2005-01-28, 19:51
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av detta? Företrädesvis då i kvinnlig stjärt då detta är ett trevligare samtalsämne. Kan det uppstå komplikationer i efterförloppet t ex? Känns det annorlunda att spruta i stjärten jämfört med t ex vaginan? Ja det det finns många aspekter på detta fenomen, det står också fritt att utveckla ämnet om så önskas.
Citera
2005-01-28, 20:01
Medlem
FetFulElaks avatar
Jag tycker absolut det är skönare att komma i rumpen på henne.. Det är trängre och dessutom så "kramar" det åt längst med hela kuken.. Att jag tycker det är underbart upphetsande gör ju inte saken sämre, jävligt skönt att se sperman rinna ur henne sedan också. Komma i rumpan, det är FFE:s grej det.. *mums, funderar på att ringa bruden*
Citera
2005-01-28, 20:16
Medlem
Gjorde det några gånger med mitt ex, men det är ingen skillnad jämfört med att spruta i musen. Det var hon som drev på att prova första gången och sen när vi hade gjort det så var det jag som drev på. Men efter några gånger så var den spänningen och nyfikenheten borta. Även om hon tyckte det var skönt så kände hon att det var jobbigt att gå ut på muggen och tömma sig, efterspelet kom ju av sig....
Att ha analsex mellan heterosexuella är något som är litet spännande och "förbjudet" men när man gjort det några gånger så återgår man till det normala om man nu inte är analfixerad. Det är min uppfattning och hur manliga bögar känner det vet jag inte och vill heller inte veta.
Citera
2005-01-28, 20:46
Bannlyst
Inte många tjejer som vill ta den i stjärten (nästan inga), tyvärr så är det killarna som hittar på detta eller drömmer om detta, inget ovanligt dock..
Citera
2005-01-28, 20:50
Medlem
mamma mus avatar
DÄR.... Går min gräns...
Där bajsar jag INGET annat......
Citera
2005-01-28, 20:51
Medlem
Gudruns avatar
Ha sex "där"...ok
Satsa där....no way
Citera
2005-01-28, 20:51
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganz
Inte många tjejer som vill ta den i stjärten (nästan inga), tyvärr så är det killarna som hittar på detta eller drömmer om detta, inget ovanligt dock..

Så säger bara den som aldrig fått kvinnoröv
Citera
2005-01-28, 22:08
Medlem
usch

Vad fan ska ni ha i röva o göra! -usch! som jag alltid har sakt ,killar som har analsex med sina flickvänner är lagda åt "bi" hållet -heller varför bryr jag mig ?-let s rock in the pruttilutti!
Citera
2005-01-28, 22:13
Medlem
jobes avatar
Min sambo bad mig komma i lillkiken,hon tyckte det pulserade så gott. Själv märkte jag ingen skillnad.
Citera
2005-01-29, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nebutsduts
Så säger bara den som aldrig fått kvinnoröv

Det är ju bara småkukade killar som vill ha anal-sex, dom räcker inte till för fittan..
Citera
2005-01-29, 01:37
Medlem
LadyTieras avatar
det är mysigt..lite jobbigt att få ut sperman bara (läs jobbigare än om den hammnar i "rätt hål")
Citera
2005-01-29, 01:39
Medlem
stonetemplepetes avatar
Citat:
Det är ju bara småkukade killar som vill ha anal-sex, dom räcker inte till för fittan..

Så är det inte, det kan jag garantera

Citat:

Min erfarenhet säger mig att det mer är fifty-fifty som vill. Har du frågat nån?

Frågade mitt ex en gång om jag skulle skjuta av i stjärten, men hon var inte så sugen på det. Hon tänkte mest på efterarbetet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in