:40
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Är Kenza muslim?
hennes farsa är det vet
såg att hon hade halvmåne tatto på armen

http://kenzas.se/wp-content/uploads/...Sequins_06.jpg

Kenzas pappa och hennes släkt på hans sida är muslimer. Hon har ingen kontakt med sin pappa så hennes nya tatuering är långt ifrån en "hyllning" till hennes far. Det har hon till och med svarat på på bloggen.

Edit: såg nyss att man ej får diskutera kenza här oops
Citera
2016-03-23, 17:58
Medlem
Rättegång för Catrin den 22 april kl 09.00. Undra om hon dyker upp denna gången eller om hon blir "sjuk" som sist de skulle vara rättegång. Ska bli spännande detta.
Citera
2016-03-29, 16:01
Medlem
pocahontas väns avatar
Bedragaren Catrin Hedlund har på senaste tiden gråtit ut en massa i slasktratten även kallat sociala medier om hur rasistiskt hon och hennes negerungar bemöts hela tiden. KIT väljer självklart att bortse från att Catrin Hedlund är en notorisk lögnare och bedragare eftersom att hennes bekännelse spelar rakt i hand med deras politiska agenda (enligt Jack Werner journalistik "at its finest").

https://www.facebook.com/KIT.Sverige...44859032415533
Citera
2016-03-29, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisssSweden
Det är för att det enda människan verkar vara kapabel till är att låta diverse negrer betäcka henne (och att lura oskyldiga människor på pengar då...) Så nån pappa till nåt av negerbarnen lär du inte se röken av på bloggen med andra ord.
Har hennes barn två olika pappor, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in