2012-02-09, 07:08
Medlem
astro220s avatar
Är det någon flashbackdetektiv som kan få fram vad Mikael Karlsson på svenska naturskyddsförening tjänar?Vore intressant att se om det som dom andra samvets organisationerna(typ rödakorset).Alltså gratisarbete på gräsrotsnivå o jätteersättningar till höjdarna...
Citera
2012-02-09, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av astro220
Är det någon flashbackdetektiv som kan få fram vad Mikael Karlsson på svenska naturskyddsförening tjänar?Vore intressant att se om det som dom andra samvets organisationerna(typ rödakorset).Alltså gratisarbete på gräsrotsnivå o jätteersättningar till höjdarna...

Säkerligen..

Finns ju dessutom massor med sidor på nätet som säljer inkomstuppgifter för ett par tior..

.
Citera
2012-02-09, 10:24
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:

Så är det ju. HQ för SNF är gigantiskt och ligger såklart i Stockholm, miltals från alla intressanta grod och sländ-biotoper.

Det jag undrar över är hans bakgrund. Vilken variant av extremkommunism bekände han sig till i sin ungdom?
Citera
2012-02-09, 17:47
Medlem
astro220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Säkerligen..

Finns ju dessutom massor med sidor på nätet som säljer inkomstuppgifter för ett par tior..

.
Jo tack för tipset.Men det finns väl 1000st Mikael Karlsson i Stockholm!?
Citera
2012-02-11, 07:37
Medlem
astro220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Så är det ju. HQ för SNF är gigantiskt och ligger såklart i Stockholm, miltals från alla intressanta grod och sländ-biotoper.

Det jag undrar över är hans bakgrund. Vilken variant av extremkommunism bekände han sig till i sin ungdom?

Inte för att jag känner honom,men han är ju från karlstad.Som jag har hört så är han en riktigt dryg översittaretyp,precis som sin far Ulf friidrottarn.Ulf uttalade sej väldigt osmakligt ang Patrik Sjöbergs bok.
MEN Broder Jonas(svtsportkrönikören)har jag aldrig hört ett ont ord om.Morsarv?
Citera
2012-02-11, 09:00
Medlem
Citat:
Jo tack för tipset.Men det finns väl 1000st Mikael Karlsson i Stockholm!?

Enligt Eniro finns det bara 396 med det namnet i Stockholm..

Han är tydligen född -69 och en sökning på Birthday.se visar att det bara tre av dom är födda det året.

Kan du luska ut om han är sambo eller gift så kan du nog få fram rätt adress.

Finns han på Facebook? Kolla vännerna i så fall.

Edit: Märkligt, men det finns bappiljarder bilder på honom, men inget enda där han återfinns tillsammans med en tänkbar kvinna!? Någonstans borde han fastnat på bild med en möjlig partner..

Lutar åt att han är bajspackare..

.
Senast redigerad av Wheelgunner 2012-02-11 kl. 09:12.
Citera
2012-02-14, 13:48
Medlem
astro220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Enligt Eniro finns det bara 396 med det namnet i Stockholm..

Han är tydligen född -69 och en sökning på Birthday.se visar att det bara tre av dom är födda det året.

Kan du luska ut om han är sambo eller gift så kan du nog få fram rätt adress.

Finns han på Facebook? Kolla vännerna i så fall.

Edit: Märkligt, men det finns bappiljarder bilder på honom, men inget enda där han återfinns tillsammans med en tänkbar kvinna!? Någonstans borde han fastnat på bild med en möjlig partner..

Lutar åt att han är bajspackare..

.
Det var en av dom 3 som stavade förnamnet lika,men jag fick inget napp på ratsit!?
Jag trodde han hade (hetro)familj,men vad vet man...

ps bappiljarder det är mycke det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in